Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos legen i ettermiddag og håpet at du skulle sitte på venteværelset, klar til å holde meg i hånda,

:vetikke: men måtte pent klare meg selv ja. :fnise:

Hadde gruet meg skikkelig - og aner egentlig ikke hva jeg gruer for. Legen målte bare blodtrykket mitt og spurte om jeg hadde det bra. Lurte på om jeg skulle på påskeferie og sånne smalltalk-greier, Var ute av kontoret hans etter ti minutter. :hoppendeglad:

Håper du har hatt det bedre i dag og får en fin torsdagskveld Alfa! :5:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det Aldrisur, men det virker jo som det gikk veldig bra! :danse:

Jeg har det bedre i dag. Litt stresset fordi jeg koblet ut røykvarsleren da det var brannøvelse (trodde det bare var min som peip og da koblet jeg den ut i ren forvirring). Og siden glemte jeg å koble den til igjen, så nå har jeg fått en advarsel :( Litt skummelt, og føler meg ganske dum.

Men selve dagen har vært bedre da :) God helg til dere alle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uu.. kjøpte meg is for å feire at det er helg. Kjøpte lakrisis... æsj. Jeg er glad i lakris, men ikke i så stor dose. Like greit, da spiser jeg ikke så mye is at det gjør noe :glare:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dele med Hoppetussen da, for hun er jo tussete etter lakrisis! :ler:

Så kjedelig med røykvarsleren da.

Håper du får en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst:Goood helg Alfa!

Plei deg selv og kos deg så mye du bare klarer! :hug:

OhMx19u.jpg

Ikke glem å ta barten også da! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper helgen blir bra til dere begge :)

Tihi - katten er nå min nye databakgrunn :fnise:

Jeg sparer lakrisis til Hoppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :spise: Det finnes nesten ikke bedre måte å starte en lørdag på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min har det bra. Jeg savner henneeee. Skal besøke henne snart :danse: Da blir det koseoverdose :hug:

Gooood lørdag kjære Rumle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min har det bra. Jeg savner henneeee. Skal besøke henne snart :danse: Da blir det koseoverdose :hug:

Gooood lørdag kjære Rumle :blomst:

Det forstår jeg godt :)

Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det :) Den blomsten minner meg om en orkide de har på rema 1000. Den har en intens blåfarge som jeg liker skikkelig godt, men har ikke økonomien til å betale 200 kr for en blomst nå.. jaja.

Hvordan har din helg vært, Aldri?

Min har vært ganske sosial. Kjenner de vonde tankene komme nå når jeg er alene. I morgen skal jeg prøve å lese en del. Måtte konsentrasjonen stå frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, måtte konsentrasjonen stå frem! :pls:

Så hyggelig at du har hatt en sosial helg da Alfa! Det har jeg også, men skulle ønske helgen varte myyyyye lenger - den går så fort! :sur:

I dag har jeg vært mye ute i det fine været, det var deilig. Og så har det blitt masse familiehygge - og sånn. :kose:

På bildet over er det svibler. Jeg kjøpte svibelløker for 25 kroner på Mester Grønn! Er sikker på at de orkideene må være kjempeflotte de også! :tristbla: Men 200 kroner er mye penger.

Koselig å høre at du har det bra da. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen sånne små påske-baby-liljer. Ble det forståelig? :fnise:

De er så gule og vakre og bittesmå....og blomstrer for harde livet.

Tenk det: jeg får nyte synet av dem, der de finner sin endelige mening med livet sitt.

Det kjennes egentlig ganske stort ut... :rodmer:

485.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt noen sånne små påske-baby-liljer. Ble det forståelig? :fnise:

De er så gule og vakre og bittesmå....og blomstrer for harde livet.

Tenk det: jeg får nyte synet av dem, der de finner sin endelige mening med livet sitt.

Det kjennes egentlig ganske stort ut... :rodmer:

485.jpg

For en fin tanke, Hoppa! Det skal jeg tenke på når jeg ser på mine nyinnkjøpte roser :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roser og svibler og nydelige små påskeliljer! Her var det jammen en fryd å komme inn i dag :rodmer:

Håper du har hatt og har en god lesedag, Alfa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roser og svibler og nydelige små påskeliljer! Her var det jammen en fryd å komme inn i dag :rodmer:

Håper du har hatt og har en god lesedag, Alfa :klemmer:

Takk for det, Rumle. Jeg prøvde virkelig men klarte ikke å få til konsentrasjonen i dag heller. Skal prøve å lese litt til etter middag :) Håper du har hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...