Aldrisur Skrevet 13. november 2012 #461 Del Skrevet 13. november 2012 Takk for det Rumle! Det kommer jo helt an på hva Alfa selv tenker om dette, og når jeg hadde trykket sendt i sta, kom jeg til å tenke på at hun kanskje synes det er litt for tøft å ta initiativ til det her. Men min erfaring er at de menneskene som jobber på KBM er utrolig søte og greie, og har både sett og opplevd mange menneskeskjebner. Alfa vil jo ikke være "klient/pasient", så da tenkte jeg at hun kanskje burde prøve å være den som hjelper andre. Men med små skritt og greie oppgaver til å begynne med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #462 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, selvfølgelig. Alt etter hva man klarer Og uansett er det fint å tenke på forskjellige alternativer, det er ikke like lett å se de selv alltid, synes jeg i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. november 2012 Forfatter #463 Del Skrevet 13. november 2012 Takk for forslaget, Aldri Jeg er allerede frivillig i Røde Kors faktisk Uff, dere.. nå ble jeg plutselig kjempenedfor og gråter en del - men vet ikke hvorfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #464 Del Skrevet 13. november 2012 Uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #465 Del Skrevet 13. november 2012 Det er ikke så rart at du får reaksjoner når du har så mange tanker og følelser i kroppen hele tiden, Alfa. Jeg tror det bare er sånn at alt ikke kan forklares Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2012 #466 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, og hvis du ikke har så mange å prate med i hverdagen din, kan det bli litt voldsomt å kjenne på det at vi her virkelig bryr oss om deg og hvordan du har det. Grin litt du Alfa, og så kommer du tilbake til oss når du er klar for det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. november 2012 Forfatter #467 Del Skrevet 13. november 2012 ja tror det er noe sånt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2012 #468 Del Skrevet 13. november 2012 Har du forresten sett maken til nydelig lite kattefjes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. november 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 13. november 2012 å pusen skulle likt å hatt en pus hos meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #470 Del Skrevet 13. november 2012 å pusen skulle likt å hatt en pus hos meg! Jaaaa det skulle du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2012 #471 Del Skrevet 13. november 2012 å pusen skulle likt å hatt en pus hos meg! Det skulle jeg likt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #472 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg tror jeg har innbilt meg at du har en katt, Aldri - men du har kanskje ikke det da? Endret 13. november 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2012 #473 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tror jeg har innbilt meg at du har en katt, Aldri - men du har kanskje ikke det da? Nei, det har jeg ikke Kanskje når jeg blir pensjonist? Må jo ha tid til å passe på katta, og det har jeg nok ikke nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #474 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, kanskje det - synes du passer til å ha katt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #475 Del Skrevet 13. november 2012 Nei, nå rumler jeg av gårde .. Håper du får en ok kveld, Alfa Er du glad i å lese forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. november 2012 Forfatter #476 Del Skrevet 13. november 2012 Ja er er i og for seg det, men har så dårlig konsentrasjon :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. november 2012 #477 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Ja? Sånn har jeg det i perioder også. Jeg er veldig glad i å lese, men nå har det blitt ganske så lenge siden jeg har lest ferdig en hel bok. Men, det har gått litt i rykk og napp før, så jeg krysser fingrene for at tålmodigheten og leselysten plutselig kommer tilbake Endret 13. november 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. november 2012 #478 Del Skrevet 14. november 2012 Kjempeklem til deg på onsdagkvelden Alfa! Unnskyld hvis du synes jeg klemmer litt hardt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2012 #479 Del Skrevet 15. november 2012 Har du et bibliotek i nærheten? Få tak i en lydbok med hyggelig tema, Alfa. Å unne seg den lille luksusen det er at andre leser for en...det gjør godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. november 2012 #480 Del Skrevet 16. november 2012 Slipper ut noen vakre fredagssommerfugler i boken din jeg, Alfa! Håper du har det bra og at helgen blir god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå