Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2013 #1641 Del Skrevet 13. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2013 #1642 Del Skrevet 14. juni 2013 Håper du får en god helg, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #1643 Del Skrevet 14. juni 2013 føler meg ikke hjemme. har snart ikke noe hjem heller. jeg orker ikke kollektiv og jeg orker ikke et kott på 10 kvadratmeter. Jeg er kanskje kravstor men jeg skal leve der. jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. jeg føler meg så liten og meningsløs. skal jeg flytte igjen? hva holder meg her? Jeg hater dette.. jeg orker ikke dette. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. hjelp meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #1644 Del Skrevet 14. juni 2013 er det noen her nå? jeg har så vondt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. juni 2013 #1645 Del Skrevet 15. juni 2013 Ååh, Alfa! Håper du kom deg gjennom kvelden på en ok måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. juni 2013 #1646 Del Skrevet 15. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2013 #1647 Del Skrevet 15. juni 2013 Til deg, Alfa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2013 #1648 Del Skrevet 15. juni 2013 føler meg ikke hjemme. har snart ikke noe hjem heller. jeg orker ikke kollektiv og jeg orker ikke et kott på 10 kvadratmeter. Jeg er kanskje kravstor men jeg skal leve der. jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. jeg føler meg så liten og meningsløs. skal jeg flytte igjen? hva holder meg her? Jeg hater dette.. jeg orker ikke dette. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. hjelp meg Søte Alfa da Hvordan går det med deg? Fant du noen å prate med i går? Det virker som du har det veldig vondt nå, kanskje du skal vurdere å oppsøke akutt hjelp? Har du noen mulighet til å få kontakt med psykologen din nå i helgen? Kan det være mulig å kontakte din mor eller en venninne og høre om noen kan komme en tur og besøke deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2013 #1649 Del Skrevet 15. juni 2013 Viktig å ikke være alene når alt skjærer seg skikkelig, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galactica Skrevet 15. juni 2013 #1650 Del Skrevet 15. juni 2013 Hei Alfa, hvordan går det med deg i dag? Beklager at jeg ikke var der i går da du trengte noen. :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. juni 2013 #1651 Del Skrevet 15. juni 2013 Alfa, Alfa, kjære deg. Tenk at det ikke var noen her når du trengte oss. Det er jeg lei meg for. Hvordan har du det i dag? Akkurat nå for tiden er du for mye alene Alfa! Du må bruke nettverket ditt for det det er verdt når du har det så vondt. Har du ikke noen du kan snakke med og være sammen med? De stakkarslige trøstens ordene vi skriver til deg, forblir så veldig stakkarslige når du virkelig trenger noen levende mennesker å snakke med. Jeg leste Rumles svar til deg og støtter helt og fullt hennes råd. Alle vi, vennene dine her vil at du skal ha det bra, men det er vanskelig å strekke til som venn, sånn over nettet. Men du skal vite at vi tenker på deg og synes det er voldsomt enerverende å ikke kunne gjøre noe for å hjelpe deg. Du fortjener såvisst å ha det godt, du er et nydelig menneske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #1652 Del Skrevet 15. juni 2013 takk for fine ord og sorry for et lite melt down. når det står på er det så vondt. det går bedre nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2013 #1653 Del Skrevet 15. juni 2013 Godt å høre. Håper det varer og går stadig bedre igjen. Det pleier gjerne det etter en skikkelig tur i kjelleren. Det går OPP igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2013 #1654 Del Skrevet 15. juni 2013 takk for fine ord og sorry for et lite melt down. når det står på er det så vondt. det går bedre nå Så godt å høre at du har det bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2013 #1655 Del Skrevet 17. juni 2013 Håper du har det bra, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #1656 Del Skrevet 17. juni 2013 håper du har det bra også jeg sitter bare her hjemme i dag. kjedelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2013 #1657 Del Skrevet 17. juni 2013 Ta hundre sit-ups...evt. lay-downs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #1658 Del Skrevet 17. juni 2013 hehe nja, kroppen er ikke helt i form men ellers hadde det vært en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2013 #1659 Del Skrevet 17. juni 2013 Stilleliggende meditasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juni 2013 #1660 Del Skrevet 19. juni 2013 Har du noe du gleder deg til i sommer, da, Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå