Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Jeg har også sånn lampe, men trikset for å ikke få det så sterkt i øynene, er å sitte med den i et godt opplyst rom. Aldri kun lyslampa alene, for det blir for sterkt. Ikke sitte for lenge og heller ikke for nært. Trene seg opp etter hvert. Min står ca en meter fra her jeg sitter og er fin når jeg (øynene mine) er opptatt på nett.

---

Jeg har prøvd å ha den akkurat slik som du beskriver, Hopla - men jeg ser knapt pc-skjermen. Synes det er veldig slitsomt, og da blir det fort til at jeg utsetter ... gaah. Men må nok bare prøve igjen, ja.

Jeg synes det er litt godt med vinter og mørketid også jeg. Det er jo mye kos med det også, og man hadde jo aldri satt så stor pris på vår og sommer om vi ikke hadde denne vinteren da. Men, men - som jeg har sagt før; jeg sier nok ikke det samme uti slutten av januar-februar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løsningen er solbriller! :opplyser:

Men er ikke poenget at det skal komme lys inn i øynene da? :klo: Eller har jeg misforstått helt :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hehe, men man kan tydeligvis ikke få alt heller da... :skratte:

Jeg mente jo ikke helt sorte blokkeringsbriller da vet du,

men sånne litt lette som bare toner ned det verste av det du ikke tåler. ;)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hehe, men man kan tydeligvis ikke få alt heller da... :skratte:

Du altså!!! :hoho:

Tenk hvis jeg hadde sittet i et halvt år med solbriller og kikket inn i lampen nå! :dry:

:skratte:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller og dagslyslampe? :skratte: Det er jo som å ta et skumbad i froskemannsdrakt! :daane: Eller...nei, kanskje ikke? :vetikke:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun fikk jo en slik en i går av meg....har hun solgt den allerede og dratt på sydentur, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg Alfa og synes det er litt for stille her inne nå. :klem: Håper i hvert fall du har en varm og god leilighet så du ikke sitter og fryser. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere, jeg sliter med internett! Men jeg popper innom når jeg kan!

Kan ikke si at jeg har en veldig varm leilighet, men jeg har tepper og ovn :jolie: Har blitt forkjøla så skal holde sengen i dag :veslejenta:

Skal også på noen visninger denne uken, som gjør meg litt stresset. Jeg synes det er skummelt å eventuelt skrive under på kontrakt for et helt nytt år.. hva om jeg ikke har penger til det? og hva om jeg blir kjempedeprimert igjen? :sjokkert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har jeg kanskje ikke nevnt? Det funket ikke så bra for meg å bo her jeg bor, så nå skal jeg prøve meg på egenhånd - hvis alt fungerer med økonomien. Ai.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får du hjelp fra diverse økonomiske støttesteder?

Selv om det kanskje kan virke litt skremmende på noen vis, er det veldig godt på andre måter,

det å ha sitt eget. Sin egen koselige lille hule hvor en kan gjøre som en vil. Evt. ha masse puter

som en kan kaste i veggen av all kraft, når det føles slik. Dette blir spennende Alfa, både for deg

og meg faktisk. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Alfa? Nå syntes jeg du har vært kjempeflink!! :hoppendeglad:

Du har tatt tak i det aller største problemet du har akkurat nå, og gjør en innsats for å løse det. Jeg kan bare tenke meg hva det har kostet deg av energi og krefter. :trene:

Det kommer til å ordne seg, for du er virkelig "best når det gjelder".

Stå på Alfa! Jeg (og helt sikkert de andre gode vennene dine her inne :gullengel: :gullengel: ) heier på deg! :nissekyss:

LOyYY.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe - nei, jeg har ikke tenkt på det enda. Så langt får jeg aap en stund til, etter det blir det litt skummelt :S

Aldrisur - åå, det var en hyggelig tibakemelding å få :hjerte: tusen takk! Jeg er litt redd for å binde meg til noe jeg ikke har råd til. Men nå skal jeg bare på visning, jeg forplikter meg ikke til noe enda :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det Hoppe og Aldri skriver her! :jepp: Så flott at du har tatt tak i dette, Alfa! :klemmer: Jeg heier absolutt på deg! :duskedame:

Håper du blir kvitt forkjølelsen snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...