Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Det må være vanskelig for deg, det skjønner jeg virkelig.

Østmarka hvis jeg hadde giddet å gå på ski, men der går man i kø og "suserne", de som speader avgårde roper LØYPE og maser fælt. Hvis du ramler i en nedoverbakke blir dem irritert fordi du ligger i veien for dem. :hoho:

Men det er mange fine veier å gå her jeg bor. Bor rett ved sjøen og en fin turvei langsmed den. :)

Drar du hjem til de selv i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere fine. Takk for at dere har stukket innom :blomst: Jeg har det vondt nå. Tid med familie blir fort litt for mye. Kjærlighetssorg er vondt, og jeg gruer meg til å dra tilbake til leiligheten. Jeg vil heller ikk være hjer hjemme, så jeg føler at alt blir vondt. Heldigvis var julaften OK, men nå har jeg lyst til å ta sovepiller igjen og sove noen dager. Jeg har hatt gråten i halsen i flere dager. Jeg håper dere har hatt en fin jul :nisselue: Dere er så bra :hjerte:

Åh så leit at du har det så vondt, Alfa :(:klemmer: Julen er en utfordrende tid altså. Det er så mye følelser og så mange tanker .. for meg også. Og for deg som står oppi alt du står i nå, forstår jeg godt at det må være veldig utfordrende. Skulle virkelig ønske jeg hadde et skikkelig godt råd å gi deg, men det har jeg ikke. Det beste rådet jeg nok kan gi er å prøve å være flink til å minne deg selv på at slik du føler det nå vil forandre seg. Det vil bli bedre. Tenk på de gode dagene du har hatt tidligere i høst. Alt går i bølgedaler, og når man er på bunnen gjelder det å klore seg fast til bedre dager kommer. For de kommer :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår at det ikke er så mye å si. Men at jeg får syte litt her, er godt :) Takk for at dere orker å høre på.

Jeg avsluttet dagen med en banan. Er stappfull av julemat, så nå måtte jeg få i meg noe sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med litt frukt mellom slagene, ja! :jepp:

God natt og sov godt, Alfa - håper morgendagen blir bedre :klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruit-Salad.jpg

Litt frukt til ei søt ei. :)

Åh, det så herlig ut! :D

Nå har jeg begynt på en bok av André Bjerke. Godt med litt ro til å lese.

Jeg har tenkt litt, og kjærlighetssorgen er, i hvertfall nå, det "største problemet mitt" for tiden. Det hørtes litt rart ut, men før var jeg så langt nede pga depresjon. Nå kommer den og går litt, og jeg er flinkere til å reflektere over den i stedet for å falle for dypt inni den. Kjærlighetssorgen er vond, men det er i hvertfall ikke så mye mer enn den som tærer på. For tiden i alle fall.

Håper dere har det fint :nisselue::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det helt fint jeg ja, men det er ingenting i mot at DU har det bedre. :)

Det høres ut til at du og tiden er i ferd med å bearbeide og lage groskorpe på sårene dine...

og det går rette veien. NÅ ble jeg glad! :strix:

Lesing gjør godt det ja. Helt nydelig (hvis en klarer å beholde roen og skikkelig komme inn i historien) å bare forsvinne inn et annet sted hvor nå`et blir et helt annet. Vi bli en helt annen også.

Du er heldig som klarer det. Personlig er jeg for "hoppete" for å si det slik. Det er kanskje noe jeg skal forsøke å bli flinkere til i året som kommer? Å øve meg på å finne roen med en bra bok i hendene? :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Godt at du har det bedre, Alfa. Jeg personlig er superfan av Mr. Bjerke, og digger bøkene han skrev under pseudonymet Bernhard Borge. Og tenk at han har oversatt Göthes Faust til norsk, på RIM uten å ødelegge meningen! Hvilken bok leser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord, Hoppe :hug: Jeg setter sånn pris på dere alle. Jeg sliter med konsentrasjonen jeg også, men jeg har blitt flinkere :)

Sitron - jeg leser Døde menn går i land (Bernhard Borge). Elsker dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det finnes lydbøker som en kan lytte til på nett? Jo mere jeg tenker på det, dess mere sikker blir jeg på at det finnes noe slikt et sted, men jeg husker ikke hvor. *tenketenke* Det er faktisk kjempefint å bli lest for, mens en selv holder på med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ikke så bra, det er jeg som har skrevet innlegget om savnet påkjørt katt :( Finner henne ikke :(

åhh neiii er det du?! :( stakkars deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare fortsette å lete, og rope på katten utover kvelden, Har dere kontaktet dyreklinikker i området, i tilfelle noen kan ha fått henne inn? Har hun chip?

Huff, nå har jeg fryktlig vondt av deg, Alfa :(:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...