Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Hurra! Der er du jo! :klemmer:

Jeg har det bra :jepp:

Spennende med skolestart! Gleder du deg? :)

Hm.. jeg skulle ønske jeg gledet meg mer... men det kommer nok :) Må bare komme meg på plass og få ting i orden. Jeg slapper best av når jeg vet spesifikt hvordan dagene mine ser ut, og når jeg vet hva jeg går til. Og det er jo ikke alltid mulig å få til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. jeg skulle ønske jeg gledet meg mer... men det kommer nok :) Må bare komme meg på plass og få ting i orden. Jeg slapper best av når jeg vet spesifikt hvordan dagene mine ser ut, og når jeg vet hva jeg går til. Og det er jo ikke alltid mulig å få til :P

Nei, det er jo ikke det :) Skal du flytte til ny leilighet, eller blir du boende der du er nå?

Og skal du kjøpe deg noe gøy til skolestart? Klær, penal og penner? :rodmer: Åhhh jeg savner å kjøpe inn til skolestart altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt den trangen til å ha forutsigbare dager, Alfa. Når man kommer inn i den gamle tralten faller liksom alt på plass og det liker jeg godt.

Koselig å se deg her igjen! :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke det :) Skal du flytte til ny leilighet, eller blir du boende der du er nå?

Og skal du kjøpe deg noe gøy til skolestart? Klær, penal og penner? :rodmer: Åhhh jeg savner å kjøpe inn til skolestart altså! :P

'Blir nok noen kladdebøker og penner :) Kanskje en ny sekk!

Blir ny leilighet og ny by.

Jeg skjønner godt den trangen til å ha forutsigbare dager, Alfa. Når man kommer inn i den gamle tralten faller liksom alt på plass og det liker jeg godt.

Koselig å se deg her igjen! :klemme:

Ja, blir bra når ting går tilbake til det normale :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Blir nok noen kladdebøker og penner :) Kanskje en ny sekk!

Blir ny leilighet og ny by.

---

Så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:smilyblomst: Så spennende med ny skole og ny by Alfa.

Hva slags skole og hvilken by regner jeg med at du ikke vil si noe om her inne, men jeg ønsker deg masse lykke til og håper du vil trives med alt det nye. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: Så spennende med ny skole og ny by Alfa.

Hva slags skole og hvilken by regner jeg med at du ikke vil si noe om her inne, men jeg ønsker deg masse lykke til og håper du vil trives med alt det nye. :klemmer:

Tror jeg holder det litt internett-hemmelig :) Men takk!

Er på plass nå. Føles veldig overveldende... Jeg har vært igjennom dette før så jeg vet det går over. Det minner litt om PMS.. ehe! Alt er nytt og det er greit. Jeg har først nå kjent hvor sliten jeg er i kroppen på å være åpen og utadvendt i møte med nye folk og omgivelser. Er helt utslitt (vondt i nakke og klump i halsen).

Jeg føler meg ikke fortvilet fordi jeg har som sagt følt på dette før, og det løser seg i løpet av noen dager. Livet er ikke perfekt, men det er det aldri. Akkurat nå har jeg faktisk hjemlengsel og noe attåt som gjør kvelden litt sår, men det går bra. Det gjør jo alltid det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg holder det litt internett-hemmelig :) Men takk!

Er på plass nå. Føles veldig overveldende... Jeg har vært igjennom dette før så jeg vet det går over. Det minner litt om PMS.. ehe! Alt er nytt og det er greit. Jeg har først nå kjent hvor sliten jeg er i kroppen på å være åpen og utadvendt i møte med nye folk og omgivelser. Er helt utslitt (vondt i nakke og klump i halsen).

Jeg føler meg ikke fortvilet fordi jeg har som sagt følt på dette før, og det løser seg i løpet av noen dager. Livet er ikke perfekt, men det er det aldri. Akkurat nå har jeg faktisk hjemlengsel og noe attåt som gjør kvelden litt sår, men det går bra. Det gjør jo alltid det :)

Åhh så flott at du er på plass! Klart det blir bedre, kjempeviktig å huske på at det blir det og at du har opplevd dette før - jeg har troen på deg!! :duskedame:

Har du egen leilighet/hybel, eller bor du i kollektiv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så flott at du er på plass! Klart det blir bedre, kjempeviktig å huske på at det blir det og at du har opplevd dette før - jeg har troen på deg!! :duskedame:

Har du egen leilighet/hybel, eller bor du i kollektiv? :)

Bor i et lite kollektiv.

Er så vanvittig sliten i dag! :( Er helt grøt i hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg, Alfa? Håper du trives .. og at du har vært ute en tur og kjøpt deg en liten blomst til hybelen din :jepp:

Uansett får du en liten bukett av meg her, god helg :klemmer:

2ed1a5b51dac3b16bb2edcef91394c04.jpg

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var hyggelig Rumle ^ :)

Har vært veldig mye å ta inn, så jeg er kjørt. Virkelig. Håper det føles bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var hyggelig Rumle ^ :)

Har vært veldig mye å ta inn, så jeg er kjørt. Virkelig. Håper det føles bedre snart :)

Det forstår jeg godt! Håper du får en rolig helg og at du klarer å være litt ekstra snill med deg selv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har holdt på i tre uker nå. Har virkelig prøvd å få dette til å bli bedre, men det er bare å innse at det blir verre. Jeg er kjempelei meg for jeg vil ikke gi meg - igjen :( Jeg blir bare eldre og føler livsutsiktene bare blir mer og mer urealistiske.

Har vært til legen og har fått henvisning. Jeg får hjelp innen 4 måneder. Jeg har gjort alt jeg skal gjøre. Pleide å ha en slags plan hver gang ting ikke gikk, jeg er veldig løsningsorientert, men nå har jeg ingen plan lenger. Det er normalt å ikke ha det bra hele tiden, jeg vet det, og det er heller ikke målet mitt, men jeg mener veldig bestemt at det ikke burde føles så tungt som det gjør nå. Det er urettferdig, og jeg føler jeg aldri kommer i mål :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på i tre uker nå. Har virkelig prøvd å få dette til å bli bedre, men det er bare å innse at det blir verre. Jeg er kjempelei meg for jeg vil ikke gi meg - igjen :( Jeg blir bare eldre og føler livsutsiktene bare blir mer og mer urealistiske.

Har vært til legen og har fått henvisning. Jeg får hjelp innen 4 måneder. Jeg har gjort alt jeg skal gjøre. Pleide å ha en slags plan hver gang ting ikke gikk, jeg er veldig løsningsorientert, men nå har jeg ingen plan lenger. Det er normalt å ikke ha det bra hele tiden, jeg vet det, og det er heller ikke målet mitt, men jeg mener veldig bestemt at det ikke burde føles så tungt som det gjør nå. Det er urettferdig, og jeg føler jeg aldri kommer i mål :(

Så leit å lese, Alfa :( Visst er livet urettferdig av og til, dessverre :(

Det er nok ikke så mye annet man kan gjøre enn å fortsette å prøve helt til det blir rett.

Veldig bra at du har tatt tak i det og ordnet med time hos behandler.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...