Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen! :flagg:

Håper du får en fin 17. mai, akkurat sånn som du vil feire den!

Takk i like måte. Håper du hadde en fin dag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har det bra Alfa :blomst:

c7478d6baf77c73df46cce6502d00115.jpg

Hei Rumle :) Jeg har det greit, men det er mye stress rundt meg for tiden. Prøver å holde hodet over vannet. Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rumle :) Jeg har det greit, men det er mye stress rundt meg for tiden. Prøver å holde hodet over vannet. Hvordan går det med deg? :)

Samme her! Håper du får en ok sommer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker om hodet over vannet, så er det så varmt om dagene at jeg begynner å tenke på et bad i bøljan den blå, men det er nok for kaldt ennå. Bader du om sommeren, Alfa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har visst ikke skrevet siden mai... Tiden flyr.

Jeg har vært veldig produktiv og ordnet mye. Skal studere til høsten. Jeg gruer meg ikke, men gleder meg heller ikke. Er vel kanskje litt bekymret... vet ikke for hva. Det ukjente?

Ellers har jeg snudd døgnet, og håper det blir litt kaldere snart. Det er FOR varmt.

Håper alle har det bra :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, Alfajenta! :)

Det var hyggelig å se deg tilbake igjen her...og godt at du har kommet deg en bit videre.

Tror nok at det er verst før en begynner på nye ting.

Når en først er i gang på skolen, får en mye annet å tenke på, som blir ens nye hverdag.

Håper at det blir noe som du kommer til å trives med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, Alfajenta! :)

Det var hyggelig å se deg tilbake igjen her...og godt at du har kommet deg en bit videre.

Tror nok at det er verst før en begynner på nye ting.

Når en først er i gang på skolen, får en mye annet å tenke på, som blir ens nye hverdag.

Håper at det blir noe som du kommer til å trives med?

Hyggelig å se deg også :blomst:

Ja tror faget er noe jeg vil like. Hvordan går det med deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ok og jeg er varm som bare det om dagene...altså alt er som det var i fjor på denne tiden. :jepp:

Har du det levelig der du holder til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det varmt varmt varmt - selv om dette er Norge. Jeg liker ikke å klage på godt vær, men når det blir mer enn 30 grader inne i huset så er det litt slitsomt :/

Jeg har spist masse is i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klege om man syns det er altfor varmt...

OG det er lov til å spise (nesten) så mye is man vil for å kjøle seg ned igjen. :nigo:

Jeg lager kaldt drikke med isbiter, frukt og grønnsaker for tiden og kjøler meg ned med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! Jeg skulle jo lissom bruke sommeren til å komme i form... I stedet har jeg spist altfor mye usunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er aldri for sent å lirke litt sunne ting inn mellom det andre. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har visst ikke skrevet siden mai... Tiden flyr.

Jeg har vært veldig produktiv og ordnet mye. Skal studere til høsten. Jeg gruer meg ikke, men gleder meg heller ikke. Er vel kanskje litt bekymret... vet ikke for hva. Det ukjente?

Ellers har jeg snudd døgnet, og håper det blir litt kaldere snart. Det er FOR varmt.

Håper alle har det bra :blomst:

Alfa! :hoppendeglad: Så fint å se deg her! :klemmer:

Spennende at du skal studere :jepp: Ikke så rart at du er litt bekymret for det ukjente, det tror jeg de fleste kjenner på i større eller mindre grad når man begynner med noe nytt :Nikke: Håper du vil stortrives med studiene og studieplassen.

Enig med deg i at det er aaaaaaaaltfor varmt om dagen .. jeg holder på å gå fra forstanden! :bond: Jeg liker heller ikke å klage på været altså, men Rumler er rett og slett ikke laget for denne slags temperaturer, det er helt sikkert! :daane:

Synes du skal spise is med god samvittighet i varmen jeg - så kan du jo prøve å snike inn litt sunnere ting også, som hoppe foreslår, i tillegg :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rund er en form det og! Og isform! :opplyser:

Masse lykke til med studier, håper det blir bra!

:fnise:

Alfa! :hoppendeglad: Så fint å se deg her! :klemmer:

Spennende at du skal studere :jepp: Ikke så rart at du er litt bekymret for det ukjente, det tror jeg de fleste kjenner på i større eller mindre grad når man begynner med noe nytt :Nikke: Håper du vil stortrives med studiene og studieplassen.

Enig med deg i at det er aaaaaaaaltfor varmt om dagen .. jeg holder på å gå fra forstanden! :bond: Jeg liker heller ikke å klage på været altså, men Rumler er rett og slett ikke laget for denne slags temperaturer, det er helt sikkert! :daane:

Synes du skal spise is med god samvittighet i varmen jeg - så kan du jo prøve å snike inn litt sunnere ting også, som hoppe foreslår, i tillegg :jepp:

Ja, jeg har vondt i kroppen for det er så varmt :jolie: Håper du har det bra ellers? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Ja, jeg har vondt i kroppen for det er så varmt :jolie: Håper du har det bra ellers? :blomst:

Går greit her :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Alfaaaaaaaaa? Nå savner vi deg her inne altså :jepp: Håper du har det bra og at du stikker innom for en prat snart :hug: Er vel snart studiestart for deg? Jeg vil høre mer! :jepp:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaaaaaaaaa? Nå savner vi deg her inne altså :jepp: Håper du har det bra og at du stikker innom for en prat snart :hug: Er vel snart studiestart for deg? Jeg vil høre mer! :jepp:

:blomst:

Rumlen! :blomst: Savner dere også! Jeg har det egentlig helt fint :) Begynner snart på skolen ja. Skal bli flinkere til å skrive her da. Hvordan har du det? :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumlen! :blomst: Savner dere også! Jeg har det egentlig helt fint :) Begynner snart på skolen ja. Skal bli flinkere til å skrive her da. Hvordan har du det? :hug:

Hurra! Der er du jo! :klemmer:

Jeg har det bra :jepp:

Spennende med skolestart! Gleder du deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...