Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Tusen takk Rumle :) Litt kjedelig å gå på visning når jeg ikke vet sikkert om jeg får leid ut rommet mitt. Litt vanskelig å finne et nytt sted å bo når jeg ikke vet om jeg har mulighet for å betale depositum en gang :s jaja, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julemuffi..., eh unnskyld, cupcakes til deg Alfa. Visste ikke om du drakk kaffe skjønner du. Hvis du vil ha kaffe kan du stikke innom Rumle eller Hoppetuss! :Nikke:

Ha en fin onsdagskveld. (Har tenkt masse på deg i dag.)

BJToj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Aldri :hjerte: nam nam! Jeg elsker kaffe (litt for mye kanskje?) så ja, jeg stikker nok innom Rumle og Hoppe ganske kjapt :)

Da var kvelden her igjen, og kjærlighetssorgen har hugget tak i meg igjen. au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du kaffekjerring du også? Ei lita ei da. :fnise:

Den kjærlighetssorgen oppfører seg akkurat som den skal, spør du meg. Jeg kjente nærmest følelsen når du sa at den "hugg tak i deg". Det er akkurat sånn det føles. Som en veldig vond fysisk smerte. Det er rett og slett tortur når det står på som verst, og det tar sååååååå lang tid å bli normalisert igjen.

Jeg synes det er utrolig koselig at du stikker innom og deler tankene og "vondtet" ditt med oss Alfa. Takk for at du gidder. :kyss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg kjente det det samme som Aldri når jeg leste det Alfa. Det er en veldig vond følelse. Og det tar tid, og du må la det ta tid. Selv om det er både vondt og vanskelig og ganske så kjipt :(

Mange :klemmer: til deg i alle fall! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå er jeg sliten dere. Har vært ute og gått i byen i nesten 10 timer. Samtidig som mørket kommer på kvelden, kommer mange bekymringer og tanker. Veldig rart hvordan det henger sammen. Til helgen rømmer jeg hjem til mor nok en gang og blir noen dager der. Vil vekk fra realiteten litt. Hvordan har deres torsdag vært? :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Jeg synes også det er deilig å gå ute på byen i mange timer, spesielt når jeg har masse å tenke på. Men det er sliiiiiitsomt!

Min torsdag har vært ganske bekymringsløs. Først på jobb, så spist lunsj med en venninne (på en av restaurantene på Yuongstorget, så tilbake på jobb for deretter å humpe med trikk og buss hjem igjen. Når jeg endelig kommer hjem, burde jeg gjøre mange nyttige ting, men det kreves en kraftanstrengelse å gjøre noe nyttig. :fnise:

Så nå halvveis ligger, halvveis sitter jeg her i sofaen og ser på Håndballjentene mens jeg skriver til deg.

Kos deg hos moren din i helgen Alfa!

Stor Aldrisurklem :klemmer:til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fin dag, høres det ut som :) Jeg spiste en sen lunsj/middag ikke så langt fra youngstorget jeg også faktisk. Og nå sitter jeg også og ser på håndballen! :P heia norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde du?! Tenk om vi gikk forbi hverandre da Alfa! :sjokkert: Morsomt å tenke på. :bolledeig:

Jeg turte ikke se mer på håndballen, ble for skummelt når de tsjekkerne begynte å lede!

Så nå hopper jeg litt frem og tilbake mellom de ulike kanalene.

Jeg liker å se på "den hemmelige millionæren" også. Det er så fantastisk moro å se folk bli glad for å få hjelp.

:nissevink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå er jeg sliten dere. Har vært ute og gått i byen i nesten 10 timer. Samtidig som mørket kommer på kvelden, kommer mange bekymringer og tanker. Veldig rart hvordan det henger sammen. Til helgen rømmer jeg hjem til mor nok en gang og blir noen dager der. Vil vekk fra realiteten litt. Hvordan har deres torsdag vært? :blomst:

I 10 timer? Det var jammen lenge! Jammen ikke rart du er sliten da :)

Her går det sånn passe, er ikke helt i form, så får i grunnen ikke gjort så veldig mye fornuftig for tiden :vetikke:

Håper du får en fin helg gjemme hos mor! :klemmer:

---

Jeg turte ikke se mer på håndballen, ble for skummelt når de tsjekkerne begynte å lede!

Så nå hopper jeg litt frem og tilbake mellom de ulike kanalene.

---

Det er jo da det er gøy!! :fnise: Du er nå søt er du! :klemmer::fnise:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en litt dårlig dag i dag, så den siste timen har jeg hørt på en del musikk som fikk tårene renne. :cry3: Det var ganske deilig. Nå spiser jeg peanuttsmør og håper det er flere som er våkne. Jeg kan by på sjokolade også :sjokolade:

Hvordan er starten på helgen for dere? :kaffekopp::hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja takk til sjokolade. :wow:

Å du er våken Alfa? Ikke mange av de andre som er tror jeg, det har vært så stille her de siste timene.

Er du hos moren din nå?

Uff den kjærlighetssorgen, men forstår at det er godt å bare tute ut av og til!

Nå er Katzenjammer på Senkveld - og jeg bare elsker de jentene altså! :rodmer:

Jeg har tenkt til å prøve å stå tidlig opp i morgen for å reise en handletur til Sverige. Det er jul snart har jeg hørt? :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det er visst rykter ute og går om at det snart er jul. Jeg får nok ikke julestemning før julaften vil jeg tro.

Hvor i Sverige skal du handle? Jeg elsker Nordby! åh, mye godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Nordby. Er så lettvint med alt under et tak vet du. :rolleyes:

Å ja, går helt berserk i de godtebutikkene dessverre, men det er jo så utrolig fristende når godteriet ligger der og spraker i alle farger og lukter søtt.

Men jeg bør nok komme meg av gårde tidlig skal jeg slippe unna de verste køene. Det er akkurat en times reisevei fra her jeg bor, så det er jo ok sånn.

Må se om jeg får kjøpt de siste julepresangene også. :gave:

Håper du får en fin natt og en koselig lørdag Alfa. Kanskje vi snakkes i morgen kveld? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...