Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vurderer å kjøpe en kjole fra nettet som jeg har kikket på. Den er ganske så sexy.. og da blir jeg en sexy alfa :fnise:

purr purr...

sexy%20cat.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Nå forventet jeg nærmest at noen hadde begynt med å putte strømpebukser på katter også! Men det holder seg kanskje til hunder enn så lenge? :ler:

dogs-in-pantyhose.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forventet jeg nærmest at noen hadde begynt med å putte strømpebukser på katter også! Men det holder seg kanskje til hunder enn så lenge? :ler:

dogs-in-pantyhose.jpg

:skratte: haha herreguuud!

Takk for fine god-helg-hilsener! Håper dere har en fin helg så langt også :blomst:

Blir frustrert over denne lesingen.. den går ikke så bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har du gått tur i pausene dine da? Det er DET som skal til i dag! :jepp:

*ang. bilde: det er fint med hårete bein!* lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig tålmodige hunder det der! som aldri har sett en barberhøvel :fnise:

har nok ikke gått noe særlig på tur dessverre. har gjort andre ting, og er i godt humør! blir en del stresset og bekymret ang denne eksamen, men jeg prøver å ta det lett :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

virkelig tålmodige hunder det der! som aldri har sett en barberhøvel :fnise:

har nok ikke gått noe særlig på tur dessverre. har gjort andre ting, og er i godt humør! blir en del stresset og bekymret ang denne eksamen, men jeg prøver å ta det lett :blomst:

Kanskje du bare skal ta fri resten av dagen og begynne med blanke ark i morgen? Man blir jaffal veeeeeldig sliten av å ha dårlig samvittighet hele tiden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre :) Jeg tenker på å søke jobb også! blir stresset bare av tanken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre :) Jeg tenker på å søke jobb også! blir stresset bare av tanken :fnise:

Så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kan helt ærlig si at jeg har det så mye bedre med meg selv enn før. Om jeg har noe som er vondt å tenke på så klarer jeg å håndtere det mye bedre! Jeg har så mange snille mennesker rundt meg som hjelper. Når det er sagt skulle jeg nesten ønske (det er fælt å si det) at mine "problemer" hadde vært de største - at jeg har det vondt, er noe jeg kan fikse. Når andre har det vondt, og jeg ikke kan fikse det. Det er så vondt i seg selv!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan helt ærlig si at jeg har det så mye bedre med meg selv enn før. Om jeg har noe som er vondt å tenke på så klarer jeg å håndtere det mye bedre! Jeg har så mange snille mennesker rundt meg som hjelper. Når det er sagt skulle jeg nesten ønske (det er fælt å si det) at mine "problemer" hadde vært de største - at jeg har det vondt, er noe jeg kan fikse. Når andre har det vondt, og jeg ikke kan fikse det. Det er så vondt i seg selv!

Så hyggelig å høre at du har det bra Alfa! Og at du har mange snille mennesker rundt deg, det er så veldig viktig! :)

Jeg forstår også det du sier om at det er vondt å ikke kunne hjelpe andre når de har det vanskelig. :blomst: Men vi får bare stå på og gjøre så godt vi kan, være snille og hjelpsomme mot hverandre og trå til der vi kan bidra med noe.

Alt det vi ikke har kontroll på, får vi vel ikke gjort noe med. :rodme:

Håper du får en fin kveld og at du gjorde som Rumle sa i går - tok deg litt fri i dag? :kose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant - jeg kan faktisk ikke gjøre noe med det. Viktig å huske på! Men litt vanskelig.

Jeg vurderer å melde meg av eksamen.. jeg får på en måte ikke til å lese. Jeg setter meg ned, men kosentrasjonen er ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det Alfa. Utten at jeg vet det for sikkert, syntes jeg det høres fornuftig ut. Du har oppnådd såååå mye denne våren, så dersom du melder deg av eksamen nå, og alternativt jobber med noe annet en liten stund, kan det være akkurat den inspirasjonen du trenger for å lese senere for å bli klar for eksamen.

Jeg vet jo ikke - men det hadde absolutt vært et alternativ for meg, for å si det sånn - om jeg hadde vært i dine sko. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...