Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

:hug: Jula er den tyngste høytiden å komme gjennom når man savner en kjær person. Det være seg en kjæreste eller en kjær person man har mistet. Jeg føler med deg Alfa - de fleste av oss har kjent den vonde vonde følelsen.

Men hele tiden, mens vi lider og sørger, tikker tiden avgårde og snart er det slutt på denne jula også.

Så, jeg lar han her sette noen enkle ord om jula....... :gullengel:

09EvH.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som jeg er hjemme kjenner jeg alle følelsene jeg slet med da jeg bodde her. Jeg er sliten og nedfor, full av kjærlighetssorg. Jeg liker i julen lengre og det er ikke noe godt å være hjemme. Jeg er sliten og lei meg :(

Uff .. det er jammen ikke lett nei :( Håper dagene blir litt bedre enn du tror. Og prøv å huske på at alt går i bølgedaler, før du vet ordet av det ser verden litt enklere ut. Stooooore :klemmer: og gode tanker til deg, Alfa

Og du - husk at noen av oss som oftest er her inne om du føler deg nedfor og alt er leit. Det hjelper alltid å prate med noen :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du - husk at noen av oss som oftest er her inne om du føler deg nedfor og alt er leit. Det hjelper alltid å prate med noen :klemmer:

Det setter jeg sånn pris på at dere aner ikke :hug: Jeg er her på KG så og si utover kvelden. Har sittet her lenge, men jeg sitter litt i stillhet. Ikke helt i humør. Men takk dere :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det setter jeg sånn pris på at dere aner ikke :hug: Jeg er her på KG så og si utover kvelden. Har sittet her lenge, men jeg sitter litt i stillhet. Ikke helt i humør. Men takk dere :hjerte:

:klemmer:

Har du noen planer for morgendagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja heldigvis, skal fikse en siste julegave og gå på kafe. Det er bra at jeg kommer meg ut litt nå. Men jeg presser meg. Har hatt gråten i halsen flere ganger i dag. Men, jeg møtte en tidligere lærer i dag - han var min favorittlærer. det var koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tar jeg kvelden, Alfa - håper du får sove snart og at dagen i morgen blir litt bedre :klemmer:

Vi snakkes sikkert i morgen kveld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig hvis vi får pratet i morgen :) Jeg går utifra at folk er opptatt med å vakse hus, bake eller pakke inn gaver. Men jeg kommer innom her ofte vil jeg tro. God natt, Rumle :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tviler på at jeg rekker innom kg i kveld ... så jeg vil ønske deg en riktig god jul, Alfa :klemmer: Håper du får litt lettere dager. Kommer nok til å stikke innom en del innimellom, så vi snakkes nok :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at hun holder på å pakke opp ennå og at hun bare har forsvunnet litt nedi papirhaugen sin. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere fine. Takk for at dere har stukket innom :blomst: Jeg har det vondt nå. Tid med familie blir fort litt for mye. Kjærlighetssorg er vondt, og jeg gruer meg til å dra tilbake til leiligheten. Jeg vil heller ikk være hjer hjemme, så jeg føler at alt blir vondt. Heldigvis var julaften OK, men nå har jeg lyst til å ta sovepiller igjen og sove noen dager. Jeg har hatt gråten i halsen i flere dager. Jeg håper dere har hatt en fin jul :nisselue: Dere er så bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med å være sammen med familien over lengre tid, når man i tillegg har vent seg å bo alene, det kan jeg huske var slitsomt.

Nå skal du jo snart flytte helt for deg selv - så det er kanskje noe positivt å se fram til? :hug:

Har du snakket med eksen din etter at det ble slutt Alfa? (Ikke svar hvis du ikke vil)

I dag har jeg bare slappet av og kost meg her hjemme, er så deilig med ferie! Hvis det blir like mildt (-3) i morgen, skal jeg gå en laaaaaaang tur. Tror jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...