Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2013 #1821 Del Skrevet 11. desember 2013 Tipper at du er fin i den ja. Heldige deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. desember 2013 #1822 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei fine mennesker. Takk for tanker - de går tilbake til dere! Jeg har funnet ut av ting som gjør at jeg forstår bedre. Jeg håper jeg kan bli bedre fordi jeg nettopp forstår. Hm.. litt defust dette, men kan snakke mer om det siden. Håper alle har det bra? Og vær så snill ikke stress sånn i julen, nyt den heller --- Ikke stresse i julen? Er det muuuulig det da? Så godt å lese at du forstår bedre - det tror jeg er veldig bra Ha en fin og ustressende (er det egentlig et ord?) førjulstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2013 #1823 Del Skrevet 12. desember 2013 Hmmm, ja det var litt diffust det der Alfa, men høres allikevel spennende og fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2013 #1824 Del Skrevet 13. desember 2013 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1825 Del Skrevet 16. desember 2013 God helg Åh den var fin! Jeg hadde en fin helg, takk. Håper du også hadde det? Hvordan går det i førjulen? Her går det ganske greit ferdig med gaver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. desember 2013 #1826 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei Alfajenta! Så fint at du har det greit! Og ferdig med julepresangene høres også greit ut synes jeg. Jeg har noen gaver igjen før jeg er ferdig. Så skal det ordnes i hus og heim, kjøpes inn ribbe og alt som hører til - men jeg har stekt ferdig medisterkaker og lagt i fryseren da. Skal du være sammen med familien din i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1827 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen av dem i hvert fall Gleder meg sånn til å sitte i pysj med lukten av nellik i nesen Alt bra med deg, Aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. desember 2013 #1828 Del Skrevet 16. desember 2013 Ååå, det hørtes faktisk veldig deilig ut. Jeg vil også sitte i pysj med nelliklukt i nesen! Det går veldig fint med meg Alfa. Jeg gleder meg til julefri og å kose meg med familien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2013 #1829 Del Skrevet 23. desember 2013 Håper du får en riktig gooooooooooooood jul, Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. desember 2013 #1830 Del Skrevet 23. desember 2013 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. desember 2013 #1831 Del Skrevet 23. desember 2013 Ha en riktig fin jul Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #1832 Del Skrevet 25. desember 2013 Takk for juleønsker. Jeg sender tilbake og håper alle har det bra I forhold til fremskrittene jeg har gjort i løpet året så har disse siste dagene vært de verste på lenge. Jeg klarer ikke å være glad. Jeg er tilbake i kroppen med stenansikt. Det føles ganske dritt å åpne gaver og deretter bruke all energi på å smile og takke, og dermed håpe at de ikke tror jeg er bortskjemt og ikke liker gaven. Jeg er så sliten. Jeg føler meg så stygg og tjukk og lei meg. Jeg føler også at alle ignorerer meg; ikke bokstavelig talt, men de ignorerer at jeg ikke har det bra. Jeg er på en måte glad for det, fordi jeg orker ikke å prate. Men det er vondt å føle at alle synes jeg er gretten og bringer dårlig stemning i julen. Jeg mister all energi av å være med familie. Hvor er alle fremskrittene blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2013 #1833 Del Skrevet 25. desember 2013 De er der nok, men når livet ser mørkt ut...ser en dem ikke så godt lengre. Det kommer til å snu seg igjen, Alfa. Helt sikkert. Det var nå man skulle kunne reise raskt i tid og rom... og tilbringe litt oppløftende tid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #1834 Del Skrevet 25. desember 2013 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2013 #1835 Del Skrevet 25. desember 2013 Vedder på at det er flere her inne som kunne ha tenkt seg å bli med for å muntre deg opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2013 #1836 Del Skrevet 25. desember 2013 Veldig enig med Hoppe, de er nok der, det bare føles ikke slik akkurat nå, Alfa Det er egentlig ikke så rart, synes jeg. Julen er jo en tid som får frem veldig mange følelser for de fleste, så det er klart at det er mye som kan komme til overflaten nå. Jeg kjenner meg i alle fall veldig igjen i akkurat det. Jeg tror du bare må prøve å stole på at fremskrittene og de gode erfaringene er der, selv om det ikke føles slik nå, det blir nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #1837 Del Skrevet 26. desember 2013 nå som alle har gått til sist så føler jeg bedre. men jeg tror jeg skal finne på noe annet neste år. frivillighetsarbeid eller noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. desember 2013 #1838 Del Skrevet 26. desember 2013 Hei Alfa! Nå har jeg lest litt på de forskjellige KG-trådene, og da ser jeg at mange "mister energi" av å være sammen med tjukke slekta over for mange dager. Har du reist hjem til deg selv nå? Eller, hvem er det som har gått? Håper i hvert fall du får det lettere framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #1839 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg har ikke reist hjem ennå, men har fått litt tid for meg selv som har hjulpet Men jeg har noe spesifikt som plager meg og det tærer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. desember 2013 #1840 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg har ikke reist hjem ennå, men har fått litt tid for meg selv som har hjulpet Men jeg har noe spesifikt som plager meg og det tærer på Vil du snakke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå