Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det hadde vært fint å ha? :)

Nå er jeg litt usikker på om jeg skal legge meg eller ikke. Jeg er ikke trøtt... men blir lissom å glo på tv hvis ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde det nok, ikke umulig at jeg starter opp igjen, men ser det litt ann enda :)

Legge deg nå? Våkner du ikke veeeldig tidlig da? Jeg tenkte å se en film eller noe, har du fått prøvd netflix? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg deg ennå. Tenk på noe du virkelig har lyst til å gjøre, og gjør det. Gjør noe som er bra for deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg deg ennå. Tenk på noe du virkelig har lyst til å gjøre, og gjør det. Gjør noe som er bra for deg!

:blomst: hei!

Ja, kanskje jeg skal prøve netflix? Det gjør ingenting at jeg våkner tidlig, skal opp kl 6, men jeg tror ikke jeg får sove. Forslag til film eller serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se noe som får deg til å le. Når man er langt nede er det godt med en pause. Jeg bruker å søke opp morsomme kattevideoer på nett, da ler jeg meg skakk og glemmer alt det andre for en liten stund. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sørger stadig over at den er ferdig :sukk: Klarer liksom ikke begynne seriøst på en ny en, selv etter maaange uker :ler:

Orange is the new black hadde du kanskje like også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ser Breaking Bad og er helt frelst. Jeg får meg ikke til å begynne på den, er liksom ikke helt min stil... Jeg har sett ferdig Orange is the new Black og venter på ny sesong, og samme med Homeland. Utrolig hvor interessant det er å se serier som omhandler muslimer når man underviser i RLE. Så nå har jeg begynt på første sesong av Castle bare for å ha noe å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde heller ikke at det var helt min stil da jeg startet å se den, men ble ganske snart helfrelst :jepp:

Hva går Homeland ut på?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Alfa, hvis du liker humoren er Arrested development helt fantastisk bra! Og Klovn! Jeg ler så jeg griner av begge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje det blir dokumentar på meg :) Tror det kan være fint å se på dyr, planter eller andre ting som lever uten å tenke over så mye annet enn det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homeland handler om en amerikansk fange som vender hjem etter åtte år i fangenskap, og CIA-agenten som er veeeldig mistenksom til han. Liker den veldig godt.

Men se en dokumentar du, hvis det er det du føler for. Gjør det DU vil. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det støtter jeg. :jepp:

Jeg skal også se tv-serie, så da sitter vi en del sammen og ser hver vår serie...men søsterlig sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal straks legge meg jeg. Har brukt en liten formue på tannlege denne måneden (åtte tusen gærninger, faktisk) og måtte farge etterveksten selv, uten frisørhjelp. Ser luksusfellen med store øyne, nipper til et ørlite glass rødvin og tenker at senga frister veldig nå. Jeg er blitt ekstremt flink til å lytte til meg selv og velge ting som er bra for meg, faktisk. Bare send en PM hvis du vil prate mer, Alfa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det blir dokumentar på meg :) Tror det kan være fint å se på dyr, planter eller andre ting som lever uten å tenke over så mye annet enn det :)

God ide! :klemmer:

Homeland handler om en amerikansk fange som vender hjem etter åtte år i fangenskap, og CIA-agenten som er veeeldig mistenksom til han. Liker den veldig godt.

---

Hmmm kanskje jeg skal gi den en sjanse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det støtter jeg. :jepp:

Jeg skal også se tv-serie, så da sitter vi en del sammen og ser hver vår serie...men søsterlig sammen. :klem:

Fin tanke :hug:

Jeg skal straks legge meg jeg. Har brukt en liten formue på tannlege denne måneden (åtte tusen gærninger, faktisk) og måtte farge etterveksten selv, uten frisørhjelp. Ser luksusfellen med store øyne, nipper til et ørlite glass rødvin og tenker at senga frister veldig nå. Jeg er blitt ekstremt flink til å lytte til meg selv og velge ting som er bra for meg, faktisk. Bare send en PM hvis du vil prate mer, Alfa.

Håper tennene har det bra. Og tusen takk :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...