Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen er det ett år siden jeg startet denne boka. Litt fint å reflektere. Når jeg leser hva jeg skrev for ett år siden så klarer jeg å se at jeg har det mye bedre. Livet er ikke perfekt -og det kommer det aldri til å være. Jeg er heller ikke "der" jeg vil være, og jeg er ikke glad hver dag, men jeg har det mye bedre enn jeg hadde det da.

Det er så fint at de fleste av dere har fulgt meg så langt! Jeg håper dere vil fortsette! :blomst:

I dag har jeg vært flink og lest litt. Har ikke gjort så mye mer, men det er greit.

Ønsker dere en fin torsdag! :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Gratulerer med ettårsdagen, Alfa. :blomst: Det gode med slike bøker er at man kan ta et steg tilbake, se hvordan ting var og hvordan man har utviklet seg. Gode ting!

Her i heimen har man begynt på armene. :mrgreen:

post-67086-0-91684300-1364494417_thumb.j

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ettårsdagen, Alfa. :blomst: Det gode med slike bøker er at man kan ta et steg tilbake, se hvordan ting var og hvordan man har utviklet seg. Gode ting!

Her i heimen har man begynt på armene. :mrgreen:

post-67086-0-91684300-1364494417_thumb.j

:danse: wee! Og du har en katt som hjelper deg også, ser det ut til? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det ett år siden jeg startet denne boka. Litt fint å reflektere. Når jeg leser hva jeg skrev for ett år siden så klarer jeg å se at jeg har det mye bedre. Livet er ikke perfekt -og det kommer det aldri til å være. Jeg er heller ikke "der" jeg vil være, og jeg er ikke glad hver dag, men jeg har det mye bedre enn jeg hadde det da.

Det er så fint at de fleste av dere har fulgt meg så langt! Jeg håper dere vil fortsette! :blomst:

I dag har jeg vært flink og lest litt. Har ikke gjort så mye mer, men det er greit.

Ønsker dere en fin torsdag! :hug:

Gratulerer med 1-års jubileum! :blomst: Så fint at du kan reflektere over tiden som har gått :) Lykke til fremover, Alfa - gleder meg til å følge med! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ett år siden jeg startet denne boka. Litt fint å reflektere. Når jeg leser hva jeg skrev for ett år siden så klarer jeg å se at jeg har det mye bedre. Livet er ikke perfekt -og det kommer det aldri til å være. Jeg er heller ikke "der" jeg vil være, og jeg er ikke glad hver dag, men jeg har det mye bedre enn jeg hadde det da. Det er så fint at de fleste av dere har fulgt meg så langt! Jeg håper dere vil fortsette!

Klart at vi fortsetter! :jepp: Og du...en ting til...det der med å ha "et perfekt liv": det som du har tenkt på frem til nå som et perfekt liv, er det kanskje ikke. Etter hvert som du finner deg bedre til rette i livet, vil det gå opp for deg at du kan være totalt lykkelig med helt andre ting, helt andre situasjoner og mennesker. Å ha et perfekt liv hele tiden blir nok vanskelig å få til, men det er noe som heter "hverdagslykke"...det er små glimt av flotte ting/tilstander rundt oss eller i oss, som gjør oss veldig tilfredse der og da. Det kommer til å bli mere og mere av det etter hvert som du får "saker og ting" på avstand. Æresord. :jepp:

Her i heimen har man begynt på armene.

Du er såå flink, Tulippa! Du er min favorittdesigner, selv om denne rent teknisk er designet fra før av. Spiller ingen rolle. Det finnes ingen som deg i hele universet. Ikke en gang i Battlestar Galactica! ;)

wee! Og du har en katt som hjelper deg også, ser det ut til?

Du får genser med exklusiv foring i! :opplyser:

Da er den ene armen strikket inn på bolen!

*nesegrusbeundring* :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Du er såå flink, Tulippa! Du er min favorittdesigner, selv om denne rent teknisk er designet fra før av. Spiller ingen rolle. Det finnes ingen som deg i hele universet. Ikke en gang i Battlestar Galactica! ;)

Du vet sannelig å få en kvinne i sin beste alder til å miste munn og mæle, Hoppe. Takk. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

*dytte bort ivrige smattere og passe på fine egget til Alfa* :jepp:

Ja, det var rette eggevakten. :arwen:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at vi fortsetter! :jepp: Og du...en ting til...det der med å ha "et perfekt liv": det som du har tenkt på frem til nå som et perfekt liv, er det kanskje ikke. Etter hvert som du finner deg bedre til rette i livet, vil det gå opp for deg at du kan være totalt lykkelig med helt andre ting, helt andre situasjoner og mennesker. Å ha et perfekt liv hele tiden blir nok vanskelig å få til, men det er noe som heter "hverdagslykke"...det er små glimt av flotte ting/tilstander rundt oss eller i oss, som gjør oss veldig tilfredse der og da. Det kommer til å bli mere og mere av det etter hvert som du får "saker og ting" på avstand. Æresord. :jepp:

Du får genser med exklusiv foring i! :opplyser:

Jeg er ikke på utikk etter det perfekte liv. Det finnes ikke. Men de siste dagene har jeg hatt det veldig bra. Og jeg har kjent på en god følelse når jeg tenker på det :lillesky:Det er nok påsken som gjør det :pasha:

Håper du har en fin Påskeaften yndlingsalfaen min! :hoppendeglad:

Påskegodteriegg til deg! :klemmer:

sz1hZu1.jpg

ooooh! :bolledeig:TAKK!! *gomle gomle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på utikk etter det perfekte liv. Det finnes ikke. Men de siste dagene har jeg hatt det veldig bra. Og jeg har kjent på en god følelse når jeg tenker på det :lillesky:Det er nok påsken som gjør det :pasha:

ooooh! :bolledeig:TAKK!! *gomle gomle*

Det er så utrolig hyggelig å lese det du skriver om deg selv, og hvordan du har det nå Alfa. Jeg synes du er en flott jente og du har sannelig jobbet for å komme dit du er nå. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...