Gjest Tulipana Skrevet 2. mai 2013 #1461 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er nede i en bølgedal jeg også, så jeg skjønner deg så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1462 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er nede i en bølgedal jeg også, så jeg skjønner deg så godt. jeg har brukt genseren min i dag da Hjalp litt. at det kan gjøre så fysisk vondt når man er lei seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2013 #1463 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er ikke nede i bølgedal, men jeg har vært i mange sånne og skjønner deg allikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1464 Del Skrevet 2. mai 2013 takk for det. usj det er lenge siden jeg har hatt det sånn som jeg har det nå. klarer ikke slutte å gråte. det er så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mai 2013 #1465 Del Skrevet 2. mai 2013 Håper du føler deg bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2013 #1466 Del Skrevet 2. mai 2013 Uffameg, så dumt da. Jeg håper at det ordner seg fort dette vonde Alfa. Synes allikevel at det er et godt tegn at du er sint - og ikke bare lei deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1467 Del Skrevet 2. mai 2013 vel jeg var sinna.. nå har jeg forstått mer og mer, og det er så jævlig vondt. jeg føler meg så dum, og kjenner mer til "de gamle" redslene - være redd for å ikke bli glad igjen, redd for å ikke ha interesser eller ønsker. Det er lenge siden jeg har vært så lei meg. Jeg kjenner det så fysisk i armer og ben.. de er så tunge. Jeg vil hyle.. jeg orker ikke våkne netter igjen. jeg er så redd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2013 #1468 Del Skrevet 2. mai 2013 vel jeg var sinna.. nå har jeg forstått mer og mer, og det er så jævlig vondt. jeg føler meg så dum, og kjenner mer til "de gamle" redslene - være redd for å ikke bli glad igjen, redd for å ikke ha interesser eller ønsker. Det er lenge siden jeg har vært så lei meg. Jeg kjenner det så fysisk i armer og ben.. de er så tunge. Jeg vil hyle.. jeg orker ikke våkne netter igjen. jeg er så redd! Neimen Alfa, dette er ikke bra for deg. Har du ingen du kan ta kontakt og prate ordentlig med om det som plager deg? Du skal ikke være alene nå. Har du en eller annen i nettverket ditt i nærheten, eller har du psykologen din innen rekkevidde for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1469 Del Skrevet 2. mai 2013 skal sjekke hvordan medisinnivået ligger i blodet mitt i morgen.. kanskje jeg skal ta en prat der da... åh, man vil jo på en måte unslippe realiteten, men det går jo ikke. Man får ikke pause! Skulle så inderlig ønske dette var en film jeg kunne ta en pause fra.. det er så slitsomt å ikke kunne slippe unna. Kanskje jeg kan få litt sovepiller i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2013 #1470 Del Skrevet 2. mai 2013 skal sjekke hvordan medisinnivået ligger i blodet mitt i morgen.. kanskje jeg skal ta en prat der da... åh, man vil jo på en måte unslippe realiteten, men det går jo ikke. Man får ikke pause! Skulle så inderlig ønske dette var en film jeg kunne ta en pause fra.. det er så slitsomt å ikke kunne slippe unna. Kanskje jeg kan få litt sovepiller i morgen? Ja, ta en prat i morgen. Gjør det og prøv å puste med magen, dette er ikke farlig vet du, du har taklet lignende situasjoner før du Alfa. Jeg vet jo ikke hva som har utløst de følelsene du har nå, og jeg tviler ikke på at det er ille de som har skjedd, men det kommer til å bli bedre etter hvert. Et kvarter om gangen fine Alfa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2013 #1471 Del Skrevet 3. mai 2013 Håper du kom deg gjennom natten på en ok måte! Det et litt klisjé, men jeg synes i hvert fall at det alltid er mørkest før soloppgang, som de sier. Det blir bedre, også denne gangen. Men jeg håper at du får pratet med noen som kan hjelpe deg litt! Du er jo verdens herligste Alfa! Du skal ikke måtte gå og ha det vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2013 #1472 Del Skrevet 3. mai 2013 Huff da, Alfa - så leit å lese at du har det så vondt Håper virkelig dagen i dag har vært bedre. Har du fått snakket med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #1473 Del Skrevet 3. mai 2013 jeg har så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2013 #1474 Del Skrevet 3. mai 2013 jeg har så vondt Uff, er det så ille? Har du fått pratet med legen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2013 #1475 Del Skrevet 3. mai 2013 Har du noen "triks" som du vet kan distrahere deg litt fra de vonde tankene dine, Alfa? Det pleier av og til å hjelpe for meg i alle fall Men, jeg vet av egen erfaring at det kan være ganske vanskelig å huske på å faktisk prøve det når det stormer som verst .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2013 #1476 Del Skrevet 3. mai 2013 Og har du klart å få sove litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 3. mai 2013 #1477 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei Alfasnuppa... Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2013 #1478 Del Skrevet 3. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #1479 Del Skrevet 3. mai 2013 takk for omtanke alle sammen jeg har fått sovet litt på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mai 2013 #1480 Del Skrevet 3. mai 2013 Så godt å høre at du har fått sovet litt Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå