Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

utslitt med hovne øyenlokk... gruer meg til jeg skal legge meg. det verste som finnes er å gruble i senga og gråte. legger meg ikke før jeg sovner i stolen. hvordan går det med resten av dere fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja det er ikke godt :( Kan du ikke prøve å finne noe beroligende å se på tv? Eller høre på nattradioen eller noe? :klemmer:

Går greit her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Jeg har av og til på P1 om natten, om jeg ikke får sove - ganske beroligende og hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å skrive opp grubleriene dine? Hjelper av og til å få det ut av hodet og ned på papiret :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sovnet til radio i går så det var bra. men faen altså... orker ikke dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alfa. :klem:

Det er så trist å komme inn i boka di og se at du er så lei deg.

Jeg regner med at det er noe som har gjort at du har fått deg en "baksmell" denne gangen, og at dette ikke bare skjedde helt uten videre.

Kjenner jeg deg rett, så er det vel ikke noe du vil fortelle om og dele med oss.

Men jeg håper du får det bedre i kveld enn du hadde i det går - og at morgendagen blir enda bedre!

Har du fått snakket med noen, eller har noen du kan snakke med i kveld da Alfa? :klemmer: *klem*klem*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter sånn pris på at dere kommer innom og gir meg omtanke og råd når jeg har det vanskelig. Så mye at dere aner ikke! Jeg leser alt dere skriver. Takk :hjere:

Du har blitt godt kjent med meg nå, Aldri. Noe har skjedd ja, men orker ikke å snakke om det. Det er veldig tungt og jeg prøver virkelig hardt å ta et minutt om gangen. Jeg har hatt en ganske dårlig dag, men har overrasket meg selv ved å klare å tenne et lys for meg selv og lese litt pensum. Dette trodde jeg aldri at jeg skulle klare.

Den fine genseren som Tulipana har gitt meg har jeg også tatt på meg. Dette er så vanskelig men ingenting jeg kan gjøre med. I stedet for å dytte vekk "bjørnen" får jeg heller la den sitte ved siden av meg helt til den vil gå av seg selv.

Takk for at dere er her, fine fine skapninger :hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg nesten grine litt her jeg sitter, jeg blir helt rørt, og både glad og litt lei meg meg av ordene dine. Du er så lett å glede du Alfa, og derfor er det så hyggelig å snakke med deg. :hug:

Det med "bjørnen", er et veldig godt bilde på hvordan mørke tanker og følelser bør takles.

Noen ganger så tenker jeg at du er like gammel som meg av år, men det er du ikke. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil bare si at jeg tenker på deg og håper at det snart lyser for deg! :klemmer:

tusen takk! det er godt å vite :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sovnet til radio i går så det var bra. men faen altså... orker ikke dette

Så bra at det hjalp litt da :klemmer:

Forstår godt at du ikke orker :( Det er vondt og urettferdig, men likevel er det nå bare sånn det er. Jeg vet at du er sterk nok til å komme deg igjennom dette. Ta et skritt av gangen - og husk å puste :klemmer:

Jeg setter sånn pris på at dere kommer innom og gir meg omtanke og råd når jeg har det vanskelig. Så mye at dere aner ikke! Jeg leser alt dere skriver. Takk :hjere:

Du har blitt godt kjent med meg nå, Aldri. Noe har skjedd ja, men orker ikke å snakke om det. Det er veldig tungt og jeg prøver virkelig hardt å ta et minutt om gangen. Jeg har hatt en ganske dårlig dag, men har overrasket meg selv ved å klare å tenne et lys for meg selv og lese litt pensum. Dette trodde jeg aldri at jeg skulle klare.

Den fine genseren som Tulipana har gitt meg har jeg også tatt på meg. Dette er så vanskelig men ingenting jeg kan gjøre med. I stedet for å dytte vekk "bjørnen" får jeg heller la den sitte ved siden av meg helt til den vil gå av seg selv.

Takk for at dere er her, fine fine skapninger :hjerte:

---

Det med "bjørnen", er et veldig godt bilde på hvordan mørke tanker og følelser bør takles.

Noen ganger så tenker jeg at du er like gammel som meg av år, men det er du ikke. :fnise:

Veldig enig i dette. Du er en klok, ung dame frøken Alfa :jepp:

Synes det var utrolig lott å lese at du tente et lys for deg selv, og satt deg til å lese også :lillesky: Det er så utrolig viktig å være venn og omsorgsfull med seg selv når en er så langt nede. Jeg er virkelig ikke flink til det selv, og jeg vet hvor langt inne det sitter .. så dette forteller meg mye, Alfa :klemmer:

Håper du sover godt nå, og at morgendagen blir bedre søte du :klemmer:

*blåser litt av det magiske drømmestøvet heeeeeelt hjem til Alfa* :jepp:

tumblr_mkr2lzYPM11qb0nbzo1_500_large.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...