Aldrisur Skrevet 7. desember 2012 #581 Del Skrevet 7. desember 2012 God natt min skatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2012 #582 Del Skrevet 8. desember 2012 God ettermiddag Alfa! Jeg har vært i godteland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #583 Del Skrevet 8. desember 2012 Ååååh som jeg gjerne skulle ha fått smake på litt diverse godiser nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #584 Del Skrevet 8. desember 2012 Det ble godteri på deg, Aldri? Sjaluuu! Det er den beste godtebutikken jeg har vært på! Elsker Nordby! Du får sikkert smake, Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #585 Del Skrevet 8. desember 2012 Hmf...jeg venter her ennå jeg. Adrisur er ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #586 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvordan har din lørdag vært så langt, Hoppetaujenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #587 Del Skrevet 8. desember 2012 Helt i koma, hehe...jeg er sløv så det holder i dag. Har vært her hjemme og tuslet litt med småting, hobby, nett og tv. Ingenting en blir rik av altså. Har diskutert litt mere med meg selv om jeg muligens kunne tillate meg en julemarsipan/krumkake eller ....en liten is av noe slag i butikken, men "vi" har blitt enige om at vi venter til mandag. Aner ikke hvorfor mandag er bedre enn i kveld, men jeg får bare underkaste meg og ta ei pære i stedenfor. Du da, Alfa? Har du funnet på noe morsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2012 #588 Del Skrevet 8. desember 2012 Hohooooooo! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Her, bare ta akkurat hva dere vil, det er kun kr. 6.90 for hektoen (og det er svenske kroner!) Men altså dere, det kan bli litt for mye godteri også - jeg prøver å begrense meg så godt jeg kan, men vet ikke om jeg klarer å være så flink som Hoppetuss og vente helt til mandag. Hvordan står det til med deg i dag Alfa? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #589 Del Skrevet 8. desember 2012 Men det er jo lørdag so er godtedagen? Jaja, da er du flink!! Jeg har nettopp kommet hje og spist litt middag. Har mange tanker i hodet og ting jeg må finne ut av. Skal prøve å slappe litt av i kveld. Kommer dere til å være litt på nettet i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2012 #590 Del Skrevet 8. desember 2012 Jaaaaaa, jeg glemte nesten at det er lørdag og godtedag i dag! Da går det jo greit å smake litt i hvert fall! Og jepp, jeg kommer til å følge med innimellom i hvert fall. Skal se på Kon Tiki etter hvert, men klarer vel ikke å legge vekk denne maskinen helt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #591 Del Skrevet 8. desember 2012 Kon Tiki som går på kino? Eller? Du skal vel ikke ta med maskinen dit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2012 #592 Del Skrevet 8. desember 2012 Jo jeg tar med maskinen på kino! Neida, vi har sånn hjemmekino vet du - det duger bra for meg. Da kan jeg ha macen ved siden av meg, gå og tisse når jeg vil og i tillegg slipper jeg å høre andre mennesker tygge og prate i "salen". Ikke trenger jeg å gå ut og fryse etter forestillingen heller! Jo mer jeg tenker på det dess mer fantastisk er det! Pluss at jeg kan smake litt på svenskegodteriet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #593 Del Skrevet 8. desember 2012 Åhh...for et bilde! Jeg er fryktelig glad i sånne gelè-ting og seigt klissklass av ypperste merke. Akkurat den "flinkheten" vet vi eksakt hvordan gikk når det bli mandag,- ikke før, for butikkene er åpne ennå de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #594 Del Skrevet 8. desember 2012 Det hørtes deilig ut, Aldrisur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #595 Del Skrevet 8. desember 2012 Åhhh her var det mye godteri! Håper du får en fin lørdagskveld, søøøøøte Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #596 Del Skrevet 8. desember 2012 I like måte, fine Rumle!! Hvordan er din lørdag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #597 Del Skrevet 8. desember 2012 I like måte, fine Rumle!! Hvordan er din lørdag så langt? Litt opp og ned, er stadig i ganske laber form .. men har fått plantet litt (flere) juleblomster .. det hjelper jo! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #598 Del Skrevet 8. desember 2012 Håper formen din blir litt mindre laber Og blomster hjelper kanskje litt? Jeg har spist en kakemann i dag. Litt julestemning i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2012 #599 Del Skrevet 8. desember 2012 Takk for det! Blomster hjelper alltid - jaffal litt! Kakemenner er skikkelig godt! Jeg har spist kokosmakroner ... gir bra julestemning i magen det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 8. desember 2012 #600 Del Skrevet 8. desember 2012 Åh, for et deilig bilde! Er ikke så glad i sånn sukkersøtsaker jeg, liker bedre sjokolade. Men det så godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå