Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er skikkelig sjokoholiker XD

Jeg også!!!!!!!!!! :sjenert: tror i grunnen det er ganske mange av oss her inne :ler:

For ikke å snakke om isoholikerne! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooog kakoholikerne, vinoholikerne, kattoholikerne, blomstoholikerne, masoholikerne, fjasoholikerne, fjolloholikerne ... ja jeg kunne vel fortsatt :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dere, nå spiste jeg nettopp pikekyss! Det tenker jeg aldri på å kjøpe, men guud så godt det er. Jeg forbinder det egentlig med 17.mai. Kanskje det er derfor jeg aldri spiser det ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Det er så goooodt! Jeg har forresten satt deigen til noen julekaker som er så syndig gode at jeg er sikker på at de forsvinner før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh dere, nå spiste jeg nettopp pikekyss! Det tenker jeg aldri på å kjøpe, men guud så godt det er. Jeg forbinder det egentlig med 17.mai. Kanskje det er derfor jeg aldri spiser det ellers?

Det er veeeeldig godt! Det må jeg huske å kjøpe!

Jeg lagde noen som ble veldig gode i sommer - lage en porsjon og prøvde alle slags mulige smakstilsetninger, og den beste etter min smak var den jeg tok hakket M i - sammen med littegranne havsalt flak :spise:

Det er så goooodt! Jeg har forresten satt deigen til noen julekaker som er så syndig gode at jeg er sikker på at de forsvinner før jul...

Åhhhh! Hvilke er det da? :sjenert:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det hørtes utrolig godt ut, Rumle!!

Jaaa det var det - prøv! :jepp: De få saltkornene gjorde veldig mye. Men du må ikke ta for mye salt da :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg tenker meg om tror jeg at jeg kom fram til at det godt kunne vært litt grovhakkede ritzkjeks i i stedet for salt (de er jo salte). Slik som i den ... ummm snickerskaken? Tror det hadde blitt veldig godt! :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! I det siste har jeg spist mye knekkebrød med sjokoladepålegg pluss peanuttsmør :P nesten snickers det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronkake

De julekakene er laget av egg, sukker, mandler og kokesjokolade. Nesten som kransekake med sjokolade. Sprø utenpå og seige inni. Namnamnam!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...