Rumle Skrevet 3. august 2012 #241 Del Skrevet 3. august 2012 Håper du får en bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. august 2012 #242 Del Skrevet 3. august 2012 God helg fra meg også Alfa!! Hvis du besøker Balubahagen i løpet helgen kan du se noe av det jeg har opplevd de siste dagene. Var i Dyreparken i Kristiansand, og jeg skal love deg at Kardemomme by var en trivelig "by". Hadde det ikke vært for at det kanskje ville blitt ganske kjedelig på sikt, kunne jeg gjerne bo i en sånn "snill by". Man kan også leie et hus og bo for en dag eller to, og leve sammen med Frisørmester Sørensen, Trikkefører Syversen, den talende kamel og alle de andre! Tenker på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. august 2012 #243 Del Skrevet 6. august 2012 Hvordan går det med deg, Alfa? Håper du får en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. august 2012 #244 Del Skrevet 6. august 2012 Aaaaalfa! Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. august 2012 Forfatter #245 Del Skrevet 6. august 2012 Hei dere Dere er så bra å ha Har vært en slitsom uke, og jeg merker at jeg ikke får sove noe særlig godt. Jeg sovner ikke før 3-4, og drømmer om flytting og mas. I dag våknet jeg klokken 5 Men en god nyhet er at jeg skal på første psykologtime allerede om to uker, og jeg som trodde jeg måtte vente i minst tre måneder! Jeg gruer meg en del til å flytte... jeg blir en del alene de første to ukene og jeg vet ikke om jeg kommer til å ha tv eller internett. Jeg får ta det som det kommer. De siste dagene har gått med på altfor mye grubling og bekymring. Det verste er når man kjenner det både psykisk og fysisk! Nå må jeg finne en komfyr på finn som jeg skal bære opp mange etasjer uten heis Har dere det bra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. august 2012 #246 Del Skrevet 6. august 2012 Nå hadde jeg tenkt til å legge meg Alfa, men synes det er så koselig at du gir lyd fra deg så jeg må svare deg. Det er helt topp at du sier selv at du "får ta det som det kommer". En ting av gangen. Den tiden jeg var lengst nede på bunnen av brønnen, lærte jeg meg til og med å ta et "kvarter av gangen". Hi-hi, du kan jo ikke bære opp en hel komfyr alene da?! Kan du ikke klare deg med en sånn lett kokeplategreie til du har fått stabilisert deg og kommet i orden? Prøv å tenke enkelt Alfa, det er en treningssak! Dette kommer til å gå bra - og kjempekult at du snart kan treffe psykologen din! Jeg heier på deg hele tiden, og det ser jeg at Rumle også gjør. Dobbel dose energi sender vi deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. august 2012 Forfatter #247 Del Skrevet 6. august 2012 Nå hadde jeg tenkt til å legge meg Alfa, men synes det er så koselig at du gir lyd fra deg så jeg må svare deg. Det er helt topp at du sier selv at du "får ta det som det kommer". En ting av gangen. Den tiden jeg var lengst nede på bunnen av brønnen, lærte jeg meg til og med å ta et "kvarter av gangen". Hi-hi, du kan jo ikke bære opp en hel komfyr alene da?! Kan du ikke klare deg med en sånn lett kokeplategreie til du har fått stabilisert deg og kommet i orden? Prøv å tenke enkelt Alfa, det er en treningssak! Dette kommer til å gå bra - og kjempekult at du snart kan treffe psykologen din! Jeg heier på deg hele tiden, og det ser jeg at Rumle også gjør. Dobbel dose energi sender vi deg. Nå hadde jeg tenkt til å legge meg Alfa, men synes det er så koselig at du gir lyd fra deg så jeg må svare deg. Det er helt topp at du sier selv at du "får ta det som det kommer". En ting av gangen. Den tiden jeg var lengst nede på bunnen av brønnen, lærte jeg meg til og med å ta et "kvarter av gangen". Hi-hi, du kan jo ikke bære opp en hel komfyr alene da?! Kan du ikke klare deg med en sånn lett kokeplategreie til du har fått stabilisert deg og kommet i orden? Prøv å tenke enkelt Alfa, det er en treningssak! Dette kommer til å gå bra - og kjempekult at du snart kan treffe psykologen din! Jeg heier på deg hele tiden, og det ser jeg at Rumle også gjør. Dobbel dose energi sender vi deg. Åh takk. Det varmer. Faktisk! Jeg vet som sagt ikke om jeg har internett fremover, så ikke tro jeg har gitt meg på KG. Jeg kommer til å savne dere under mitt eventuelle opphold uten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2012 #248 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Det er helt topp at du sier selv at du "får ta det som det kommer". En ting av gangen. Den tiden jeg var lengst nede på bunnen av brønnen, lærte jeg meg til og med å ta et "kvarter av gangen". --- Alltid enig i Aldris kloke ord, og dette er intet unntak .. Supert at du klarer å si det, Alfa! Prøv så godt du kan å holde godt fast i nettopp dette når tankene er vanskelige og vonde, det er ekstra viktig da! En ting av gangen ... ingen kan klare mer! Og det meste ordner seg langt bedre enn man ofte frykter Hei dere Dere er så bra å ha Har vært en slitsom uke, og jeg merker at jeg ikke får sove noe særlig godt. Jeg sovner ikke før 3-4, og drømmer om flytting og mas. I dag våknet jeg klokken 5 Men en god nyhet er at jeg skal på første psykologtime allerede om to uker, og jeg som trodde jeg måtte vente i minst tre måneder! Jeg gruer meg en del til å flytte... jeg blir en del alene de første to ukene og jeg vet ikke om jeg kommer til å ha tv eller internett. Jeg får ta det som det kommer. De siste dagene har gått med på altfor mye grubling og bekymring. Det verste er når man kjenner det både psykisk og fysisk! Nå må jeg finne en komfyr på finn som jeg skal bære opp mange etasjer uten heis Har dere det bra? Kjempegode nyheter om psykologen! Supert at det har ordnet seg!! Grubling og bekymring er både vondt og veldig slitsomt Har du lært noen teknikker hos psykologen for å distrahere grublingen? Hva med å skrive opp noen punkter på et kort som du har lett tilgjengelig når tankene raser som verst? Skriv det til deg selv når du har en god dag, når du kanskje klarer å se tydeligere hva du virkelig vil. Det kan være alt fra det du selv nettopp har skrevet "får ta det som det kommer", "en ting av gangen", til helt konkrete teknikker du og psykologen sikkert har jobbet med. Kanskje er det ingen av delene, du vet best selv hva som kanskje kan trigge noe i deg. Er det ikke noen som kan hjelpe dere med komfyren, tror du? Venner, familie? Håper dere finner en god løsning! Jeg håper også at flyttingen går bra, og mye, mye bedre enn du frykter! Og ja, jeg heier absolutt på deg også, Alfa!!!!! :klemmer: Endret 7. august 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 7. august 2012 Forfatter #249 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Foreløpig er vi to som bærer, håper på flere (jeg er ikke så sterk) Ja jeg har lært meg noen teknikker for å stresse ned, men jeg har vært klar over at jeg ikke har fått brukt dem skikkelig. Det blir så utrolig mye stress med flytting! Det er så vanskelig å gjøre øvelsene når det står på som verst. Jeg vet ikke om jeg har internett fra i morgen av, så fra da må jeg si på gjensyn. Kommer til å savne dere Endret 7. august 2012 av Alfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2012 #250 Del Skrevet 7. august 2012 Kommer til å savne deg også, Alfa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. august 2012 #251 Del Skrevet 7. august 2012 Lykke lykke til med flytting Alfa! :hjerte: Håper inderlig alt ordner seg så smertefritt som mulig for deg! Men slitsomt blir det jo, det er vel ikke til å unngå, da det er slitsomt å flytte! Jeg vil også savne deg, og være veldig spent på å høre fra deg når du er oppe å går på nett igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. august 2012 #252 Del Skrevet 10. august 2012 Heisan Alfa Håper det går bra med deg, og med flyttingen og alt sammen! Tenker på deg! Legger fra meg litt godsaker til innflyttingsfesten Og en blomsterbukett, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. august 2012 #253 Del Skrevet 12. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. august 2012 Forfatter #254 Del Skrevet 13. august 2012 Heisan Alfa Håper det går bra med deg, og med flyttingen og alt sammen! Tenker på deg! Legger fra meg litt godsaker til innflyttingsfesten Og en blomsterbukett, så klart! Åh så mye godt og fint Takk for tankene! Nå har jeg kommet meg i hus og fikk god hjelp Nå blir jeg kanskje alene en stund som jeg gruer meg litt til, men jeg har funnet et nettverk jeg kan bruke så da er jeg jo ikke helt alene (KG ) fiiine! Åh, skulleså gjerne hatt en katt hos meg. Eller en hund! Kanskje en fisk? Hvordan går det med deg, fine Rumle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2012 #255 Del Skrevet 13. august 2012 Heiiiii Alfa!!!!!! Så hyggelig å se deg poste her igjen! Dette gikk jo ganske så fort? Hvordan gikk det med flyttingen? Er du fornøyd med leiligheten? Det går bra med meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. august 2012 #256 Del Skrevet 13. august 2012 Oj - fikk plutselig se at du er tilbake Alfa! Håper du har det fint! Ja, er skikkelig spent på det samme som Rumle spør om over her. Det var i hvert fall veldig hyggelig at du fikk god hjelp Og et nettverk høres jo også lovende ut. Du kommer vel snart tilbake og oppdaterer oss? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2012 #257 Del Skrevet 13. august 2012 Jaaaaa vi vil ha oppdateringer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. august 2012 Forfatter #258 Del Skrevet 13. august 2012 Tihi, dere er søte Er blitt mer fornøyd med leiligheten, og prøver å møblere fint med mine få kroner .Litt om gangen! Jeg er så glad for at jeg fant internett (jeg snylter, fy fy ), - må jo ha litt kontakt med omverdenen. De siste dagene har gått overraskende bra. Jeg var redd det skulle føles tungt og vanskelig men det har gått fint. I tillegg har jeg vært veldig trøtt pga all flyttingen, så jeg ender opp med ettermiddagslurer i ny og ne. Jeg prøver å ikke tenke for mye fremover, men det kommer jo snikende, men nå skal jeg prøve å ta en dag om gangen - i hvertfall frem til første time hos psykolog Jeg har kjøpt meg smågodt og nå skal jeg skru på tv3! Ønsker dere en fin kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. august 2012 #259 Del Skrevet 13. august 2012 Åååå, nå ble jeg sååå glad Alfa! Har en sterk følelse at dette vil du klare veldig bra! Kult at du snylter, vi trengte å høre fra deg nå. Ha en god natt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. august 2012 Forfatter #260 Del Skrevet 13. august 2012 Du er god å ha! En god natt til deg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå