AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Max 20 Da jeg har hørt de er så heite. Selv er jeg en kvinne på snart 40 som holder meg helt utrolig bra 1
Gjest BettyBoop Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Max 20 Da jeg har hørt de er så heite. Selv er jeg en kvinne på snart 40 som holder meg helt utrolig bra Syns det er greit så lenge gutten er over 20. Er han tenåring syns jeg ikke det er ok.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Ja? Men om du vil det, hva hindrer deg? Spørs om hun har sjans på småguttene? 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Max 20 Da jeg har hørt de er så heite. Selv er jeg en kvinne på snart 40 som holder meg helt utrolig bra Det er det opp til andre å bedømme. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Personlig syntes jeg det er helt greit. Du vil sannsynligvis oppfylle en kvisete tenårings våte drøm. Go for it.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 hvorfor er det ingen som reagerer på en 40 år gammel dame som vil ha sex med noen på max 20 mens den 36 år gamle mannen som pulte jenter på ca samme alder blir kal gris og alt mulig rart? 8
Gjest Survival Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tror at det er bedre med en 20-åring enn en 30-åring, men men. Go ahead om du finner en 20-åring med samme fetisj, bør ikke være vanskelig egentlig.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 hvorfor er det ingen som reagerer på en 40 år gammel dame som vil ha sex med noen på max 20 mens den 36 år gamle mannen som pulte jenter på ca samme alder blir kal gris og alt mulig rart? Den trettiseks år gamle mannen ville ha jenter på 16-18. 20 åringene var for gamle for han. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Den trettiseks år gamle mannen ville ha jenter på 16-18. 20 åringene var for gamle for han. Men når man skriver max 20 så antyder vel man at man kan går lavere, bare ikke over? tror nok det er mange bitre kvinner som ikke takler å bli forbigått av sine yngere søstre som skaper alle forakten 3
smilo Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 hvorfor er det ingen som reagerer på en 40 år gammel dame som vil ha sex med noen på max 20 mens den 36 år gamle mannen som pulte jenter på ca samme alder blir kal gris og alt mulig rart? TS her Du tok den. Det var nemlig den tråden som inspirerte meg til å laget dette innlegget. Og her ser vi hva som er forskjellen. Jeg har selv barn på snart 20 og tanken på å ha sex med noen i den aldersgruppen får det til å velte seg i magen. Men tydeligvis så er dette helt greit for de fleste KGere... Bare så det er sagt en gang til: Dette var kun på tull fra min side. 5
Gjest Survival Skrevet 29. mars 2012 #12 Skrevet 29. mars 2012 TS her Du tok den. Det var nemlig den tråden som inspirerte meg til å laget dette innlegget. Og her ser vi hva som er forskjellen. Jeg har selv barn på snart 20 og tanken på å ha sex med noen i den aldersgruppen får det til å velte seg i magen. Men tydeligvis så er dette helt greit for de fleste KGere... Bare så det er sagt en gang til: Dette var kun på tull fra min side. Hvorfor ikke bare skrive et ordentlig innlegg fra ditt ståsted som legger opp til diskusjon rundt emnet? Jeg mener, i stedet for å lyve og finne på en falsk historie på den måten. Nå fremstår du bare som useriøs i mine øyne. 1
Gjest "gjest" Skrevet 29. mars 2012 #13 Skrevet 29. mars 2012 Max 20 Da jeg har hørt de er så heite. Selv er jeg en kvinne på snart 40 som holder meg helt utrolig bra Seriøst kjerring, du skal få suge deg selv.
Gjest UngKalven Skrevet 29. mars 2012 #14 Skrevet 29. mars 2012 hvorfor er det ingen som reagerer på en 40 år gammel dame som vil ha sex med noen på max 20 mens den 36 år gamle mannen som pulte jenter på ca samme alder blir kal gris og alt mulig rart? Fordi det er underliggende allmennkunnskap at menn er det sterke kjønn.
Fuckman1983 Skrevet 30. mars 2012 #15 Skrevet 30. mars 2012 hvorfor er det ingen som reagerer på en 40 år gammel dame som vil ha sex med noen på max 20 mens den 36 år gamle mannen som pulte jenter på ca samme alder blir kal gris og alt mulig rart? Sant det. Tenker på det selv av og til. Min teori at gutter (generelt) i den alderen ikke har noe imot av en voksen kvinne utnytter han mens jenter kanskje er mer følsomme på det. Selv ble jeg "tvunget" til at en dame på 40 satt på ansiktet mitt da jeg var 19 år. Jeg hadde egentlig ikke lyst, men jeg var så steinkåt at det bare ble sånn, Tror hun satt der i nærmere 20 min, men jeg fikk belønning etterpå så da var det på en måte OK
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #16 Skrevet 30. mars 2012 Seriøst kjerring, du skal få suge deg selv. Nok en surmaget og meningsløs kommentar fra kg`s mest irriterende og surmagre person.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #17 Skrevet 30. mars 2012 Nok en surmaget og meningsløs kommentar fra kg`s mest irriterende og surmagre person. Haha, "gjest" jobber på NAV.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 Fordi det er underliggende allmennkunnskap at menn er det sterke kjønn. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 30. mars 2012 #19 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Men når man skriver max 20 så antyder vel man at man kan går lavere, bare ikke over? tror nok det er mange bitre kvinner som ikke takler å bli forbigått av sine yngere søstre som skaper alle forakten Åja det sto det ja.. Det var ganske ekkelt. Men jag sa tidligere i tråden at jeg are syntes det var greit så lenge gutten var over 20. En dame på 40 som går for en gutt på 16-18 er like ekkelt som en godt voksen mann med så unge jenter. Hadde jeg hatt en sønn på atten hadde jeg drept dama om hun la seg etter han. Endret 30. mars 2012 av BettyBoop 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå