Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe :)

Hm, ja hvordan har dagen min vært? Vel, i disse dager så tenker jeg at dager uten angst er på en måte en god dag. Men selvtilliten er langt borte, og jeg har ingen ønsker om å være sosial :( Så jeg er på en måte selvforsynt ensom og litt deppa. Men jeg er ikke redd i hvert fall.

Hvordan har du det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, liker ikke at du har det sånn, men som du sier er det godt at du ikke er redd i allfall.

Jeg har det så fint som det går an. Er i Thailand vet du, og her er det varmt og sol og bare gode greier.

Har vært en uke i Krabi, skal være 9 dager her på Koh Samui og til slutt tre dager i Bankok. Skikkelig langferie. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter JA Alfa. Og det er ikke så rart, ikkeminst trenger kroppen tilskudd av D-vitaminer når vi kommer til februar.

Nå er det natta her. Klokka er tolv og det skal bli godt å finne senga merker jeg.

Håper du får en god natts søvn. (Selv om det er noen timer til natt hos deg ennå) :sove:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige Aldri :)

Har ikke skjedd mye i dag. Var på utdanningsmesse.. er så vanvittig lei av å tenke på fremtiden. Blir bare stressa og bekymret! Skulle ønske jeg klarte å gi litt faen,

Ellers har jeg vært i sengen... det er rart, jeg har ikke lyst til å være sosial men jeg går snart på veggene. Er så kjedelig å være rundt meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å komme deg ut hver dag? Få deg en gåtur, kanskje med musikk på ørene? Frisk luft

og synet av trær og skog pleier å hjelpe meg videre innimellom. Men du gjør kanskje det allerede, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å komme deg ut hver dag? Få deg en gåtur, kanskje med musikk på ørene? Frisk luft

og synet av trær og skog pleier å hjelpe meg videre innimellom. Men du gjør kanskje det allerede, eller?

Jeg er som regel ute hver dag, enten til forelesning jobb eller i butikken. Jeg var på kafe i dag med en kamerat, men det er noe som ikke føles bra. Jeg gjorde det egentlig fordi jeg følte jeg burde. Jeg har ikke lyst til å finne på noe for tiden og det bekymrer meg litt...

Håper du har hatt en ok dag, Alfa :blomst:

Håper du også har hatt en ok dag :)

Har vært en dag med uggen følelse i kroppen. Vil gjerne føle meg glad og selvsikker til en viss grad. Er litt lei av å føle meg nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det bedre med kamerat og kafebesøk, hvis den ligger litt utenfor allfarvei = ikke så mange folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har med mange mennesker å gjøre? Det tror jeg ikke; jeg vet at å gå på kafe er noe jeg har pleid å like. Jeg tror det er at jeg føler meg "dårlig" med tanke på at jeg har vonde tanker jeg sliter med... jeg er ikke så glad i meg selv for tiden og jeg føler ikke at jeg får til noe særlig. Selv om jeg ikke trives så godt sosialt nå så føler jeg meg ensom. Det tar mye energi å være med mennesker når man ikke føler seg bra, fordi man vil jo føle at andre liker å være med en, og da vil jo man være i godt humør. Når man egentlig ikke er det så tar det mye krefter å late som :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel ute hver dag, enten til forelesning jobb eller i butikken. Jeg var på kafe i dag med en kamerat, men det er noe som ikke føles bra. Jeg gjorde det egentlig fordi jeg følte jeg burde. Jeg har ikke lyst til å finne på noe for tiden og det bekymrer meg litt...

Håper du også har hatt en ok dag :)

Har vært en dag med uggen følelse i kroppen. Vil gjerne føle meg glad og selvsikker til en viss grad. Er litt lei av å føle meg nede

Uggen følelse er ikke noe bra :( Håper du får bedre dager snart, Alfa :klemmer:

Får du noe oppfølging fra psykolog nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Det tar mye energi å være med mennesker når man ikke føler seg bra, fordi man vil jo føle at andre liker å være med en, og da vil jo man være i godt humør. Når man egentlig ikke er det så tar det mye krefter å late som :(

Kjenner meg veldig igjen i dette selv også :( Det er utrolig tungt å ha det slik, for man vil så gjerne være slik man egentlig vet at man er, men i slike perioder er det så vanskelig å finne igjen seg selv, om det gir noen mening? Men, av og til er det i alle fall slik for meg at det å treffe andre kan gi meg veldig mye energi og glede, selv om det i utgangspunktet kostet utrolig mye å gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ja jeg går en gang i uken :) så det er bra. Hvordan har du det, Rumle? :hjerte:

Det er bra å høre :) Godt å ha noen å få pratet skikkelig med :)

Jeg har det ok, men det er mange tunge dager .. så alt er ved "normalt" her sånn sett ;)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...