Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Angsten kommer definitivt av jobben. Det er så og si den eneste situasjonen som gir meg angst.Men jeg forstår ikke helt hva med jobb som gir meg angst. Jeg er så utrolig sliten av å være engstelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, det er nok som FruN sier. Ny jobb har alltid vært det samme som angst for min del også. Selv om ingen tror det som kjenner meg, er jeg både sjenert og redd for å ikke strekke til i nye miljøer. Det er så skummelt med alt som er nytt og ukjent. :(

Men det går over det der Alfa. Bare bruk tiden til hjelp - kjenn på angsten din og ikke sloss med den, så vil det bli bedre dag for dag i tida fremover. :klemmer:

:opplyser: Og så må du huske på å skrive litt her av og til, sånn at vi kan følge med på hvordan du har det. Og kanskje vi kan muntre deg litt opp innimellom også? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får litt forskjellige råd.. som å ikke la angsten bestemme, men også om å kjenne på den. Jeg har vel egentlig lært flere ting for å leve med den. Men det er så ufattelig vanskelig å bruke dem :/ Jeg vet at hvis dette hadde vært en "vanlig" jobb, uten nav osv, så hadde jeg sagt opp :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at du er veldig flink til å leve med det som er vanskelig Alfa. :klem:

Jeg håper du vil takle denne jobben etter hvert, og ikke vær redd for å bruke de eller den kontaktpersonen du har i NAV til å hjelpe deg gjennom dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg fri noen dager så jeg slapper bedre av. Uff, dette tar mye energi, dere! Jeg sovner alltid når jeg kommer hjem. Nå skal jeg snart legge meg igjen. Har influensa i tillegg!

Jeg må si at jeg er imponert av kroppen min - selv om jeg har vært i dårlig fysisk form og i tillegg har vært full av angst, har ikke kroppen gitt opp. jeg er stolt men veldig sliten

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger. Og god helg til dere alle :hjerte:

Merker de depressive tankene, og det er skummelt. Men nå er det heldigvis helg og jeg har fått teppet rundt meg. Skulle gjerne hatt en kopp yogi-te, men jeg har noen kjeks i stedet.

Håper alle har ro inni seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes jeg er flink. Jeg bruker mye energi på å komme meg på jobb. Jeg er hyggelig, hjelpsom og de sier jeg er flink. Men jeg føler meg jævlig. Jeg holder ut, det er ikke det, men det føles ikke som om jeg noen gang kommer til å overvinne dette. Jeg er så sliten av å føle meg annerledes, og i tillegg er jeg igjen bekymret for fremtiden :( Utblåsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig slitsomt ut å ha det sånn Alfa, og jeg må si jeg synes du er flink som allikevel klarer å gjennomføre jobbedagene dine. :5:

Jeg skulle så gjerne ønske at du kunne få det lettere. Det er vel begrenset hva jeg/vi kan gjøre for deg, men kommer du på noe så må du ikke være redd for å si i fra. :klemmer:

Nå skal jeg noe så trivielt som ut å kjøpe ny støvsuger. Den gamle gikk til dundas på formiddagen, må bare vente til verste rushet er over. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å lese at du har det så tøft, Alfa. Er det noen muligheter for å snakke med noen der du jobber om dette, du har kanskje en slags kontaktperson eller noe lignende som du kan ta det opp med? Tror du det kan hjelpe?

Om du går i behandling for øyeblikket ville jeg absolutt tatt det opp der, mulig det kan hjelpe mye å få sortert tanker rundt hvorfor det er så vanskelig - og ikke minst legge en plan for hvordan du skal få det bedre.

Forstår godt at du er lei og oppgitt. Håper du får det bedre snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...