Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

:bolledeig: ja takk gjerne! Jeg er en skikkelig søtmoms. Er det noen som følger med på bakeprogrammet på tv3? :lillesky:

Jeg har ikke sett det enda, men det ligger visst på nett, så jeg skal prøve å få sett det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET må jeg huske. Vi får minne hverandre på det utover kvelden. Ja? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå ble det enda hyggeligere nå som du dukket opp med det fine trynet ditt

flat,550x550,075,f.jpg

:fnise:

Eh, snakket du til meg?

:skratte:

:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Jeg har hatt en fin søndag ja, selv om den har vært fylt med mye jobbing. Skiene ble brukt flittig i dag, ullundertøy og treningstøy og hele pakka. Bare så skrekkelig synd at det var gubben som var ute på tur, ikke jeg. :fnise: Jeg gjorde mye annet da, har rettet mye og laget god mat og strikket og masse digg.

Hvordan har søndagen din vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Synes den var fin jeg!

Den VAR fin! :5: Jeg liker griser kjempegodt, de er både kloke og morsomme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner snart bakingen på tv 3 :danse: Kan jeg by på scones under sendingen?

Strawberry%20scones.jpg

De så kjempedigge ut, fikk vann i munnen av de jordbærene! :wow: Så, ja takk!

Vi snakkes. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin søndag ja, selv om den har vært fylt med mye jobbing. Skiene ble brukt flittig i dag, ullundertøy og treningstøy og hele pakka. Bare så skrekkelig synd at det var gubben som var ute på tur, ikke jeg. :fnise: Jeg gjorde mye annet da, har rettet mye og laget god mat og strikket og masse digg.

Hvordan har søndagen din vært?

eeeer du lærer, Tulipana? Du kan godt komme til meg og lage mat til meg, og ikke minst strikke en genser til meg :)

Min søndag har vært ganske døv. ligget på sofaen i heele dag. Men har lest mye gøy i blogger så jeg har kost meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Jeg er lærer ja. Og gjett om jeg gjerne skulle ha laget mat til deg og strikket genser til deg! Eller, jeg kan jo strikke en genser til deg da, er det noe du har lyst på? (Og det mener jeg, det gjør jeg gjerne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tulipana

Klart jeg har det! Jeg skal bare strikke ferdig Skappelgenseren til datteren min, som sikkert blir i løpet av uka. Snus litt på oppskrifter og garn og gi meg beskjed, du. Men ikke for mye fletter og fancy greier, det er litt i overkant for meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå HURRA for snillinger som Tulipana! :yvonne:

Jeg blir så rørt av sånne snille mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ufattelig snilt av deg :) Er dette vanskelig? Jeg kan ikke strikke så jeg vet ikke hva som er vanskelig 3004.jpg

Men du, hva er du lærer i? Og hvilket trinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...