Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Å herreminhatt, nå er det 20 - 191 JEG MÅ SLÅ OVER PÅ EN ANNEN KANAL!

Takk som spør Alfa, jeg har det bra. Har flyttet permer, pc og andre kontorting i dag og har installert meg i det åpne landskapet. :lillesky: Ellers synes jeg dette har vært en sur og iskald dag. Kanskje jeg ikke hadde kledd meg ordentlig? :fryser: Nå gleder jeg meg til jul og fjorten dager fri! :hoppendeglad:

Og Alfa har det greit i dag? :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Hvordan har du det i dag Aldri?

Og Rumle! Hvordan har du det?

:hug:

Ikke så mye nytt her!

Godt å lese at du har det bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20-191?

*hysj...hun kommer fra en annen planet og forsøker å "blende in" mellom oss jordboere* :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hysj...hun kommer fra en annen planet og forsøker å "blende in" mellom oss jordboere* :fnise:

Åhja! Ingen har fortalt meg det! :opplyser:

Men når jeg tenker meg om kan det jo forklare så mye! :nigo:

Tenk så oppkavet den utenomjordiske romlingen hadde blitt om det var nesten uavgjort! :fnise:

:blomst: og :klemmer: til Alfa!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, se på den kjolen! hihi :P

Takk for klemmer og at dere stikker innom! Jeg er kjempetrøtt! Tror jeg faktisk skal ta en høneblund, før jeg stikker på en visning etterpå. I morgen skal jeg til psykologen, men jeg lurer på om det blir siste gang hos henne, siden hun er ferdig med praksis nå snart... jeg håper jeg har en time til neste uke, men jeg er usikker :/ :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh det var dumt. Kan du høre med henne om du kan bli overført til en ny kanskje?

Håper det går bra på visning senere!:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfft, komme fra en annen planet kan dere gjøre selv... :jolie:

Åhja! Ingen har fortalt meg det! :opplyser:

Men når jeg tenker meg om kan det jo forklare så mye! :nigo:

Tenk så oppkavet den utenomjordiske romlingen hadde blitt om det var nesten uavgjort! :fnise:

:blomst: og :klemmer: til Alfa!

Nesten uavgjort! :sjokkert: Det var jo det det var! :vetikke: Det siste 1-tallet kom bare på av seg selv.

:fnise:

Oi, se på den kjolen! hihi :P

Takk for klemmer og at dere stikker innom! Jeg er kjempetrøtt! Tror jeg faktisk skal ta en høneblund, før jeg stikker på en visning etterpå. I morgen skal jeg til psykologen, men jeg lurer på om det blir siste gang hos henne, siden hun er ferdig med praksis nå snart... jeg håper jeg har en time til neste uke, men jeg er usikker :/ :vetikke:

:tommelsmil: Håper det ordner seg til det beste for deg Alfa.

Har du vært på visning nå?

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært på visning, og det gikk fint :) Nå må jeg bare vente på svar fordi det var en annen som kom før meg som også var interessert. Kryss fingrene!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, komme fra en annen planet kan dere gjøre selv...

Ja, du har så rett, så rett, men det er en helt annen sak. ;)

Jeg skal krysse fingrene Alfa. Har vært i den situasjonen noen ganger jeg også

og det er ultrasuperspennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten uavgjort! :sjokkert: Det var jo det det var! :vetikke: Det siste 1-tallet kom bare på av seg selv.

:fnise:

Jammen jammen det kunne jo ikke jeg vite :vetikke: jeg snakker nemlig ikke utenomjordisk! :opplyser:

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært på visning, og det gikk fint :) Nå må jeg bare vente på svar fordi det var en annen som kom før meg som også var interessert. Kryss fingrene!

Åhhh så spennende! Så du likte leiligheten altså?!!! Vi må få vite mer! :jepp:

Krysser fingre og heier på deg, jeg også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den ikke :( Prisen og størrlesen var helt perfekt. Og det var så grei løsning på leieperioden. Søren også.. har ventet på svar i hele dag - men nei. Dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...