Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg Alfa? :troest:

Håper du har fått snakket med psykologen og eventuelt fått noe mer mer oppfølgning?

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg er her!

Jeg var veldig langt nede, så jeg fikk cipralex. Det var vel nødvendig nå. Skal følge med på vekten nøye; om jeg går opp i vekt så er det rett av pillene! Så langt har jeg bare tatt en pille, kun 5mg, men jeg kjenner meg allerede veldig ør. Jeg var på Oslo city i sted for å finne en varm jakke, men da jeg stod i prøverommet måtte jeg bare gå. Jeg ble veldig svimmel og ble veldig redd for å måtte kaste opp. Det roet seg da jeg gkk ut av senteret, så jeg får vel passe litt på å ikke bite over for mye når det gjelder kjøpesentre. Oslo City er ille nok i seg selv uten angst :S

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat ute av dusjen her, så meg går det veldig bra med. :)

Tror at det vil være lurt av deg å ta det med ro med det meste nå som du starter med medisinen din. Kroppen skal venne seg til ting og du sliter psykisk samtidig. Er nok ikke meningen at du skal utfordre deg selv på stort kjøpesenter riktig ennå, hvis du kjenner at det blir for mye. :)

Det går ikke an å sette fart på de pillene, for de må ta den tiden de tar for å begynne å virke

og da er det din jobb at du gjør det du skal gjøre i mellomtiden, nemlig å være ekstra snill og grei med deg selv.

Er du forresten helt sikker på at det med å stoppe pillene hvis du går opp i vekt, er en lur tanke?

Det må da være verdt å gå opp en kilo eller to, hvis du får det roligere i følelsene dine?

P.s. Noen går opp, men det er jo slett ikke sikkert at du gjør det.

Sender rolige avslappningsvibber til deg i kveld. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skynder meg innom dagboken din før jeg iler på jobb. :blomst: Håper du får en god onsdag!

Det regner og er grått og trist, men det er vel bare å kle seg så godt en kan og komme seg ut i mørket og regnet. :sjokkert: Skulle gjerne ha sluppet, og heller holdt meg under dyna i dag. :duskedame: Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Alfa :)

Veldig enig i det Hoppe skriver ang. tablettene. Og må bare legge til at du aldri bare må slutte brått på slike medisiner uten å snakke med legen om det først.

Håper det går bra med deg :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Takk for at dere stikker innom :hjerte:

I dag har vært en helt ok dag. Jeg har til og med hatt matlyst! Det er lenge siden. Hvordan går det med dere? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlyst? :lillesky: Jeg ble helt glad inni meg jeg nå Alfa! Takk som spør, det går bra med meg. Jeg blir veldig lett "deppehue" om høsten, men prøver å finne på minst én ting hver dag som kan muntre meg litt opp. Og da mener jeg ikke bare shopping, men har faktisk kjøpt meg en fancy burgunderrød bukse i dag. Egentlig liker jeg ikke så godt burgunderrødt, men det er jo mote i høst. :ler:

I morgen er det fredag og det synes jeg er den beste dagen i uka. Bare synd at helgen går så fort! :hoppe:

Har du fått deg noen jobb enda Alfa? (Eller kanskje jeg misforsto noe du skrev tidligere.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny bukse :) Jeg har shoppet altfor mye i det siste :S kremt, 6 par sko!

Nei har ikke jobb, men skal møte med nav neste uke for å høre hva slags jobbpraksis de kan hjelpe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks par sko! Herlig!

Det blir spennende i neste uke da Alfa. (jeg ser på Åndenes makt, det er litt snodig å se på) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig betyr det ikke stort hvordan det går med meg, her inne er det deg som teller. :jepp:

Matlyst og nye sko er et sikkert tegn på livslyst, sånn jeg ser det.

Hyggelig at du har hatt det bra i dag. Det unner jeg deg av hele mitt hjerte, Alfa. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...