Alfa Skrevet 26. april 2013 Forfatter #1441 Del Skrevet 26. april 2013 god helg til alle dere også lesingen går sakte, men fremover... blir litt motløs når jeg ser hvor mye jeg bør få i hodet på kun to uker, men jeg prøver 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2013 #1442 Del Skrevet 26. april 2013 Tenk ikke på alt du skulle ha lest! Tenk på alt du allerede har fått med deg! Skumlesing og sammendrag er også til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. april 2013 #1443 Del Skrevet 26. april 2013 Gooood helg Alfajenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 26. april 2013 Forfatter #1444 Del Skrevet 26. april 2013 Tenk ikke på alt du skulle ha lest! Tenk på alt du allerede har fått med deg! Skumlesing og sammendrag er også til hjelp det er sant! Og viktig å huske på Gooood helg Alfajenta! Goood helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. april 2013 #1445 Del Skrevet 27. april 2013 god helg til alle dere også lesingen går sakte, men fremover... blir litt motløs når jeg ser hvor mye jeg bør få i hodet på kun to uker, men jeg prøver Det viktigste er at du prøver .. Håper du får en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 27. april 2013 Forfatter #1446 Del Skrevet 27. april 2013 Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2013 #1447 Del Skrevet 27. april 2013 Du som er så flink, må ha påfyll med energi. Her får du litt fra meg. Det er spesialsjokolade som inneholder bare vitaminer, sunne ting og huskifiseringsmiddel. Alt du leser kommer til å sitte som klistret etter inntak av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 27. april 2013 Forfatter #1448 Del Skrevet 27. april 2013 Du som er så flink, må ha påfyll med energi. Her får du litt fra meg. Det er spesialsjokolade som inneholder bare vitaminer, sunne ting og huskifiseringsmiddel. Alt du leser kommer til å sitte som klistret etter inntak av dette. HURRAAA!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. april 2013 #1449 Del Skrevet 30. april 2013 Hår det bra Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. april 2013 #1450 Del Skrevet 30. april 2013 Go'natt fine Alfa og håper som Mia at du har det bra. Se - vårens første lille humle-brumle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 30. april 2013 #1451 Del Skrevet 30. april 2013 Go'natt fine Alfa og håper som Mia at du har det bra. Se - vårens første lille humle-brumle! Clever. Veldig fin og søt og ... helt fantastisk. !!! Vet ikke hva dere driver og surrer med her inne midt på natten men alltid like gøy å snike litt her. Er det en slags hemmelig syklubb??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2013 #1452 Del Skrevet 30. april 2013 Er alle oppe i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mai 2013 #1453 Del Skrevet 1. mai 2013 Så søt humlepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #1454 Del Skrevet 1. mai 2013 Hei dere. Hyggelig at dere er innom boka mi selv om ikke jeg er det har hatt det veldig fint i det siste, men falt litt ned i dag. brukt mye energi i det siste. Håper ikke det varer nå, at jeg føler meg nede altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2013 #1455 Del Skrevet 1. mai 2013 Hei dere. Hyggelig at dere er innom boka mi selv om ikke jeg er det har hatt det veldig fint i det siste, men falt litt ned i dag. brukt mye energi i det siste. Håper ikke det varer nå, at jeg føler meg nede altså Det varer ikke Alfa. Vi har alle ups and downs, som det heter på utenlandsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2013 #1456 Del Skrevet 1. mai 2013 Så godt å lese at du har hatt det fint i det ste! Og helt enig med kloke Aldri - alle har tyngre dager innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2013 #1457 Del Skrevet 2. mai 2013 Tenk så kjedelig om ting ikke gikk litt opp og ned av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1458 Del Skrevet 2. mai 2013 har opplevd noen dårlige nyheter og jeg er lei meg, men mest irritert og sinna. Får ikke gjort noe produktivt i dag.. går bare rundt med en svart sky over meg og en murstein i magen som ikke vil vekk. Er så sint så sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2013 #1459 Del Skrevet 2. mai 2013 har opplevd noen dårlige nyheter og jeg er lei meg, men mest irritert og sinna. Får ikke gjort noe produktivt i dag.. går bare rundt med en svart sky over meg og en murstein i magen som ikke vil vekk. Er så sint så sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1460 Del Skrevet 2. mai 2013 føler meg helt på bånn. er kvalm og ville ta sovepiller for å sovne men jeg har ikke flere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå