Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for det, Rumle. Jeg prøvde virkelig men klarte ikke å få til konsentrasjonen i dag heller. Skal prøve å lese litt til etter middag :) Håper du har hatt en fin dag?

Det har vært ok, men har vært forferdelig trøtt i hele dag :ler:

Trives du i den nye leiligheten din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg :) Tenker ofte på det når jeg legger meg :)

Skrevet

Det gjør jeg :) Tenker ofte på det når jeg legger meg :)

Så bra :)

Skrevet

Hvordan har Alfaen vår hatt det i dag? :klemmer:

0CKQq5b.jpg

Skrevet
:smilyblomst: Alfaaaa, i morgen er det en ny dag med nye muligheter. :klemmer:
Skrevet

litt uggen i dag. Vanskelig når noen av de nærmeste har det vanskelig, uten å kunne gjøre noe. Bortsett fra det har jeg hatt en grei dag.. men det tar på. Kjenner at dette kveldsmørket tar tak i kroppen min også. Håper jeg klarer å la være å gruble mye i kveld. Jeg vil ha ro i kroppen. Tips?

Åh, men har lyst på badekar! Det gjør godt for en kald kropp.

:fisk:

Nå skal jeg seg på Typisk deg :takke:

Skrevet (endret)

Leit å lese at noen av dine nærmeste har det vanskelig. Det er ikke lett når man ikke kan gjøre noe :klemmer:

Tips .. tja - prøv å si deg selv at det er helt ok å gruble, men utsett det til et spesielt tidspunkt. Feks klokken 22.00. Da kan du gruble det du vil i feks 15 min. Min erfaring er at man ofte har glemt mesteparten, eller det ikke er like intenst i alle fall. Men, det er jo en treningssak å få til å utsette på den måten, for det er ikke lett når grublingen river i deg!

Håper kvelden blir god :klemmer:

Endret av Rumle
Skrevet

Skal prøve på det . takk :hug: Hvordan har du hatt det i dag, fine Rumlen?

:hug:

Skrevet

Skal prøve på det . takk :hug: Hvordan har du hatt det i dag, fine Rumlen?

:hug:

Hatt litt uggen-dag så langt i dag, jeg også. Så nå satser jeg på at kvelden blir bedre :)

Skrevet

jeg savner miiin! Åh jeg vil ha en i sofaen med meg nå :wow:

Skrevet

Håper du får en fin dag, Alfa :blomst:

Skrevet

Det håper jeg du også gjør, kjære Rumlen. Takk for det :blomst: Ganske grei så langt!

Skrevet

*setter igjen litt nytrukket kaffe og noen kjeks til deg*

:vinke:

Skrevet

Stor Aldrisurklem til deg for natten Alfa! :hug:

Skrevet

:smilyblomst: Tenker på deg i dag, og håper du får en fin helg Alfa! :klemmer:Kanskje du er sammen med pusekatten din ?

:ler:

muSPFMc.jpg

• Liker 1
Skrevet

å, takk for at du tenker på meg :blomst: Og for et nydelig bilde :wow:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg føler meg i dag, jeg. Vekten har gått opp, men jeg har nesten ingenting i kjøleskapet så jeg i butikken.

Forslag til sunne middager og sunne frokoster? Blæ

Skrevet

Gjem bort selve vekten som du veier deg på og bruk kun en god bukses livvidde som veiviser. Mye bedre enn å stirre seg blind på noen tall, men det er nå bare min erfaring gjennom en del år. Mat må en ha og i dag er det "helg" - altså lov til å kose seg med god samvittighet. Tror det blir butikktur på meg om en liten stund, selv om jeg ikke egentlig skulle. Jeg trenger "en potet". Kjært barn har mange navn. :lur:

God dag til deg, Alfa. :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...