Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får en fin helg, min venn :klemmer:

2b1dde26d2b620b6ed65e2db9d675ae3.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, kaffe og blomst. Noe av det fineste jeg vet! Håper helgen din blir fin, kjære Rumle :blomst::hug:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har det ikke godt. Nå er det lyst lenge, og jeg vil bare forsvinne. Det er for mange timer i et døgn. Det er ikke godt å leve nå :(

Skrevet

*knuseklemmer på Alfa*

Skrevet (endret)

Har det ikke godt. Nå er det lyst lenge, og jeg vil bare forsvinne. Det er for mange timer i et døgn. Det er ikke godt å leve nå :(

Så leit å lese at du har det så vondt, Alfa :)

Er det noe jeg/ vi kan gjøre? :klemmer:

Endret av Rumle
Skrevet

alphabets-night-630302.gif Sender deg til et magisk slott hvor dag, natt og livet kan styres som en vil. :jepp:

Skrevet

Håper du får en bedre dag i dag, Alfa :klem:

Skrevet

Takk for slott og fine tanker :) er nok ingenting du kan gjøre Rumle. Vonde tanker og følelser er noe jeg må takle selv :) Men takk.

Skrevet

Hva hadde gjort dagen og natten bedre for deg da, om du kunne fått det akkurat slik som du vil? Selv om det er umulig, er det lov å drømme. :)

Skrevet

Akkurat det har jeg vært flink å tenke på. Forsøker å gjøre det jeg kan. Akkurat nå føles ting veldig meningsløst og jeg føler meg litt mislykket. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å forandre den tankegangen. Jeg føler jeg gjør mye allerede i form av aktivitet og behandling. Får håpe det går litt over av seg selv.

Skrevet

Det håper jeg også, for det er slitsomt å ha det slik over tid. :klem:

Skrevet

Det håper inderlig jeg også. :klemmer: *klemme litt på Alfaen vår*

Skrevet

Håper du har det bedre, alfa :klemmer: Og håper du får en god helg :blomst:

Skrevet

Takk for det. Jeg føler meg ikke noe bra dessverre. Men håper dere gjør det :)

Skrevet

Takk for det. Jeg føler meg ikke noe bra dessverre. Men håper dere gjør det :)

Det var leit å høre :( Får du noen ekstra oppfølging nå? :klemmer:

Skrevet

Ja jeg har egentlig ganske god oppfølging, men jeg vet ikke. Jeg føler veldig mye nå. Hva med deg?

Skrevet

Godt du har noen å prate med i alle fall. kanskje at du føler så mye er et tegn på at noe er i forandring? Og det kan jo være bra.

Jeg har det ok, har sånn generelt ganske tunge dager, men det hjelper litt på med veldig fint vær og få være litt ute i hagen å jobbe. Det er mye god terapi i hagearbeid :)

Hva med deg, har du noen hobbyer du kunne drevet litt med? Jeg har selv hatt mye nytte av/ veldig stort behov for å være kreativ på en eller annen måte i mine tyngste perioder.

Skrevet

Så bra du er ute i hagen!

Jeg synes det er litt vanskelig med fint vær og lange dager. Jeg føler jeg kaster bort dagene og blir glad når det er meldt regn. Da får jeg ikke dårlig samvittighet for å ikke sitte i solen. Jeg orker det bare ikke.

Finnes ikke kreativ når jeg føler meg som dette, Det virker veldig meningsløst å lage/gjøre ting.

Skrevet (endret)

Så bra du er ute i hagen!

Jeg synes det er litt vanskelig med fint vær og lange dager. Jeg føler jeg kaster bort dagene og blir glad når det er meldt regn. Da får jeg ikke dårlig samvittighet for å ikke sitte i solen. Jeg orker det bare ikke.

Finnes ikke kreativ når jeg føler meg som dette, Det virker veldig meningsløst å lage/gjøre ting.

Kjenner meg igjen i det jeg også, har det slik i perioder. Heldigvis har jeg stadig et stort behov for å være kreativ, det er nesten en nødvendighet faktisk. Men, der er vi jo alle forskjellige. Flere av de tingene jeg har drevet med før, sliter jeg med nå. Å lese bøker er vanskelig, og jeg savner det inderlig (elsker bøker!), male, skrive, savner begge deler veldig, men sliter med å gjennomføre det nå. Og det er så underlig synes jeg, når viljen til det egentlig er så stor. Å ikke få det til likevel :sukk:

Men, sånn er det bare - har lest flere skrive at det kan hjelpe å bare gjøre det, og fortsette og fortsette, og til slutt "våkner" motivasjonen opp igjen på en måte, man minner kropp og sinn på hvordan det var før gjennom vanen man lager ved å gjøre det om og om igjen kanskje? Vil gjerne prøve det ut, så håper å komme i gang med maling i løpet av sommeren, så får vi se :) Kanskje du kan prøve også? :jepp:

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...