Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og her kommer ett til! HEI! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så var jeg tilbake et sekund for å si godnatt og sånn. Må i seng jeg. :goodbye:

Skrevet

Velkommen hjem, Alfa :hoppendeglad: Hvordan har du det? :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Alfa? Alfaaaa.... :klo:

Skrevet

Håper alt er bra med deg Alfa! :klem:

Skrevet

:rope: Aaaaalfa! Nå er det altfor lenge siden vi har hørt noe fra deg! :klem:

Skrevet

Hei Alfa!
Long time reader, first time commenter her.
Jeg synes du er ei sterk jente. Jeg heier på deg. :)
Håper alt er bra med deg for tiden.

Skrevet

Hei alle :) Beklager fraværet! Jobber en del med meg selv, og har ikke brukt så mye tid på nettet. Men jeg klarer meg bra. Håper dere gjør det også :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Så godt å se at du er her igjen Alfa. Jeg har vært så bekymret for deg, men det er det vel helt unødvendig å si, for det vet du vel. :sjenert:

Jeg håper inderlig at du har det bedre nå og at sommeren din har vært fin. :klemmer:

Skrevet

fine fine deg :hjerte:

sommeren har vært bra! Og jeg jobber veldig godt med meg selv :) Hvordan har du det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk Alfa, jeg har det som vanlig. Veldig rolig og helt greit, går på jobb, kommer hjem fra jobb, sover og går på jobb igjen! :fnise:

Men synes jeg har hatt en fin sommer da. Vi har fått besøkt alle som vi lovet å besøke denne sommeren, og har hatt mange fine dager og kvelder i det fine været. :)

Nå er høsten rett rundt hjørnet, og det er jeg ikke veldig begeistret for - ær'ke noe glad i høst og vintermørke jeg. :sad:

Endret av Aldrisur
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle :) Beklager fraværet! Jobber en del med meg selv, og har ikke brukt så mye tid på nettet. Men jeg klarer meg bra. Håper dere gjør det også :hjerte:

Så godt å se deg her inne :) Lykke til med videre arbeid! :klemmer:

Skrevet

stikker innom for å se om jeg fremdeles har lesere. det går opp og ned med meg, men jeg har virkelig hatt det mye verre! tar en dag om gangen :)

Skrevet

Heisan Alfa! Så hyggelig å se deg her inne :klemmer:

Skrevet

takk, og i like måte! :hjerte:

hvordan har du det, kjære rumlen?

Skrevet

Går litt opp og ned for meg også for tiden .. Ellers er det ikke så mye nytt tror jeg? Styrer på i hagen og dagene går :)

Hvordan går det med deg da? Skal du begynne på nytt studie nå? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...