Rumle Skrevet 10. mai 2013 #1521 Del Skrevet 10. mai 2013 Aaaaaaalfa? Nå begynner jeg å bli litt urolig for deg! Kom innom og gi et lite piiip så vi vet at du har det bra? Håper du får en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 10. mai 2013 #1522 Del Skrevet 10. mai 2013 *piiip* Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1523 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) *piip* hei dere. takk for fine bilder og fine ord Det går litt bedre nå, og jeg prøver å lese litt til eksamen igjen. Det går jo veldig opp og ned, men håper jeg slipper å falle så hardt som jeg gjorde flere ganger. Håper dere har det bra Jeg er veldig glad i dere. ps, Rumle. Jeg har en hortensia som jeg tror jeg har druknet :/ Er det mulig? Med tanke på at de elsker vann? Endret 10. mai 2013 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2013 #1524 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Åh så godt å se deg, ALfa! Og godt å lese at du har det litt bedre! Hmmmm de skal nok ikke stå direkte i vann vil jeg tro? Men jeg har ikke veldig mye erfaring med de som inneplante altså. Kanskje andre som kommer innom her vet mer, så kan jo jeg lære noe også! Håper du får en fin helg - og lykke til med lesingen Endret 10. mai 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mai 2013 #1525 Del Skrevet 11. mai 2013 Good morgen og håper du får en fin lørdag Alfa! Det er så godt å se at du har "kommet deg litt opp igjen" etter det det siste "fallet." Og du, man kan drukne alle blomster hvis de blir stående med føttene i vann over tid. Da brenner man opp røttene, pleide bestemoren min og si. Jeg vet ikke om de akkurat "brenner", men de blir i hvert fall ødelagt og slutter å suge opp vann og næring. Du kan forsøke å ta hortensiaen ut av potta og lufte røttene en stund, men hvis det ikke hjelper - kjøp en ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2013 #1526 Del Skrevet 11. mai 2013 Kjøp en ny pleier alltid å hjelpe! Her er plantasjens råd og tips; http://www.plantasjen.no/tips_og_rad/steg_for_steg_tips/stell_av_hortensia/ Håper du får en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. mai 2013 #1527 Del Skrevet 11. mai 2013 Håper helgen din blir fin, Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2013 #1528 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan går det med deg, Alfa? Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. mai 2013 #1529 Del Skrevet 14. mai 2013 Aaaaaaalfaaaaa! Kan vi få et lite livstegn? Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1530 Del Skrevet 15. mai 2013 Hei dere Jeg har gitt opp hortensiaen min, får heller kjøpe ny! Er hjemme i hjembyen min nå. er så deppa, alt her minner meg om kjipe ting. Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mai 2013 #1531 Del Skrevet 15. mai 2013 Kjøpe ny høres fornuftig ut! Jeg får heller ikke til inne-Hortensiaer, bare ute. Men så dumt at du er deppa da Alfajenta. Håper allikevel du kan få noen fine dager sammen med dem du er glad i. :klemmer:Blir du hjemme til over pinse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1532 Del Skrevet 15. mai 2013 Blir over helgen ja. Tror du jeg bør ha Hortensiaen ute på terrassen? Føler jeg er inne i en vond sirkel... når jeg har det vondt så klarer jeg ikke å være hyggelig... så nå har jeg i tillegg til å føle meg nede, så har jeg dårlig samvittighet fordi jeg har vært så sur når andre bare prøver å være hyggelig Jeg føler meg så fæl at dere aner ikke. Tror det er veldig bra at jeg bor alene generelt sett. Jeg tenker jo at jeg må skjerpe meg, men når jeg er med andre mennesker i en sånn periode så er det så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mai 2013 #1533 Del Skrevet 15. mai 2013 Ååå, nå svarte jeg deg veldig sent Alfa - det skjer så mye rundt meg. De fineste Hortensiane jeg har, er de som er plantet i jorda, men det kan hende de er av en annen sort enn de jeg har inne. Så jeg skulle sagt "plantet ute" i stad. Det er skitt at du har det sånn for tiden, men en kan ikke alltid være den som gir energi til alle - noen ganger må du bare tillate deg å være litt inni deg selv og heller "suge energi", så godt du kan, fra andre mennesker. Jeg synes du er streng mot deg selv når du sier at du føler deg fæl. Du har det fælt, og da får man ikke overskudd til å gi så mye til andre. Jeg håper at du får det bedre snart, du fine Alfaen vår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2013 #1534 Del Skrevet 16. mai 2013 Helt enig med Aldrisur. Lurer meg på om du har lyst på en stor dose av dette, og blir i bedre humør, slik jeg pleier å bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2013 #1535 Del Skrevet 16. mai 2013 Veldig enig i det Aldri har skrevet jeg også Det er jammen ikke enkelt å finne ut av livet alltid altså Jeg håper du får en ok langhelg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #1536 Del Skrevet 16. mai 2013 takk for at dere er innom med oppmuntrende ord jeg har så lyst til å ha det bra nå. Jeg merke energien min er så mørk nå! Jeg skal sette av tid i kveld til meditering og positivitet. Og ikke minst skal jeg tenne et lys. Høres nesten ut som en ofring.. kanskje det er det? ofring av tristhet? Tenn gjerne et lys for meg dere også jeg tenner lys for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. mai 2013 #1537 Del Skrevet 16. mai 2013 takk for at dere er innom med oppmuntrende ord jeg har så lyst til å ha det bra nå. Jeg merke energien min er så mørk nå! Jeg skal sette av tid i kveld til meditering og positivitet. Og ikke minst skal jeg tenne et lys. Høres nesten ut som en ofring.. kanskje det er det? ofring av tristhet? Tenn gjerne et lys for meg dere også jeg tenner lys for dere også Vet du hva Alfa! Du er så klok! Nå går jeg rett bort der jeg har stearinlysene mine og henter et som jeg tenner og setter på bordet foran meg! Jeg skal helpe deg å ofre tristheten din i kveld nemlig! Sånn - nå er lyset tent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 16. mai 2013 #1538 Del Skrevet 16. mai 2013 Alfa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #1539 Del Skrevet 16. mai 2013 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #1540 Del Skrevet 16. mai 2013 Alfa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå