Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da trnegte du de sikkert Alfa! Dessuten blir man ekstra trøtt i sånt gråvær synes jeg! :ler:

Kaffe? :kaffekopp: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....bare hvis du skal grytidlig opp i morgen! :fnise:

Går det litt bedre nå Alfa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sove litt i morgen så da går det nok bra. Det går litt bedre. det kommer nok til å gå en del opp og ned fremover, men jeg føler meg ikke helt i grøfte lenger :) Hvordan har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sove litt i morgen så da går det nok bra. Det går litt bedre. det kommer nok til å gå en del opp og ned fremover, men jeg føler meg ikke helt i grøfte lenger :) Hvordan har du det?

Takk og pris - det var godt å høre! :rodmer:

Jeg har det bra Alfa, tar én dag om gangen og passer på å sette pris på alle gode ting som skjer rundt meg. Jeg synes det er deilig at vi nå er inne i den rette årstiden, må bare huske på og nyte den!

Akkurat det er jeg ikke så flink til på hverdagene, for når jeg kommer hjem fra jobb føler jeg meg sliten, og har liten lyst til å gjøre annet enn å slappe av. :daane: :klem1:

Men det er ikke lenge til ferie - og det gleder jeg meg selvsagt til. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tulipana

En dag av gangen er et godt tips. Og noen ganger kan det være vanskelig nok å ta en time av gangen. Uansett er det godt å høre at det går litt oppover. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris - det var godt å høre! :rodmer:

Jeg har det bra Alfa, tar én dag om gangen og passer på å sette pris på alle gode ting som skjer rundt meg. Jeg synes det er deilig at vi nå er inne i den rette årstiden, må bare huske på og nyte den!

Akkurat det er jeg ikke så flink til på hverdagene, for når jeg kommer hjem fra jobb føler jeg meg sliten, og har liten lyst til å gjøre annet enn å slappe av. :daane: :klem1:

Men det er ikke lenge til ferie - og det gleder jeg meg selvsagt til. :Nikke:

veldig lurt å ta en dag om gangen! Jeg glemmer det altfor ofte. Jeg liker egentlig at det er litt ruskevær- er ikke helt i humør til å sitte ut og hygge seg i finværet.. så da synes jeg det er godt med litt regn så jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for å sitte inne :P pluss at det lukter så godt når det regner.. og det blir jo så grønt!

En dag av gangen er et godt tips. Og noen ganger kan det være vanskelig nok å ta en time av gangen. Uansett er det godt å høre at det går litt oppover. :)

:klemmer:

En time av gangen er enda bedre :) det skal jeg virkelig prøve å huske på !! Hvordan har du det, kjære fine deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

En time av gangen er enda bedre :) det skal jeg virkelig prøve å huske på !! Hvordan har du det, kjære fine deg? :)

Joa, jeg har det da bra jeg. Tror jeg. Det har skjedd en del i det siste som har rokket litt ved grunnsteinene i meg, så jeg er underlig sentimental og urolig og trist på samme tid. :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Nei, det er ikke jobben. Den er solid og god, nyjobben, og den gleder jeg meg til. Det er mer på det personlige og interpersonlige plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke jobben. Den er solid og god, nyjobben, og den gleder jeg meg til. Det er mer på det personlige og interpersonlige plan.

Da er jeg veldig glad for at du trives i jobben :) Å glede seg til å gå på jobb må være det beste som finnes. Jeg håper du får det bedre snart. Det fortjener du virkelig :hug: :blomst:

5pkBVQU.gif

hugz-42385183467.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:blomst: Alfa! Hvordan går det med finjenta vår!

Ve5n2yt.gif

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...