Rumle Skrevet 12. september 2014 #2101 Del Skrevet 12. september 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #2102 Del Skrevet 24. oktober 2014 Håper det går greit med deg, Alfa. Tenker på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #2103 Del Skrevet 24. oktober 2014 veldig fint bilde! Det går, men synes det er vanskelig. Er frustrert over at mye skal være mer vanskelig enn det trenger å være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #2104 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) veldig fint bilde! Det går, men synes det er vanskelig. Er frustrert over at mye skal være mer vanskelig enn det trenger å være. Det forstår jeg veldig godt Godt å høre fra deg her inne Håper du får det lettere fremover Endret 24. oktober 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 #2105 Del Skrevet 7. april 2015 Hei Alfa? Jeg tenker så ofte på deg og på hvordan du har det. Er du her inne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2106 Del Skrevet 7. april 2015 Hei Aldri Jeg er her til stadig - så hyggelig å se deg! Hatt en god påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 #2107 Del Skrevet 7. april 2015 Næmmen, nå ble jeg gledelig overrasket altså. Så koselig at du svarte så fort. Meg er det bra med og jeg har hatt en fin påske. Passe avslappende og passe hektisk, om jeg kan si det sånn. Men hvordan har DU det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2108 Del Skrevet 7. april 2015 Tja, det går greit Jeg har fått en forklaring på hvorfor jeg sliter, og det er jo bra. Det går opp og ned hos meg. Påsken har gått veldig fort, og nå er det lesing til eksamner. Slitsomt, men jeg prøver å ikke falle inn i eksamensangsten! Ser frem til helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 #2109 Del Skrevet 7. april 2015 "Går greit" er greit. Jeg er glad for at har fortsatt med studiearbeidet ditt. Visste liksom ingenting om deg nå vet du. Ja våren er jo full av eksamener, og jeg vet hva du snakker om eksamensangst - fort gjort å gå i den angsfella. Løsningen er vel å lese såpass på forhånd at man føler seg passe trygg på stoffet. Det ordner seg nok Alfa. Helger er bra å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2015 #2110 Del Skrevet 7. april 2015 Så fint å se deg her inne igjen, alfa Lykke til med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2111 Del Skrevet 7. april 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. april 2015 #2112 Del Skrevet 17. april 2015 God helg Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. april 2015 Forfatter #2113 Del Skrevet 17. april 2015 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå