Aldrisur Skrevet 13. februar 2013 #881 Del Skrevet 13. februar 2013 Alfaaaaaaaaa! Har du ikke fått nett-tilgang enda??? Håper at du har det bra i den nye leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2013 #882 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg regner med at hun er fullt opptatt med flytteting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #883 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har fått data!! Mangler bare en kabel til internettet (er på skolen nå). Når jeg får skaffet den så blir det KGtid! Håper dere har det bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. februar 2013 #884 Del Skrevet 14. februar 2013 ER du på skolen? Og du høres glad ut Alfa! Gleder meg til å høre mer fra deg etter hvert. Hoppe og jeg har det bare bra - så vet du det! Siste kvelden min i Thailand, i morgen er det hjem til is og kulde! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2013 #885 Del Skrevet 14. februar 2013 Gleder meg også. Selv om Aldrisur har vært på nett hver dag, er det ikke det samme. Grattis med data, Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #886 Del Skrevet 15. februar 2013 Og DER var jeg på nett! Hei dere, nå skal jeg være flink til å skrive mer! I dag blir fredagen tilbrakt med snacks og film (og røyk). Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2013 #887 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei Alfa, jeg kommer på besøk til deg jeg. Så at du hadde skrevet i luftballongen, men har vært litt opptatt før i dag, så fikk ikke svart deg. Nå er jeg endelig hjemme og det er veldig deilig også. Å ligge i egen seng og spise hjemmelaget mat igjen. Begynner du å komme i orden på ditt nye sted, eller? Og har du det bra om dagen? Ser at du savner Rumlen vår du også, det forstår jeg godt, for det gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #888 Del Skrevet 17. februar 2013 Håper du har hatt det bra! Jeg fikk skikkelig lyst på brødskive med brunost av å lese det du skriver haha. Jeg har kommet meg så i orden som jeg kan vil jeg si. Har ikke så mye penger så det er grenser for hvor fint jeg kan få det samtidig vet jeg at jeg må flytte igjen om noen måneder, så er litt vanskelig å få roen. Samtidig så trives jeg veldig godt her! Har hatt en veldig rolig dag. Humøret mitt går opp og ned, nesten annenhver dag. Jeg er ikke lykkelig, men ikke ulykkelig heller! Jeg tar en dag om gangen, eller, det er jo det som er lurest men jeg glemmer ofte å gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2013 #889 Del Skrevet 17. februar 2013 Dette høres slett ikke verst ut Alfa! Du har tatt hundre skritt i riktig retning ved å få noe for deg selv, tenker jeg. Synd at du ikke får muligheten til å slå deg ordentlig til ro før du må flytte igjen, men en god ting er jo at det går mot vår og lysere dager. Jeg merket tydelig forskjell fra jeg dro til jeg kom hjem etter tre uker, at dagene har blitt lysere. Men godt å høre at du ikke er veldig lei deg hele tiden, da blir ikke dagene SÅ umulig å takle. Godt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #890 Del Skrevet 17. februar 2013 ja, jeg har merket at dagene har blitt lysere. det er fantastisk! takk for det Jeg synes det er så fint at du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2013 #891 Del Skrevet 17. februar 2013 Det er koselig å høre at du syntes det. Det er en fryktelig lang reise. Har du vært i Thailand før? I så fall vet du jo at man bruker 13-14 timer bare ved å sitte i flyet! Og så er det all venting og dill og dall som tar tid + reis fra flyplassen til hotellet, som ofte kan ligge langt unna. Vi brukte 24 timer fra vi gikk ut av døra hjemme - til vi var på hotellet på Phuket. Det tar uendelig lang tid, men er verdt reiseveien når man endelig kommer frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #892 Del Skrevet 17. februar 2013 Nei har aldri vært i Thailand, men håper jeg får sjansen en gang. Virker deilig! Den lengste flyturen min har vel vært på 9 timer. Synes det er ille nok :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2013 #893 Del Skrevet 17. februar 2013 9 timer er absolutt mer enn nok ja! Akkurat nå kjenner jeg det krible og klø i hele kroppen bare ved tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2013 #894 Del Skrevet 17. februar 2013 Go'natta Alfa - sov godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #895 Del Skrevet 17. februar 2013 God natt kjære Aldri Jeg gleder meg til å legge meg selv!! Det er så utrolig godt å sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #896 Del Skrevet 19. februar 2013 litt deppa i det siste. var for første gang vekke fra en forelesning, og orker ikke å gå i morgen heller. må prøve å få lest en del i morgen - henger etter. begynner å kjenne at ting virker litt meningsløst igjen, men håper det er været som gjør meg trett og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2013 #897 Del Skrevet 20. februar 2013 Mhm...været er i stand til å vekke negative ting til live igjen, så det gjelder å vite det og å sette inn mottiltak. En dag eller to ute av drift er ok det, men ikke la det bli en vane. De (vanene) gror seg veldig fort store og stygge. Jeg og vanene mine krangler stadig. Håper at lesinga di går bra. Akkurat nå kjenner jeg det krible og klø i hele kroppen bare ved tanken! Allerede? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2013 #898 Del Skrevet 21. februar 2013 Sender deg varme tanker Alfa! (Er bare litt sliten, så er ikke så aktiv for tiden.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2013 #899 Del Skrevet 22. februar 2013 Håper du får en fin helg Alfa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 22. februar 2013 #900 Del Skrevet 22. februar 2013 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå