Aldrisur Skrevet 9. mars 2013 #981 Del Skrevet 9. mars 2013 Ja, mat må man ha! Fisk og grønnsaker = sunne middager Knekkebrød med magert pålegg, kalkunskinke med tomat, agurk, etc, og kornblandinger med f.eks. gresk yoghurt. Og egg er jo både sunt og ikkefetende. Og så er det vel lurt å røre på seg så mye som mulig - gå i trapper, gå turer med raske steg og kanskje helst trene jevnlig. Kort fortalt. Alt dette vet vi, allikevel er det så vanskelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2013 #982 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg tar det på alvor og "rører" så mye som mulig her inne.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mars 2013 #983 Del Skrevet 9. mars 2013 Kan hende løsningen er et hoppetau? Men mat må man ha allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2013 #984 Del Skrevet 9. mars 2013 Kvalitetshoppetau til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 9. mars 2013 #985 Del Skrevet 9. mars 2013 Min favoritt er omelett med skinke og purre. Deilig! Nevnte jeg at katter er søte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #986 Del Skrevet 9. mars 2013 Takk for tips folkens! Jeg skal faktisk trene i morgen Burde vaske leiligheten også Har alle en fin lørdag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2013 #987 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei Alfa - håper lørdagen din er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2013 #988 Del Skrevet 9. mars 2013 Og mitt matforslag er supper og salater med masse godt i Lette pastaretter med litt mindre pasta (gjerne fullkorn) og med mye grønnsaker er også skikkelig godt og raskt å lage Og kanskje du kan begynne å bake gode grovbrød selv? Det er mye god terapi i å bake synes jeg - og det gir verdens beste lukt i huset og det smaker jo så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #989 Del Skrevet 9. mars 2013 ja scones er godt Bruker du en spesiell oppskrift? I morgen blir det fiskemiddag (men i dag blir det litt kos - hysj ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #990 Del Skrevet 9. mars 2013 Og goood lørdagskveld til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2013 #991 Del Skrevet 9. mars 2013 Og goood lørdagskveld til deg også Takk for det! Nei, stort sett mikser jeg sammen det jeg har, og liker Men, jeg lager ganske ofte Møllerns saftige kornbrød også - raskt godt og enkelt, og så er der de jo ofte på tilbud, så da kjøper jeg noen pakker Det går også fint å tilsette litt ekstra frø i de, feks sesamfrø (min favoritt), eller litt havregryn, linfrø eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #992 Del Skrevet 9. mars 2013 må skaffe meg brødform (og kakeform) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2013 #993 Del Skrevet 10. mars 2013 Wow...ser nå at vi må feire side femti i denne boka! HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #994 Del Skrevet 10. mars 2013 Oi! Så oppmerksom du er :D Herlige blomstene! Hurra for boka mi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2013 #995 Del Skrevet 10. mars 2013 Godmorgen til Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #996 Del Skrevet 10. mars 2013 Og god morgen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2013 #997 Del Skrevet 10. mars 2013 Vil du ha nystekte vafler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #998 Del Skrevet 10. mars 2013 herregud jaaaaa!! Jeg spiste faktisk èn vaffel i går - EN! Og den var himmelsk. Jeg må hente vaffeljernet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2013 #999 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Fin idè! Jeg har laget en liten passelig porsjon av bare ett egg og det holder lenge. De kan til og med fryses, hvis det blir for mye. Endret 10. mars 2013 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 10. mars 2013 #1000 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bodde i et lite rødt hus på landet med havutsikt, med en liten kjøkkenhage, rosehage og vakker utmark med blåbær og markblomster. Der skulle jeg ha heklede duker og pelargoniaer i vinduskarmen og små kattefrøkner som smyger seg rundt bena mine og vaffelrøre til en med bare ett egg og nytraktet kaffe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå