Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Takk for det, Rumle. Jeg prøvde virkelig men klarte ikke å få til konsentrasjonen i dag heller. Skal prøve å lese litt til etter middag :) Håper du har hatt en fin dag?

Det har vært ok, men har vært forferdelig trøtt i hele dag :ler:

Trives du i den nye leiligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

litt uggen i dag. Vanskelig når noen av de nærmeste har det vanskelig, uten å kunne gjøre noe. Bortsett fra det har jeg hatt en grei dag.. men det tar på. Kjenner at dette kveldsmørket tar tak i kroppen min også. Håper jeg klarer å la være å gruble mye i kveld. Jeg vil ha ro i kroppen. Tips?

Åh, men har lyst på badekar! Det gjør godt for en kald kropp.

:fisk:

Nå skal jeg seg på Typisk deg :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å lese at noen av dine nærmeste har det vanskelig. Det er ikke lett når man ikke kan gjøre noe :klemmer:

Tips .. tja - prøv å si deg selv at det er helt ok å gruble, men utsett det til et spesielt tidspunkt. Feks klokken 22.00. Da kan du gruble det du vil i feks 15 min. Min erfaring er at man ofte har glemt mesteparten, eller det ikke er like intenst i alle fall. Men, det er jo en treningssak å få til å utsette på den måten, for det er ikke lett når grublingen river i deg!

Håper kvelden blir god :klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve på det . takk :hug: Hvordan har du hatt det i dag, fine Rumlen?

:hug:

Hatt litt uggen-dag så langt i dag, jeg også. Så nå satser jeg på at kvelden blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg du også gjør, kjære Rumlen. Takk for det :blomst: Ganske grei så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:smilyblomst: Tenker på deg i dag, og håper du får en fin helg Alfa! :klemmer:Kanskje du er sammen med pusekatten din ?

:ler:

muSPFMc.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, takk for at du tenker på meg :blomst: Og for et nydelig bilde :wow:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg føler meg i dag, jeg. Vekten har gått opp, men jeg har nesten ingenting i kjøleskapet så jeg i butikken.

Forslag til sunne middager og sunne frokoster? Blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjem bort selve vekten som du veier deg på og bruk kun en god bukses livvidde som veiviser. Mye bedre enn å stirre seg blind på noen tall, men det er nå bare min erfaring gjennom en del år. Mat må en ha og i dag er det "helg" - altså lov til å kose seg med god samvittighet. Tror det blir butikktur på meg om en liten stund, selv om jeg ikke egentlig skulle. Jeg trenger "en potet". Kjært barn har mange navn. :lur:

God dag til deg, Alfa. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...