Alfa Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #901 Del Skrevet 22. februar 2013 Å, Aldri du finner så utrolig nusselige bilder! Hei Tulipana (Jeg kjøpte tulipaner i dag faktisk ). veldig hyggelig at du kommer innom boken min Har hatt noen litt dårlige dager. Jeg har definitivt hatt verre dager, og det minner jeg meg selv på. Det er ikke så aller verst, men har følt meg litt rar og deppa som sagt. Har kjøpt med en flaske med rødt, så i morgen blir det en liten fest. Men herreguuuud så fattig jeg er nå Jeg liker dere så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2013 #902 Del Skrevet 22. februar 2013 Å fine snuppelure-Alfa! Jeg forsto det på deg at du var litt nedpå sist du skrev her, men jeg syntes du har blitt veldig flink til å takle disse nedpåturene nå altså. Du reiser deg opp, og blir litt sterkere for hver nedtur. Jeg liker deg også - og du, blir du FOR fattig så send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #903 Del Skrevet 23. februar 2013 Å fine snuppelure-Alfa! :lillesky:Jeg forsto det på deg at du var litt nedpå sist du skrev her, men jeg syntes du har blitt veldig flink til å takle disse nedpåturene nå altså. Du reiser deg opp, og blir litt sterkere for hver nedtur. Jeg liker deg også - og du, blir du FOR fattig så send meg en PM. Du er virkelig en fin en, Aldri Ja, jeg håper det er sant... føler jeg har kommet langt, samtidig som jeg føler at ikke så mye har forandret seg. Veldig rart. Tror det er denne dumme kjærligheten som lager humper i veien. I går, var det første jeg så da jeg kom ut av bussen - oppkast . Velkommen til Oslo lizzm. God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2013 #904 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) God lørdag til deg, Alfa. Lurer på om jeg også kan sende pm til "pengebingen vår" hvis jeg blir for fattig? Vet du: det der med kjærligheten og dumper i veien og sånn...det er rett og slett slik livet er, i tillegg til mye annet selvfølgelig. Jeg har humpet og dumpet på kjærlighetens veldig ugjevne vei mange ganger og jeg er her ennå. *og det er du også,- så du er myyye sterkere enn du tror* Når det har lagt foran meg, eller jeg har vært midt oppi det, har det nesten vært umulig å komme over....men i ettertid ser jeg det med klarere øyne. Jeg lærer (litt) av mine feil og forsøker å unngå enkelte ting "neste gang"....for det blir en neste gang. Helt sikkert! ...men ikke før vi er klare til det. I dag skal jeg bare slappe av og kose meg. Vurderer en liten butikktur, men har ikke bestemt meg ennå... Er faktisk ganske trett selv om jeg sov greit i natt...... ...... Endret 23. februar 2013 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #905 Del Skrevet 23. februar 2013 God lørdag til deg, Alfa. Lurer på om jeg også kan sende pm til "pengebingen vår" hvis jeg blir for fattig? Vet du: det der med kjærligheten og dumper i veien og sånn...det er rett og slett slik livet er, i tillegg til mye annet selvfølgelig. Jeg har humpet og dumpet på kjærlighetens veldig ugjevne vei mange ganger og jeg er her ennå. *og det er du også,- så du er myyye sterkere enn du tror* Når det har lagt foran meg, eller jeg har vært midt oppi det, har det nesten vært umulig å komme over....men i ettertid ser jeg det med klarere øyne. Jeg lærer (litt) av mine feil og forsøker å unngå enkelte ting "neste gang"....for det blir en neste gang. Helt sikkert! ...men ikke før vi er klare til det. I dag skal jeg bare slappe av og kose meg. Vurderer en liten butikktur, men har ikke bestemt meg ennå... Er faktisk ganske trett selv om jeg sov greit i natt...... ...... Det er nesten som bølger. Den ene dagen er jeg på topp, men plutselig så blir jeg skylt rett ned i sanden Jeg sov ganske dårlig i natt, men har en del ærend å gjøre så jeg får ikke lagt meg igjen- Men hva gjør vel det når jeg har kjøpt meg en kaffetrakter Elsker lyden av kaffe som kokes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2013 #906 Del Skrevet 23. februar 2013 Der sa du det! Bølger! ...men de kommer og går, ikke sant? Det er ikke lengere følelsen av å være inni en tsunami som sluker en hel? DET er fremskritt, så sant som jeg heter Hoppetussa! Jaaaa, den lyden liker jeg også. . .og så brer duften seg i rommet. . . . En lyd og duft som bringer løfter om glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #907 Del Skrevet 23. februar 2013 Nei, det er definitivt tsunamistille hvis jeg kan si det. Hurra for kaffe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2013 #908 Del Skrevet 23. februar 2013 Målet er dette? Stille og rolig. God temp både i vann og luft....og i kropp og sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2013 #909 Del Skrevet 23. februar 2013 Ha en fin lørdagskveld Alfa, og kos deg med kaffekoppen, vinen og tulipanene dine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #910 Del Skrevet 24. februar 2013 Er det meg ^ Har hatt litt skallebank i dag, men har klart meg bra. Gruer meg litt til dagene fremover. Jeg må prøve å holde meg opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2013 #911 Del Skrevet 24. februar 2013 Er det meg ^ Har hatt litt skallebank i dag, men har klart meg bra. Gruer meg litt til dagene fremover. Jeg må prøve å holde meg opptatt Drakk du opp hele flaska alene? Jaja, litt skallebank dagen derpå går jo over! Ikke gå og gru deg for det som måtte komme Alfa. Husk det jeg sa en gang med å ta et kvarter av gangen. :kose:Det er så lett å bruke altfor mye energi på å tenke. Har du planer for uka som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #912 Del Skrevet 24. februar 2013 hehe, vel ja, egentlig. den ble tom! Jeg vet det, og jeg var ganske flink på å ikke gå og gruble sånn. Vet ikke helt hvorfor jeg har sklidd litt ned i gropen igjen... tror det er fordi jeg vil så gjerne ha det så bra som mulig - selvfølgelig, og da må jeg planlegge hele tiden. Det er dumt, og jeg burde prøve å la være Har du hatt en fin helg, Aldrisur? Jeg skal snart sove . Vurderte å se på oscarutdelingen men da kommer jeg meg aldri opp i morgen for å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2013 #913 Del Skrevet 25. februar 2013 Hehe...oscar-utdelinger; er det der de dresser seg fint opp på alle vis, for så å tryne ettertrykkelig i trappene opp til scenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2013 #914 Del Skrevet 25. februar 2013 Hallå Alfa! Jeg gikk og la meg så tidlig i går at jeg ikke fikk med meg det siste innlegget ditt. Hvordan har dagen din vært i dag? Det har jo vært nydelig vær i Oslo i dag - fikk du anledning til å nyte det? Jeg synes det er så trist å måtte være inne hele dagen på jobb når sola skinner og det ikke er altfor kaldt ute. Men har jeg fri, så er jeg allikevel ikke så veldig flink til å gå ut i det fine været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #915 Del Skrevet 25. februar 2013 Har dessverre ikke fått så mye ut av det fine været, men jeg lot solen varme ansiktet mitt da jeg ventet på bussen Men det ser mer og mer ut som våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2013 #916 Del Skrevet 25. februar 2013 Som Hoppe sier: Vinteren har fått datostempling i baken! Ja. solen varmer faktisk godt når en stiller se opp et lunt sted. At du har kjørt buss i dag, betyr vel at du gjør noe spennende på dagtid Alfa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #917 Del Skrevet 25. februar 2013 Hehe nja, var en tur til DPS. Var ikke så veldig spennende dessverre, men det var ikke farlig i hvertfall Snart er det påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2013 #918 Del Skrevet 25. februar 2013 Å ja - nei, det er vel ikke farlig. Jeg liker påske i byen, da er det vanligvis så stille og fint her syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #919 Del Skrevet 25. februar 2013 Det har vel alltid vært asfaltpåske for meg tror jeg. Jeg er en byjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2013 #920 Del Skrevet 25. februar 2013 Vanligvis er jeg ingen øldrikker, men ingenting slår den første utepilsen i vårsola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå