Rumle Skrevet 4. mars 2013 #961 Del Skrevet 4. mars 2013 Takk for det, Rumle. Jeg prøvde virkelig men klarte ikke å få til konsentrasjonen i dag heller. Skal prøve å lese litt til etter middag Håper du har hatt en fin dag? Det har vært ok, men har vært forferdelig trøtt i hele dag Trives du i den nye leiligheten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #962 Del Skrevet 4. mars 2013 Det gjør jeg Tenker ofte på det når jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2013 #963 Del Skrevet 4. mars 2013 Det gjør jeg Tenker ofte på det når jeg legger meg Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mars 2013 #964 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvordan har Alfaen vår hatt det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #965 Del Skrevet 4. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mars 2013 #966 Del Skrevet 4. mars 2013 Alfaaaa, i morgen er det en ny dag med nye muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #967 Del Skrevet 5. mars 2013 litt uggen i dag. Vanskelig når noen av de nærmeste har det vanskelig, uten å kunne gjøre noe. Bortsett fra det har jeg hatt en grei dag.. men det tar på. Kjenner at dette kveldsmørket tar tak i kroppen min også. Håper jeg klarer å la være å gruble mye i kveld. Jeg vil ha ro i kroppen. Tips? Åh, men har lyst på badekar! Det gjør godt for en kald kropp. :fisk: Nå skal jeg seg på Typisk deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mars 2013 #968 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Leit å lese at noen av dine nærmeste har det vanskelig. Det er ikke lett når man ikke kan gjøre noe Tips .. tja - prøv å si deg selv at det er helt ok å gruble, men utsett det til et spesielt tidspunkt. Feks klokken 22.00. Da kan du gruble det du vil i feks 15 min. Min erfaring er at man ofte har glemt mesteparten, eller det ikke er like intenst i alle fall. Men, det er jo en treningssak å få til å utsette på den måten, for det er ikke lett når grublingen river i deg! Håper kvelden blir god Endret 5. mars 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #969 Del Skrevet 5. mars 2013 Skal prøve på det . takk Hvordan har du hatt det i dag, fine Rumlen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mars 2013 #970 Del Skrevet 5. mars 2013 Skal prøve på det . takk Hvordan har du hatt det i dag, fine Rumlen? Hatt litt uggen-dag så langt i dag, jeg også. Så nå satser jeg på at kvelden blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. mars 2013 #971 Del Skrevet 5. mars 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #972 Del Skrevet 5. mars 2013 jeg savner miiin! Åh jeg vil ha en i sofaen med meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2013 #973 Del Skrevet 6. mars 2013 Håper du får en fin dag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #974 Del Skrevet 6. mars 2013 Det håper jeg du også gjør, kjære Rumlen. Takk for det Ganske grei så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2013 #975 Del Skrevet 6. mars 2013 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2013 #976 Del Skrevet 6. mars 2013 *setter igjen litt nytrukket kaffe og noen kjeks til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2013 #977 Del Skrevet 6. mars 2013 Stor Aldrisurklem til deg for natten Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mars 2013 #978 Del Skrevet 9. mars 2013 Tenker på deg i dag, og håper du får en fin helg Alfa! :klemmer:Kanskje du er sammen med pusekatten din ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #979 Del Skrevet 9. mars 2013 å, takk for at du tenker på meg Og for et nydelig bilde Jeg vet ikke helt hvordan jeg føler meg i dag, jeg. Vekten har gått opp, men jeg har nesten ingenting i kjøleskapet så jeg må i butikken. Forslag til sunne middager og sunne frokoster? Blæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2013 #980 Del Skrevet 9. mars 2013 Gjem bort selve vekten som du veier deg på og bruk kun en god bukses livvidde som veiviser. Mye bedre enn å stirre seg blind på noen tall, men det er nå bare min erfaring gjennom en del år. Mat må en ha og i dag er det "helg" - altså lov til å kose seg med god samvittighet. Tror det blir butikktur på meg om en liten stund, selv om jeg ikke egentlig skulle. Jeg trenger "en potet". Kjært barn har mange navn. God dag til deg, Alfa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå