Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Å kjære vene for en lettelse! Nå krysser vi fingre for at hun skal bli helt frisk, fort.

Nå tenker jeg du er sliten Alfa. :klem1: Håper du får en rolig og fin natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det :hug: Er sliten nå ja.

Ble litt mer klart for meg alt dette med depresjon. Når du er midt i det så skjønner hverken du eller andre hva det er eller hvorfor det er sånn. Nå som jeg var redd for katten hadde jeg noe konkret å være lei meg over, mens i depresjonen er man lei seg for utydelige grunner. Jeg har ingen poeng med dette, men det er så rart å se det litt utenifra.. Dette ble kanskje litt utydelig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Jeg skjønner det veldig godt. Endelig fikk du en gyldig grunn til å være lei deg, sant? Depresjon er en tilstand som suger alt liv utav deg, som etterlater deg som et egoistisk svin som bare tenker på deg selv. Jeg har lest at depresjon er en egoistisk tilstand, som bare gir næring til "jeg"et. BULLSHIT sier jeg. Du har lov til å være lei deg for deg selv, du trenger ingen utenforliggende årsaker til å være lei deg. Alt du trenger er en liten gnist, et lite lysglimt som gir deg håp, som gir deg noe å leve for. Jeg skulle så ønske at du fant det lysglimtet nå, Alfa, jeg ønsker deg alt mulig godt i denne verden. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier virker veldig fornuftig i mine ører også Alfa. :rodmer: (Og selvfølgelig også det som Sitron skriver her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine ord, Sitronkake. Tusen takk :kyss: Ja, jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv føler jeg. Men nå brukes kvelden til å tenke gode tanker for pusen :catmilk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant henne. Hun ligger på akutten. Vi får se hva som skjer i morgen. Takk dere :hjerte:

Det var fine ord, Sitronkake. Tusen takk :kyss: Ja, jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv føler jeg. Men nå brukes kvelden til å tenke gode tanker for pusen :catmilk:

Jeg er så utrolig glad for at dere fant henne, Alfa!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad: Håper virkelig alt går bra nå!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oijsann, jeg har vært opptatt andre steder i kveld...og så skjer det viktige saker her inne også.

Håper på en oppdatering nnår du vet litt mere, Alfa. Tvi-tvi for pusen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Alfa! Det var godt å høre at det gikk bra. :klem: Den gangen min pus ble borte og jeg ropte og lette i ukesvis, var den borte for godt. Jeg må si at jeg foretrekker de gode historiene som ender der vi vil, så får det heller koste litt penger. Ta vare på henne nå. Deg selv også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en god del (altfor mange) tusenlapper fattigere, men en firsk pus rikere :)

Så godt å lese at hun har det bra :klemmer: Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at hun har det bra :klemmer: Hvordan går det med deg?

Jo takk, kan ikke klage. Har hatt en skikkelig daffedag! Har lest bok, sovnet på sofaen,spist julekaker og ignorert at jeg fremdeles sitter (ligger) i pysjen. Dyrlegen som har vært så snill å hatt katten hjemme hos seg ringte og sa at katten kan hentes i morgen. Åh :danse: Hvordan har du det Rumle? :hug:

Jeg skal ikke skrive de typiske nyttårsforesettene (trene mer osv). Det er åpenbart - jeg har ikke trent i år, så å trene mer vil ikke være vanskelig :fnise: Men jeg tenkte jeg skulle prøve på noen litt enklere:

- Skrive oftere i dagbok

- tro på kjærligheten igjen

- bruke pusteøvelsene oftere/sette av tid til dem

- kjøpe blomster oftere

- spare (litt) penger

:blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt støtter jeg fullt ut, Alfa! Å sette seg sånne morsomme og fine mål

er å være snill mot seg selv på en overkommelig måte. :klappe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med Hopla, dette er fine mål, Alfa :)

Godt å høre at pus kommer hjem i morgen :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen fine nyttårsforsetter Alfa! Og de fleste av dem er slettes ikke umulige og klare å gjennomføre. :5:

Og for en snill dyrlege du har kommet over! Det blir vel spennende å hente pus i morgen tenker jeg. Det var mange som gledet seg over at den kom tilbake og at du fikk levert den i trygge hender.

Klem :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, takk for det! Det var godt å ha dere i tankene da. Jeg er sikker på at alle tankene fra KG var med på å hjelpe pusen! Takk :hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, takk for det! Det var godt å ha dere i tankene da. Jeg er sikker på at alle tankene fra KG var med på å hjelpe pusen! Takk :hug:

:rodmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra med pus, så bra som det kan gå i hvertfall :) Det går også bra med meg. Det er litt slitsomt å være hjemme - jeg skjønner hvorfor jeg har blitt som jeg har blitt nå som jeg ser med "utenifra øyne" når jeg er hjemme. Men det er bra jeg ser det og ikke blir sugd inni det.

Håper dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forresten første gang jeg har hatt skikkelig lyst til å gå ut på nyttårsaften :) Det har aldri skjedd før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...