Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2012 #481 Del Skrevet 16. november 2012 Wow, de var vakre.... Ser deg nok nedi der, Alfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 16. november 2012 #482 Del Skrevet 16. november 2012 Sniker meg inn i dagboka di jeg, Alfa. Jeg overfalt Hoppetaujenta på samme måte. Ambushsitronkake. Ville bare melde meg og si at jeg forstår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2012 #483 Del Skrevet 16. november 2012 Av og til er det faktisk direkte hyggelig å bli "overfalt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. november 2012 Forfatter #484 Del Skrevet 17. november 2012 Åh, nei Aldri, du klemmer ikke for hardt For noen utrolig fine bilder Rumle. Du er så flink til å finne det beste! Sniker meg inn i dagboka di jeg, Alfa. Jeg overfalt Hoppetaujenta på samme måte. Ambushsitronkake. Ville bare melde meg og si at jeg forstår. Hei Sitronkake (herlig navn). Så hyggelig at du stikker innom. Jeg har noen faste besøkende som er superhyggelige Hvordan har du det i ditt liv? Er ganske fysisk sliten. Kjenner det i hele kroppen så jeg vurderer en rolig kveld. Vi får se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2012 #485 Del Skrevet 17. november 2012 Sender deg et akvarie med spesialfisk som fjerner (veldig forsiktig altså) tørr og hard hud, som du nok vil bli kvitt og som de gjerne vil hjelpe deg med å få bort, etterfulgt av en avslappende massasje som gjør deg tung og behagelig døsig i hele kroppen. Alt godt til en sliten Alfa, en mørk novemberdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. november 2012 Forfatter #486 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg liker pene ben!! Da føler man seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2012 #487 Del Skrevet 17. november 2012 Javisst gjør en det. Jeg bør vel også nevne at behandlingen kan kile litt, så det kan bli noen knis og latterbrøl...vær beredt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 18. november 2012 Forfatter #488 Del Skrevet 18. november 2012 Uæff... i dag er ikke en god dag. Har vært flink til å være opptatt med noe nesten hver dag, men i dag kom alt det vonde tilbake som en slags bombe. Jeg føler at ingenting kommer til å ordne seg Er redd for å aldri bli skikkelig avslappet og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 18. november 2012 #489 Del Skrevet 18. november 2012 Uff, det er fælt når det vonde kommer overraskende på en. Det jeg har fått beskjed om å gjøre når jeg sliter med vonde tanker er å bare la tanken være, sitte i ro til tanken går over og ikke spinne videre på den. Si til meg selv at nå er tanken her, men jeg velger å la den få minst mulig innvirkning på meg. Det tok sin tid før jeg klarte det, men det er utrolig hva man klarer med litt øvelse. Husk, tanker er ikke farlige, så lenge de bare forblir tanker. For bare noen uker siden klarte jeg ikke å se noe som helst positivt med livet mitt og ville egentlig bare avslutte alt, men med målrettet terapi har jeg klart å snu veldig mange av tankene mine og nå har jeg hatt en god periode der jeg faktisk har vært GLAD! Du kommer dit du også, jeg lover det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 18. november 2012 Forfatter #490 Del Skrevet 18. november 2012 Takk for det, kjære Sitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. november 2012 #491 Del Skrevet 18. november 2012 Min kjære venn Alfa, jeg fant noen ord som beskriver det jeg tenker når jeg leser dagboka di etter noen dager borte fra nettet. Jeg ble så glad når jeg ser at du skriver litt her og litt der, både i din bok og andres! Det betyr at du har det ganske bra, i hvert fall! Og så er det kjempehyggelig at denne flotte Sitronkaka også har funnet veien inn her! Og så ser jeg nå at dagen i dag ikke er så enkel. Det får meg til å tenke på disse små museskrittene (som kan gå veeeeldig sakte) som fører oss fremover og ut i lyset. Ta vare på de gode stundene og bygg videre på de Alfavenn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2012 #492 Del Skrevet 18. november 2012 Olav H. Hauge har jammen skrevet mye flott Håper du har det bedre nå og at du får en god mandag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2012 #493 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg må poste min favoritt også, fordi det er så ufattelig vakkert, og så fullt av håp og sannhet. Vet at mange synes det er flott, så kanskje alle kjenner det her inne? Poster det uansett jeg, for det tåles å leses mange, mange ganger .. Den draumen Det er den draumen me ber på at noko vidunderlig skal skje, at det må skje - at tidi skal opna seg, at hjarta skal opna seg, at dører skal opna seg, at kjeldor skal springa - at draumen skal opna seg, at me ei morgonstund skal glida inn på ein våg me ikkje har visst um. Olav H. Hauge Endret 18. november 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 18. november 2012 Forfatter #494 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg savner eksen sånn... jeg har grått i hele dag. Det ble slutt for nesten 2 mnder sidne nå, og jeg tror fremdeles ikke at jeg har klart å akseptere at det er over. Det er på nytt så utrolig vondt. Jeg hikster og hyler og jeg vil bare ha tilbake det vi hadde. Jeg vet at det ikke vil skje og jeg er så lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. november 2012 #495 Del Skrevet 18. november 2012 Det er vondt Alfa. Jeg har ikke noen kloke og trøstende ord å komme med, annet enn at tiden leger alle sår. Og det høres bare ut som en dum floskel for deg akkurat nå. Det forstår jeg. Jeg sender deg mine varmeste tanker i kveld. God natt og håper du får sove godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2012 #496 Del Skrevet 18. november 2012 Huff .. det er jammen ikke lett å finne noe å si nei. For det er fryktelig vondt å måtte gi slipp på noen man er glad i Men jeg kan ikke si noe annet enn Aldri. Det vil sakte men sikkert bli bedre etter hvert, Alfa. Selv om det absolutt ikke føles slik nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. november 2012 #497 Del Skrevet 20. november 2012 Tenker på deg og håper du har det bra Alfa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2012 #498 Del Skrevet 21. november 2012 En liten kommentar til det siste du skriver der, Alfa: ----- I starten gjorde det vondt hele tiden Nå har du hatt stadig lettere perioder innimellom Det er slik det er å lege sårene sine Av og på. Av og på.... ...og så begynner du å se at du egentlig er mere på veien enn begravd i savnet og sorgen slik du har vært en lang stund Hvert sekund som går er veien dit du skal, Alfa. Videre...i livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2012 #499 Del Skrevet 21. november 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2012 #500 Del Skrevet 21. november 2012 Åååååe...nofsebofsen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå