Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1281 Del Skrevet 9. april 2013 Uffda Håper i dag blir bedre Hei Alfajenta! Hvordan har dagen din vært i dag? Hei dere Skal understreke at jeg har det myer verre, så jeg liker ikke klage. Jeg har så mye fint rundt meg. Jeg har vel bare noen dårlige dager for tiden. Det skjer alle. Håper dere har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2013 #1282 Del Skrevet 9. april 2013 Det skjer alle ja, det går opp og ned - og det får vi bare ta med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. april 2013 #1283 Del Skrevet 9. april 2013 Nemlig! Det skjer alle Alfa, så det er fint at du ser på det på den måten du gjør. Det er jo som vi har snakket om før - at det går opp og ned og at man rett og slett bare får lære seg å leve med det. Men jeg skal innrømme at jeg har kost rumpa av meg den siste tiden, når jeg har sett hvor glad du har vært den siste tiden. Det har vært givende å se humoren og overskuddet du har hatt til andre brukere her inne. Om du er opp eller ned - trist eller glad, jeg liker deg like godt uansett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2013 #1284 Del Skrevet 9. april 2013 --- Men jeg skal innrømme at jeg har kost rumpa av meg den siste tiden, når jeg har sett hvor glad du har vært den siste tiden. Det har vært givende å se humoren og overskuddet du har hatt til andre brukere her inne. Om du er opp eller ned - trist eller glad, jeg liker deg like godt uansett! Veldig enig i det aldri sier her - har merket det godt jeg også, du har strålt, Alfa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1285 Del Skrevet 9. april 2013 Det var utrolig hyggelig sagt Takk! Man kan ikke være så altfor nedfor når man har så fine forumvenner. Tenk, en strikket jo genser til meg! Jeg er så rørt jeg Men ja, jeg tenker at en tidlig kveld på meg, med en film på sengen kanskje, vil være det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2013 #1286 Del Skrevet 9. april 2013 --- Men ja, jeg tenker at en tidlig kveld på meg, med en film på sengen kanskje, vil være det beste Høres ut som en god ide Har du funnet noe bra på netflix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1287 Del Skrevet 9. april 2013 nei har ikke nettflix, men burde vel laste det ned? har lastet ned noe annet så jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2013 #1288 Del Skrevet 9. april 2013 nei har ikke nettflix, men burde vel laste det ned? har lastet ned noe annet så jeg har Ahh jeg synes du skrev at du hadde en prøvemåned og var på jakt etter serier? Kanskje jeg har blandet deg med en annen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1289 Del Skrevet 9. april 2013 vel jeg har vurdert det Er det bra utvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. april 2013 #1290 Del Skrevet 9. april 2013 Kos deg så godt du kan, det er du jo ganske flink til! Og nyyyyyt at du bor for deg selv nå Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1291 Del Skrevet 9. april 2013 Kos deg så godt du kan, det er du jo ganske flink til! Og nyyyyyt at du bor for deg selv nå Alfa! Det tenkte jeg på senest 10 minutter siden det er jeg takknemlig for hver dag! men.. er jeg flink til å kose meg? Koser jeg meg for mye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2013 #1292 Del Skrevet 9. april 2013 vel jeg har vurdert det Er det bra utvalg? Jeg synes det er mye bra, men jeg har ikke sett kjempemye enda. Og det er jo selvsagt ganske mye som ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2013 #1293 Del Skrevet 9. april 2013 Det tenkte jeg på senest 10 minutter siden det er jeg takknemlig for hver dag! men.. er jeg flink til å kose meg? Koser jeg meg for mye? Nei, overhodet ikke! Kos deg med god samvittighet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. april 2013 #1294 Del Skrevet 9. april 2013 Man kan vel ikke kose seg for mye heller? Det jeg mente er at du er flink til å gjøre det hyggelig for deg selv, om du forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1295 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg synes det er mye bra, men jeg har ikke sett kjempemye enda. Og det er jo selvsagt ganske mye som ikke er der Da skal jeg vurdere det enda mer Jeg har hørt at House of Cards er bra? Nei, overhodet ikke! Kos deg med god samvittighet du! Man kan vel ikke kose seg for mye heller? Det jeg mente er at du er flink til å gjøre det hyggelig for deg selv, om du forstår? Hehe men det er bra. Jeg er vel egentlig enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1296 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg synes det er mye bra, men jeg har ikke sett kjempemye enda. Og det er jo selvsagt ganske mye som ikke er der forresten Rumle, jeg fikk jo med meg at du liker Lewis. Jeg har lastet ned Lewis fra piratbay ( ). så det er jo en mulighet for deg hvis han ikke finnes på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 10. april 2013 #1297 Del Skrevet 10. april 2013 Da kan du bare stille deg ved postkassa og vente, Alfa, for nå er Marius på vei! (Jeg måtte vise den frem på jobb i dag og fikk massevis av OH-er og AH-er. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. april 2013 Forfatter #1298 Del Skrevet 10. april 2013 Da kan du bare stille deg ved postkassa og vente, Alfa, for nå er Marius på vei! (Jeg måtte vise den frem på jobb i dag og fikk massevis av OH-er og AH-er. ) Jeg står klar! Dag og natt Oi oi oi som jeg gleder meg! Jeg skal få en OH- og AH-genser!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. april 2013 #1299 Del Skrevet 11. april 2013 Åh så spennende!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. april 2013 #1300 Del Skrevet 11. april 2013 Alfaaaaaaa! Hvordan er det med denne jenta i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå