Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk dere! føler virkelig jeg har prøvd.. men jeg har ingen konsentrasjon. jeg har prøvd å gå en tur - det ble bare verre. har prøvd å lest, får ikke til. jeg hater at det er fint vær ute.. så mange er ute og griller og nyter livet. jeg hater livet nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Hei Alfasnuppa... Vet du, kanskje du skulle legge fra deg bøkene akkurat i dag? Ikke tenke på alt du burde ha gjort, men heller gjøre noe du har lyst til å gjøre? Som å slange seg i sofaen med en god film og litt digg, eller kjøpe en stor og diggbar is med masse strø? Eller rusle rundt på en eller annen Plantasje og bare lukte på blomstene? Jeg satt her med tre prøvebunker som MÅ være ferdig til i morgen samt en meny som må planlegges til praktisk prøve i matlaging i morgen, og jeg hadde bare lyst til å SPY. Men så dreit jeg i alt, jeg slepte alle plantene mine ut på terrassen og fikk satt opp det nye minidrivhuset mitt, og plutselig fikk jeg energi til å rette to bunker. Nå har jeg bare den ene igjen, og jeg tror faktisk jeg utsetter den bittelitt, ja, kanskje helt til i neste uke. Jeg må faktisk ta vare på MEG nå, ikke sprengjobbe for å få ting ferdig. Ingen kommer til å takke meg for at jeg leverer ut prøvene i morgen uansett.

Kos deg nå, gjør noe godt for deg selv. Det fortjener du! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for nyttige ord, fine tulipana. ja, jeg har faktisk lagt meg på sofaen.. orker ingenting. er bare lei meg og ser ikke lys i tunnellen. lurer på om jeg skal kontakte noen i morgen... merker eksamen går til helvete og jeg gleder meg ikke til noe. jeg føler meg så svak og dum :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Er nok lurt å kontakte noen i morgen når det er så svart. Alltid greit å få snakke med noen. Tenker på deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for nyttige ord, fine tulipana. ja, jeg har faktisk lagt meg på sofaen.. orker ingenting. er bare lei meg og ser ikke lys i tunnellen. lurer på om jeg skal kontakte noen i morgen... merker eksamen går til helvete og jeg gleder meg ikke til noe. jeg føler meg så svak og dum :(

Jeg synes også det høres ut som en god ide å kontakte noen i morgen, Alfa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det litt tøft nå, jeg... men jeg er innom her! Håper dere har det bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg tusler i seng jeg .. håper du får sove godt i natt, det hjelper alltid litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hiiiv og hoi, snart er skatten vår :digge: ....så kan vi ta det rolig de neste hundre år.. :romeo:

Tenker på deg Alfa og håper du har det bra! :hug:

6PovkQP.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...