Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2013 #1801 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei Alfa! Godt å høre at alt er ok. Jeg nyter et rundstykke og har det ganske ok jeg også. Da skal i alle fall ikke jeg klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2013 #1802 Del Skrevet 2. november 2013 Hei alle! :D Jeg har det bra, og nyter høsten! Hvordan er det med dere? Bra å høre - går greit her også Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. november 2013 #1803 Del Skrevet 6. november 2013 Heisan på deg Alfa! Jeg så at du hadde vært en snartur inni luftballongen. Da ble jeg glad! Håper du har det bra i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. november 2013 #1804 Del Skrevet 8. november 2013 Håper du holder varmen og har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november 2013 #1805 Del Skrevet 8. november 2013 God helg Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1806 Del Skrevet 8. november 2013 Heisan på deg Alfa! Jeg så at du hadde vært en snartur inni luftballongen. Da ble jeg glad! Håper du har det bra i dag også. jaaa, må jo titte innom den ballongen din av og til Håper du holder varmen og har det bra! Det gjør jeg! Er kjempevarm jeg :D Hva med deg sjæl? God helg Alfa Good helg, kjære Rumle! Du er så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. november 2013 #1807 Del Skrevet 15. november 2013 God helg, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #1808 Del Skrevet 19. november 2013 Hei Alfa! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 20. november 2013 Forfatter #1809 Del Skrevet 20. november 2013 Hei Alfa! Hvordan går det med deg? Hei, fine Aldri Akkurat nå så vet jeg ikke. Har hatt to dårlige dager, men etter så lang tid med fine dager så hadde jeg vel egentlig forventet at en storm skulle kommet før. Så jeg kan ikke klage. Viktig å ikke la tankene for fly for fritt. Skal prøve å legge fra meg hodet i kveld og heller forsøke å slappe av. Jeg har tenkt litt på perfeksjonisme for tiden. Jeg har alltid tenkt meg at å være perfeksjonist betyr at du virkelig har alt på stell - at alt er perfekt. Jeg har ikke det. Virkelig ikke. Men fordi jeg ikke har det så blir jeg deppa. Er dette en form for perfeksjonisme? At det ikke synes utenpå meg merkes inni? Men - i år gleder jeg meg til jul! Ikke på det samme nivået som jeg gjorde da jeg var barn, men på et høyere nivå enn i fjor og forfjor. I år tviler jeg på at jeg går og legger meg midt på dagen. Jeg har faktisk julestemning i år, og jeg synes ikke jul er meningsløst. Dette er veldig deilig Hvordan har du det, Aldri? Jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. november 2013 #1810 Del Skrevet 21. november 2013 Så utrolig koselig å se at du hadde skrevet masse i boka di og at du til tross for et par dårlige dager, klarer å tenke positivt og er ved godt mot. Jeg lurer på om det er noen av oss forumvennene her inne som har ALT på stell. Jeg har det i hvert fall ikke, men som du sier, det hadde ikke vært dumt å ha det! Jeg kan bestemme meg med den største overbevisning om at i morgen, da skal jeg gjøre ditt og datt, men når morgendagen kommer, gjør jeg hverken ditt eller datt, men noe helt annet som jeg kanskje synes er morsommere. Og så er det jo en stor forandring at du gleder deg til jul! Det var veldig hyggelig å lese - og det er jammen ikke lenge til heller. I morgen er den siste sykmeldingsdagen min, så er det helg - og på mandag er det full rulle igjen. Jeg er veldig takknemmelig for at alt har gått så bra, at jeg bor i Norge og kan få den beste hjelp som trengs (i hvert fall når man feiler noe som er fysisk) og så gleder jeg meg også til jul i år. Aller mest glad ble jeg når jeg leste at du har savnet meg, for jeg har tenkt masse på deg og lurt på hvordan du egentlig har det for tiden. Har kikka etter ei ung dame i rød mariusgenser på gata, men har ikke sett noen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 21. november 2013 Forfatter #1811 Del Skrevet 21. november 2013 Du, jeg vurderte å bruke genseren min i dag! Men tok heller på meg en tjukk jakke i stedet. Men nå som det blir kaldere i oslo (!) så skal jeg bruke den masse! Hils på hvis du ser meg Men du, jeg har jo ikke fått med meg hvorfor du er sykemeldt? Ikke noe alvorlig håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. november 2013 #1812 Del Skrevet 21. november 2013 Du, jeg vurderte å bruke genseren min i dag! Men tok heller på meg en tjukk jakke i stedet. Men nå som det blir kaldere i oslo (!) så skal jeg bruke den masse! Hils på hvis du ser meg Men du, jeg har jo ikke fått med meg hvorfor du er sykemeldt? Ikke noe alvorlig håper jeg? Jeg skal virkelig kikke ekstra nøye etter neste gang jeg går i byen! Og jeg lover å gi meg til kjenne hvis jeg ser deg. Hm...sikkert ikke så mange som har sånn genser. Sender en kort PM jeg Alfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. november 2013 #1813 Del Skrevet 22. november 2013 --- Jeg har tenkt litt på perfeksjonisme for tiden. Jeg har alltid tenkt meg at å være perfeksjonist betyr at du virkelig har alt på stell - at alt er perfekt. Jeg har ikke det. Virkelig ikke. Men fordi jeg ikke har det så blir jeg deppa. Er dette en form for perfeksjonisme? At det ikke synes utenpå meg merkes inni? --- Jeg tror det kan være slik, jeg kjenner meg veldig igjen i det i alle fall. Håper du får en fin helg, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2013 #1814 Del Skrevet 30. november 2013 En siste novemberhilsen til deg i dette året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2013 #1815 Del Skrevet 30. november 2013 Tenker på deg, Alfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2013 #1816 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg gjør det samme som Rumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2013 #1817 Del Skrevet 9. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2013 #1818 Del Skrevet 9. desember 2013 Nommin så koselig videosnutt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2013 #1819 Del Skrevet 9. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #1820 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei fine mennesker. Takk for tanker - de går tilbake til dere! Jeg har funnet ut av ting som gjør at jeg forstår bedre. Jeg håper jeg kan bli bedre fordi jeg nettopp forstår. Hm.. litt defust dette, men kan snakke mer om det siden. Håper alle har det bra? Og vær så snill ikke stress sånn i julen, nyt den heller I det siste har jeg brukt den røde, fine mariusgenseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå