Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #601 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er skikkelig sjokoholiker XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #602 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er skikkelig sjokoholiker XD Jeg også!!!!!!!!!! tror i grunnen det er ganske mange av oss her inne For ikke å snakke om isoholikerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #603 Del Skrevet 8. desember 2012 Oooooog kakoholikerne, vinoholikerne, kattoholikerne, blomstoholikerne, masoholikerne, fjasoholikerne, fjolloholikerne ... ja jeg kunne vel fortsatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #604 Del Skrevet 8. desember 2012 Og vi har jaffal minst en hoppoholiker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #605 Del Skrevet 8. desember 2012 Åh dere, nå spiste jeg nettopp pikekyss! Det tenker jeg aldri på å kjøpe, men guud så godt det er. Jeg forbinder det egentlig med 17.mai. Kanskje det er derfor jeg aldri spiser det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 8. desember 2012 #606 Del Skrevet 8. desember 2012 Det er så goooodt! Jeg har forresten satt deigen til noen julekaker som er så syndig gode at jeg er sikker på at de forsvinner før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #607 Del Skrevet 8. desember 2012 Det kan jeg nesten garantere, tihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #608 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Åh dere, nå spiste jeg nettopp pikekyss! Det tenker jeg aldri på å kjøpe, men guud så godt det er. Jeg forbinder det egentlig med 17.mai. Kanskje det er derfor jeg aldri spiser det ellers? Det er veeeeldig godt! Det må jeg huske å kjøpe! Jeg lagde noen som ble veldig gode i sommer - lage en porsjon og prøvde alle slags mulige smakstilsetninger, og den beste etter min smak var den jeg tok hakket M i - sammen med littegranne havsalt flak Det er så goooodt! Jeg har forresten satt deigen til noen julekaker som er så syndig gode at jeg er sikker på at de forsvinner før jul... Åhhhh! Hvilke er det da? Endret 8. desember 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #609 Del Skrevet 8. desember 2012 å det hørtes utrolig godt ut, Rumle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #610 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) å det hørtes utrolig godt ut, Rumle!! Jaaa det var det - prøv! De få saltkornene gjorde veldig mye. Men du må ikke ta for mye salt da Endret 8. desember 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #611 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Nå når jeg tenker meg om tror jeg at jeg kom fram til at det godt kunne vært litt grovhakkede ritzkjeks i i stedet for salt (de er jo salte). Slik som i den ... ummm snickerskaken? Tror det hadde blitt veldig godt! Endret 8. desember 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #612 Del Skrevet 8. desember 2012 ja! I det siste har jeg spist mye knekkebrød med sjokoladepålegg pluss peanuttsmør nesten snickers det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #613 Del Skrevet 8. desember 2012 Åhhh det er sikkert godt! Hvilket knekkebrød da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #614 Del Skrevet 8. desember 2012 glutenfrie. Grønn pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #615 Del Skrevet 8. desember 2012 Ah de, de er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 8. desember 2012 #616 Del Skrevet 8. desember 2012 De julekakene er laget av egg, sukker, mandler og kokesjokolade. Nesten som kransekake med sjokolade. Sprø utenpå og seige inni. Namnamnam! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2012 #617 Del Skrevet 8. desember 2012 Dere altså! Mat mat mat mat , kaker, kaker og mat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #618 Del Skrevet 8. desember 2012 Jammen det er jo det eneste en trenger her i livet....nesten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2012 #619 Del Skrevet 8. desember 2012 Mm, og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #620 Del Skrevet 8. desember 2012 Aldrisur vet hva hun snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå