Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo.

Takk for blomster :hjerte:

Det er tunge dager fremdeles. Er ikke over eksen, tungt å bo i bosituasjonen jeg er i og har ikke råd til noe annet. Mister all energi av å bo her :( Og de dagene jeg finner motivasjon til å få et bedre liv, så er det ikke så mye å ta seg til. Det er vanskelig å motivere seg når man ikke føler seg viktig i andres liv.

Endret av Alfa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg poste her inne, Alfa! :klemmer:

Har tenkt så mye på deg, og lurer på hvordan du har det.

Jeg forstår veldig godt at dette er knallvanskelig. Jeg håper du prøver å ta imot den hjelpen du kan få. Og at du prøver å ta så godt vare på deg selv som du kan. Av og til er det ikke så lett å huske på at man må prøve det beste man kan å være på sin egen side, være sin egen venn om du vil. Jeg er i alle fall ikke alltid like flink til det, og det føles som en evig utfordring ..

Og du, du er akkurat like viktig og verdifull som alle andre, selv om du synes det er veldig vanskelig å se det selv akkurat nå :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å motivere seg når man ikke føler seg viktig i andres liv.

Det er da en må flytte fokus og ikke bry seg om "andre" lengre, men bli den viktigste i sitt eget liv!

For å gjøre det må man sette seg selv først på en god måte. Positiv egoisme er det noe som heter

og jeg syns at du skal grave dypt og gi deg selv det du kan finne av sånn omsorg nå.

Jeg vet at det ikke er lett å forrandre på tanker og følelser, men det som har hendt er fortid.

Hva kan du gjøre for å få det bedre med deg selv, akkurat nå i kveld, Alfa?

Finn ut litt om det. Ta små steg av gangen. Begynn nå når denne setningen er ferdig lest? ;)

Vaffehjerte, ferdigsmurt med syltetøy, til deg fra meg... ---> :hjertesmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Alfa!

Nå har to kloke damer over her brukt opp alle de gode ordene for i kveld. Det er vel ikke så mye mer å si, annet enn at vi tenker på deg veldig mye. :hug:

Her ser du Rumle, Hoppe og Aldrisur på tur for å finne Alfajenta og lage noen elefantastiske ablegøyer på fredagskvelden! :bond:

lBj9l.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen? Så liten og søt jeg har blitt da. Er det meg som er lillesøsteren kanskje? :biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja der satt jeg. må jo ta det ukentlige badet.

Takk for tanker, ord og oppmerksomhet. Dette er bare et forum, men dere hjelper meg så utrolig mye mer enn dere aner :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer igjen plutselig :roser: og før du vet ordet av det Alfa! Bare kos deg med badet ditt litt til du! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh så søt de elefantene er ... ehhh vi er!!! :ler:

Fikk litt sånn hakuna matata-følelse nå ... sååååååååå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld og søte drømmer til Alfa i natt. :goodbye:

Si meg; det skulle ikke være en stor og fin myrt som den søtingen gjemmer seg i vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei fine dere :hjerte:

Tusen takk igjen for at dere stikker innom, dere er så utrolig gode å ha.

Ting går veldig i bølger nå. Den ene dagen kan være Ok, mens den andre kan være helt mørk. I dag har jeg hikstet og grått mye og livet virker håpløst, men i forrigegårs var det greit. Veldig rart og ganske slitsomt.

Hva har skjedd med dere i det siste?

Rumle, jeg drømte forresten at jeg traff deg (men at du var mann :vetikke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik overgangen fra det helt mørke, til det lysere er. Litt av hvert. Det kommer til å ordne seg etter hvert. Jeg kan forresten gjerne tro at Mr. Rumle er en svært hyggelig mann jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...