Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

så snill sønn du har, Aldrisur! Og et flott navn! Kanskje jeg må skaffe meg den sprayen, for her var det ikke mye søvn å få. Kan se ut til at jeg tar med meg litt sjokolade bort til Rumlehagen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokolade! :wow:

Off, jeg bare MÅ gå og legge meg når, skal opp senest klokka halv seks for å gå på jobb. :dry:

Prøv å få kjøpt den blomstermedisinen - er ikke noe farlig altså! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh det var ulovlig tidlig, Aldrisur! Burde vært ulovlig i hvert fall. God natt og sov godt! :hjerter_rundt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei, å nei, jeg orker ikke å få familie på besøk nå!! :cry3: Jeg vil være i fred! Orker ikke hverken barn eller voksne! Jeg vil ha psykolog nå! Jeg blir gal av å sitte helt alene men samtidig vil jeg ikke finne på noe med mine såkalte "venner" :(

Faen altså, jeg er så drittlei familien, jeg vil ikke mer!

Muh, jeg orker ikke :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Alfa da... Hvorfor vil du ikke være sammen med familien din? Det er ikke bra for deg å være i fred for lenge. I hvert fall hvis du har det sånn som meg, som får såkalt "brakkesjuke" hvis jeg har vært for lenge aleine. For lenge alene og det blir et tårn av anstrengelser for å komme seg ut og møte andre mennesker.

Hold ut å møte dem i dag da :klemmer: Når du flytter til Oslo, blir det lenger avstand mellom dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Alfa. Håper det går bedre enn du forventer :klemmer: Ta deg en lang tur etterpå med god musikk på øret, og prøv å bare tømme hodet for tanker? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du Alfa, som forelder sjøl, så kan jeg forstå at de dine foreldre ikke skjønner at du har det så vanskelig som du beskriver for oss/meg. Man ønsker jo det aller aller beste for barna sine, og det kan være at man rett og slett ikke ønsker å SE at det er noe i veien.

Har du forsøkt å snakke med dem om hvordan du har det?

Jeg kjenner jo ikke dine foreldre, så derfor blir det jo bare antagelser fra min side.

Forstår veldig godt et dette ikke er lett for deg, og skulle ønske jeg kunne si "simsalabim lille,store Alfa, du er stor og sterk og kan overvinne alt!"

Jeg vet at du en gang kommer til å si det, men det er nå mens du er midt oppi alt det vanskelige, ikke så lett å forstå for deg.

Så er det muligens smart av deg å beskytte deg selv så godt du klarer, akkurat nå.

Selv om jeg har veldig lyst til å be deg ta en ordentlig prat med moren eller faren din. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med deg, Alfa? :klemmer:

Hallo Rumle :smilyblomst:

Det føles ikke helt godt for tiden, så jeg tutler rundt her og tar en dag om gangen. Jeg skulle ønske ting var litt annerledes, men hvem gjør vel ikke det?

Hvordan har du det? :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Alfa :blomst:

Forstår at mye er tøft for tiden. Å ta en dag av gangen er ofte det beste man kan gjøre når livet er vanskelig, så :blomst: til deg som står i det! Jeg vet at det krever mye :klemmer:

Jeg har det ok, står i mye selv også, men prøver som du å ta en dag av gangen, etter beste evne! :)

38632509274255088_jyKvs6QI_f.jpg

Et lite mandagssitat til deg, min venn! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Alfa :blomst:

Forstår at mye er tøft for tiden. Å ta en dag av gangen er ofte det beste man kan gjøre når livet er vanskelig, så :blomst: til deg som står i det! Jeg vet at det krever mye :klemmer:

Jeg har det ok, står i mye selv også, men prøver som du å ta en dag av gangen, etter beste evne! :)

38632509274255088_jyKvs6QI_f.jpg

Et lite mandagssitat til deg, min venn! :blomst:

Håper du får en fin kveld, kjære Rumle! Det er bra vi har KG :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh.. jeg føler meg helt forferdelig nå ...virkelig helt jævlig. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive en gang. Jeg får ikke tak i behandleren min på en uke, hadde nettopp en dårlig telefonsamtale med kjæresten og jeg føler meg fæl og sliten. Føler klump i magen og skulle ønske jeg kunne sove denne uken helt borte vekk. Tiden går så altfor sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så leit å høre at du har det slik, Alfa :troest:

Håper det går litt bedre med deg i dag? :klemmer:

Er det noe spesielt vanskelig du går og grubler på?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg varme tanker og en klem Alfa. :klem1:

Ikke alltid lett å finne ord, men du skal vite at jeg tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere fine. Beklager plutselige "utbrudd" her i boken min, men noen steder må jeg bare få det ut. Det var en ganske tung kveld og jeg hadde en dårlig samtale med kjæresten på telefon. Akkurat det er i orden nå.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg bare føler meg elendig... Jeg blir veldig stresset av å tenke på fremtiden så jeg prøver å ikke gjøre det (selv om det nesten er umulig). Jeg kjenner det fysisk at jeg er sliten og som Aldrisur sier så er det ikke bra å være så mye alene. Samtidig, som jeg sikkert har sagt ofte, vil jeg ikke være med noen heller. Det er en rar situasjon og jeg er skikkelig lei. Jeg venter på psykolog og har ikke hørt noe, samtidig skal jeg flytte snart og jeg blir helt dårlig av å tenke på det. Selve flytteprosessen synes jeg er pyton. Jeg kommer til å måtte flytte igjen neste år (nå tenker jeg for langt fremover igjen) fordi det egentlig er litt for dyrt. Jeg blir så stressa av at den andre personen jeg skal flytte inn med ikke en gang har sett leiligheten, hvordan skal vi skaffe oss alle hvitevarer vi trenger (og i tillegg i 5.etg!).

Dette er jo bare bagateller, men det tynger sånn på! Opp i alt dette så føler jeg meg dårlig ved å tenke på at jeg ikke har noe særlig liv for tiden. Jeg skulle ønske jeg var en mer "attraktiv" kjæreste med tanke på at jeg kun sitter inne foran dataskjermen hele dagen, og å møte nye mennesker er vanskelig når samtalen går inn på hva jeg driver med...

Dette ble litt surrete og høres ikke så ille ut, jeg er bare kjempesliten og lei meg :tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoooor :klemmer: til deg, Alfa! :blomst:

Jeg tror du er inne på noe veldig viktig når du nevner at du tenker for langt frem, ved å allerede nå grue deg til neste år fordi du må flytte igjen da. Prøv å bli enig med deg selv om at det får du rett og slett ta når du kommer der, legg det i en imaginær "venteboks", om du forstår hva jeg mener? :) Det er ikke lett, det vet jeg veldig godt - men, det kan absolutt være verdt et forsøk. For det er i alle fall helt sikkert at det er kjempeslitsomt å ha så mange tanker og så mye man gruer seg for, konstant kvernende i hodet, så alt du kan klare å "rydde" opp i av tanker vil nok kunne hjelpe deg på veien akkurat nå :klemmer:

Håper du får en bedre kveld og morgendag, Alfa :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoooor :klemmer: til deg, Alfa! :blomst:

Jeg tror du er inne på noe veldig viktig når du nevner at du tenker for langt frem, ved å allerede nå grue deg til neste år fordi du må flytte igjen da. Prøv å bli enig med deg selv om at det får du rett og slett ta når du kommer der, legg det i en imaginær "venteboks", om du forstår hva jeg mener? :) Det er ikke lett, det vet jeg veldig godt - men, det kan absolutt være verdt et forsøk. For det er i alle fall helt sikkert at det er kjempeslitsomt å ha så mange tanker og så mye man gruer seg for, konstant kvernende i hodet, så alt du kan klare å "rydde" opp i av tanker vil nok kunne hjelpe deg på veien akkurat nå :klemmer:

Håper du får en bedre kveld og morgendag, Alfa :blomst:

Ja du har rett i det. Jeg er jo klar over det, og nevner det til meg selv flere ganger om dagen. Jaja. Jeg har faktisk jogget i dag. Mon tro om jeg kommer meg ut flere ganger denne uken?

Stor klem til deg også - tusen takk :) Du er bra, Rumle! :hjertesmil:

Endret av Alfa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...