Aldrisur Skrevet 9. desember 2012 #641 Del Skrevet 9. desember 2012 Hi-hi, ja merker at du er pratesjuk i dag! De andre er nok rett i nærheten og plutselig rumler, hopper eller sitronerer de inn her skal du se! De baker sikkert masse gode julekaker og tar de med seg hit så vi kan være prøvesmakere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #642 Del Skrevet 9. desember 2012 Kanskje det Jeg tror jeg er pratesjuk fordi jeg er hjemme der jeg er vokst opp, og der jeg bodde da ting ikke var helt bra. Så jeg føler meg rastløs og litt rar, og kjenner igjen den desperate følelsen av at dagene ikke bringer noe som helst. Det er ikke lenger sant, men omgivelsene minner meg på den følelsen. Uff. Jeg trenger vår! Mørketiden er altfor lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 9. desember 2012 #643 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg kommer ilende når jeg hører at Alfasnuppa er pratesjuk! Aldrisur har helt rett i å anta at det er blitt kokkelert i heimen, jeg har nå fått ferdig sort nr. 3 i rekken av 7 og har bare prøvesmakt bittelitt. Jeg har også vært Snill Datter og vært på besøk hos mine foreldre, og jeg har lidd meg gjennom hele to dørgende kjedelige Premier League-kamper og to knallspennende skiskytterstafetter. Innholdsrik dag! Trist å høre at omgivelsene minner deg om dårligere tider, men likevel godt at dagene atter bringer mening. Tenker på deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. desember 2012 #644 Del Skrevet 9. desember 2012 Mmm... det er lov å drømme litt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #645 Del Skrevet 9. desember 2012 HÆI Sitronkake! Så flink du er til å bake. Jeg synes det er veldig koselig å bake - hvis kjøkkenet er rent Jeg hadde en periode hvor jeg bakte veeldig mye boller. Men nå er ikke helt motivasjonen til stedet. Åh, nå har den artige reklamen begynt å gå på tv igjen - han som alltid befinner seg i en eller annen film, hvor enn han går! Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #646 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg hadde dukkehus da jeg var liten! Nå er det fullt av hagemøbler tror jeg. Og ugress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 9. desember 2012 #647 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha,vittig! Jeg kommenterte akkurat den reklamen til mannen min, jeg digger særlig den biten der han er i et 70-tallsdrama! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. desember 2012 #648 Del Skrevet 9. desember 2012 Har virkelig ikke peiling på hvilken reklame dere prater om, men skal nok følge med.....og finne ut av det. Det var ikke Folk jeg skulle se på i kveld - det var Hjem! Og det begynner akkurat nå. Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #649 Del Skrevet 9. desember 2012 hehe jeg liker best når han møter døden på kafe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2012 #650 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Det har vært stille på KG i heeeele dag! Hvor er alle sammen? Ligger alle på søndagssofaen og samler krefter til en ny uke? Jeg er pratesjuk! Det gjorde jaffal jeg! Håper du får en god uke, Alfa! Og Aldri; det var jammen mye rart du hadde liggende på jobb! 8 neglelakker?!!! Endret 10. desember 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2012 #651 Del Skrevet 10. desember 2012 Nå er det bare 10 dager til sola snur Alfa! Og så........tar det ikke lang tid før hestehoven titter fram! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #652 Del Skrevet 10. desember 2012 åh! Den blomsten gleder jeg meg så utrolig til å se!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. desember 2012 #653 Del Skrevet 11. desember 2012 Vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. desember 2012 #654 Del Skrevet 11. desember 2012 Håper du får en fin dag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #655 Del Skrevet 11. desember 2012 ...og jeg håper at du får en enda finere dag enn det igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #656 Del Skrevet 11. desember 2012 Tusen takk dere, og i like måte! I dag har jeg sovet helt til kl 13. Utrolig deilig. Jeg håper jeg skal bake lussekatter i dag :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #657 Del Skrevet 11. desember 2012 Bortsett fra å håpe det, har du en ordentlig plan for det også? Det pleier å hjelpe, har jeg lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #658 Del Skrevet 11. desember 2012 hehehe, ja det nok en god ide! Mamma lager deigen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #659 Del Skrevet 11. desember 2012 Åh...da er lussene like rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #660 Del Skrevet 11. desember 2012 ja :D Hvordan har du det i dag, Hoppetaujenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå