Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaae... :) Tenkte at det ville bli en god ny venn å ha for Alfa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så bra at du deler med oss jeg, Alfa, for da kan du få litt støtte og oppmuntring og en aldri så liten klem. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å lese at verden går deg i mot, Alfa. Du fortjener en nydelig, lett og solrik vår på alle måter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe alvorlig som har skjedd, men stort nok til at jeg føler meg veldig dårlig. Jeg er heldig og har fått mye god hjelp, og det er sikkert ikke sant, men å føle er like vondt uansett, og nå føler jeg meg veldig lite viktig i denne verden :( Jeg tenker ikke på å gjøre noe dumt altså. Jeg bare føler meg så mislykka og betydningsløs :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vit at det er noen mennesker her ute som tenker på deg og vil deg alt godt.

Håper at du får sovet og blir litt uthvilt til i morgen. Natta. :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant som Hoppe sier, så håper det kan hjelpe det litte-bitte-granne Alfa. Selv om jeg ikke gir livstegn fra meg i boka di hver dag, så går tankene mine innom deg hver eneste dag.

Denne lille videosnutten blir jeg aldri lei av å se på. (Jeg tror det var Galactica som la den ut første gangen jeg så den) :kose:

rbbwW1b.gif

Håper så inderlig du får det bedre snart. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med deg, Alfa? :hug:

Jeg vet faktisk ikke. Definitivt bedre enn forrige uke! Men jeg har det på en måte ikke bra heller. Det føles rart og jeg blir litt stresset og rastløs av det :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke. Definitivt bedre enn forrige uke! Men jeg har det på en måte ikke bra heller. Det føles rart og jeg blir litt stresset og rastløs av det :vetikke:

Godt å høre at du har det bedre i alle fall. Men, ikke noe ok å ha det slik som du beskriver heller. Prøv å holde fokus på at du er bedre enn forrige uke, om du kan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...