Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble godteri på deg, Aldri? Sjaluuu! Det er den beste godtebutikken jeg har vært på! Elsker Nordby! Du får sikkert smake, Hoppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt i koma, hehe...jeg er sløv så det holder i dag. Har vært her hjemme og tuslet litt med småting, hobby, nett og tv. Ingenting en blir rik av altså. Har diskutert litt mere med meg selv om jeg muligens kunne tillate meg en julemarsipan/krumkake eller ....en liten is av noe slag i butikken, men "vi" har blitt enige om at vi venter til mandag. Aner ikke hvorfor mandag er bedre enn i kveld, men jeg får bare underkaste meg og ta ei pære i stedenfor. Du da, Alfa? Har du funnet på noe morsomt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooooooo! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! :skya:

Her, bare ta akkurat hva dere vil, det er kun kr. 6.90 for hektoen (og det er svenske kroner!)

:arwen:

Men altså dere, det kan bli litt for mye godteri også - jeg prøver å begrense meg så godt jeg kan, men vet ikke om jeg klarer å være så flink som Hoppetuss og vente helt til mandag. :rolleyes:

Hvordan står det til med deg i dag Alfa?

FLM5G.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo lørdag so er godtedagen? :vetikke: Jaja, da er du flink!! :)

Jeg har nettopp kommet hje og spist litt middag. Har mange tanker i hodet og ting jeg må finne ut av. Skal prøve å slappe litt av i kveld. Kommer dere til å være litt på nettet i kveld? :):vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa, jeg glemte nesten at det er lørdag og godtedag i dag! :arwen: Da går det jo greit å smake litt i hvert fall!

Og jepp, jeg kommer til å følge med innimellom i hvert fall. Skal se på Kon Tiki etter hvert, men klarer vel ikke å legge vekk denne maskinen helt.... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo :Nikke: jeg tar med maskinen på kino! :fnise:

Neida, vi har sånn hjemmekino vet du - det duger bra for meg. Da kan jeg ha macen ved siden av meg, gå og tisse når jeg vil og i tillegg slipper jeg å høre andre mennesker tygge og prate i "salen".

Ikke trenger jeg å gå ut og fryse etter forestillingen heller! :bond: Jo mer jeg tenker på det dess mer fantastisk er det! Pluss at jeg kan smake litt på svenskegodteriet mitt. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...for et bilde! Jeg er fryktelig glad i sånne gelè-ting og seigt klissklass av ypperste merke. :rodmer:

Akkurat den "flinkheten" vet vi eksakt hvordan gikk når det bli mandag,-

ikke før, for butikkene er åpne ennå de. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I like måte, fine Rumle!! Hvordan er din lørdag så langt? :)

Litt opp og ned, er stadig i ganske laber form .. men har fått plantet litt (flere) juleblomster .. det hjelper jo! :)

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen din blir litt mindre laber :) Og blomster hjelper kanskje litt? Jeg har spist en kakemann i dag. Litt julestemning i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Blomster hjelper alltid - jaffal litt! :) Kakemenner er skikkelig godt! Jeg har spist kokosmakroner ... gir bra julestemning i magen det også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...