Alfa Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #941 Del Skrevet 28. februar 2013 Spis den på lørdag - og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2013 #942 Del Skrevet 28. februar 2013 For noen lekre tulipaner Og påskemarsipan? Hvordan har du det i dag, Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2013 #943 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg var hos legen i ettermiddag og håpet at du skulle sitte på venteværelset, klar til å holde meg i hånda, men måtte pent klare meg selv ja. Hadde gruet meg skikkelig - og aner egentlig ikke hva jeg gruer for. Legen målte bare blodtrykket mitt og spurte om jeg hadde det bra. Lurte på om jeg skulle på påskeferie og sånne smalltalk-greier, Var ute av kontoret hans etter ti minutter. Håper du har hatt det bedre i dag og får en fin torsdagskveld Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #944 Del Skrevet 1. mars 2013 Beklager det Aldrisur, men det virker jo som det gikk veldig bra! Jeg har det bedre i dag. Litt stresset fordi jeg koblet ut røykvarsleren da det var brannøvelse (trodde det bare var min som peip og da koblet jeg den ut i ren forvirring). Og siden glemte jeg å koble den til igjen, så nå har jeg fått en advarsel Litt skummelt, og føler meg ganske dum. Men selve dagen har vært bedre da God helg til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #945 Del Skrevet 1. mars 2013 uu.. kjøpte meg is for å feire at det er helg. Kjøpte lakrisis... æsj. Jeg er glad i lakris, men ikke i så stor dose. Like greit, da spiser jeg ikke så mye is at det gjør noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2013 #946 Del Skrevet 1. mars 2013 Du får dele med Hoppetussen da, for hun er jo tussete etter lakrisis! Så kjedelig med røykvarsleren da. Håper du får en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2013 #947 Del Skrevet 1. mars 2013 Goood helg Alfa! Plei deg selv og kos deg så mye du bare klarer! Ikke glem å ta barten også da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #948 Del Skrevet 1. mars 2013 Håper helgen blir bra til dere begge Tihi - katten er nå min nye databakgrunn Jeg sparer lakrisis til Hoppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2013 #949 Del Skrevet 2. mars 2013 Tusen takk! Det finnes nesten ikke bedre måte å starte en lørdag på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #950 Del Skrevet 2. mars 2013 Håper du får en god lørdag, Alfa Hvordan går det med katten din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #951 Del Skrevet 2. mars 2013 Katten min har det bra. Jeg savner henneeee. Skal besøke henne snart Da blir det koseoverdose Gooood lørdag kjære Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #952 Del Skrevet 2. mars 2013 Katten min har det bra. Jeg savner henneeee. Skal besøke henne snart Da blir det koseoverdose Gooood lørdag kjære Rumle Det forstår jeg godt Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2013 #953 Del Skrevet 3. mars 2013 Håper du har hatt en fin helg Alfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #954 Del Skrevet 3. mars 2013 Tusen takk for det Den blomsten minner meg om en orkide de har på rema 1000. Den har en intens blåfarge som jeg liker skikkelig godt, men har ikke økonomien til å betale 200 kr for en blomst nå.. jaja. Hvordan har din helg vært, Aldri? Min har vært ganske sosial. Kjenner de vonde tankene komme nå når jeg er alene. I morgen skal jeg prøve å lese en del. Måtte konsentrasjonen stå frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2013 #955 Del Skrevet 3. mars 2013 Å ja, måtte konsentrasjonen stå frem! Så hyggelig at du har hatt en sosial helg da Alfa! Det har jeg også, men skulle ønske helgen varte myyyyye lenger - den går så fort! I dag har jeg vært mye ute i det fine været, det var deilig. Og så har det blitt masse familiehygge - og sånn. På bildet over er det svibler. Jeg kjøpte svibelløker for 25 kroner på Mester Grønn! Er sikker på at de orkideene må være kjempeflotte de også! Men 200 kroner er mye penger. Koselig å høre at du har det bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2013 #956 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har kjøpt noen sånne små påske-baby-liljer. Ble det forståelig? De er så gule og vakre og bittesmå....og blomstrer for harde livet. Tenk det: jeg får nyte synet av dem, der de finner sin endelige mening med livet sitt. Det kjennes egentlig ganske stort ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #957 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har kjøpt noen sånne små påske-baby-liljer. Ble det forståelig? De er så gule og vakre og bittesmå....og blomstrer for harde livet. Tenk det: jeg får nyte synet av dem, der de finner sin endelige mening med livet sitt. Det kjennes egentlig ganske stort ut... For en fin tanke, Hoppa! Det skal jeg tenke på når jeg ser på mine nyinnkjøpte roser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2013 #958 Del Skrevet 4. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2013 #959 Del Skrevet 4. mars 2013 Roser og svibler og nydelige små påskeliljer! Her var det jammen en fryd å komme inn i dag Håper du har hatt og har en god lesedag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #960 Del Skrevet 4. mars 2013 Roser og svibler og nydelige små påskeliljer! Her var det jammen en fryd å komme inn i dag Håper du har hatt og har en god lesedag, Alfa Takk for det, Rumle. Jeg prøvde virkelig men klarte ikke å få til konsentrasjonen i dag heller. Skal prøve å lese litt til etter middag Håper du har hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå