Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #3601 Del Skrevet 5. oktober 2015 Gamma er litt lang, men passer når jeg snører nede. De andre sitter fint på. Jeg er 165 cm høy. Håper det er til hjelp. Det var til hjelp ja, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. oktober 2015 #3602 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kjempefin tunika Har forresten svippet innom United colors of Benetton det siste døgnet og trasket med meg to gensere på veien derfra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 8. oktober 2015 #3603 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har nettopp komt hjem fra Kari Traa- og Bula lagertømming. Fyll en pose for 500 kr, og jeg klarte å få oppi alt i en pose. Av Kari Traa klærne fikk jeg med meg; 7 treningstopper, 3 kortbukser, 1 langbukse, 1 par sokker, 1 lilla skijakke, 1 joggebukse. Og av Bula klærne så fikk jeg røsket med meg 2 joggebukser, 1 par sokker og 2 boksere (til typen). Kjempefornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3604 Del Skrevet 8. oktober 2015 Så nydelig! Anonymous poster hash: fa394...33d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3605 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har nettopp komt hjem fra Kari Traa- og Bula lagertømming. Fyll en pose for 500 kr, og jeg klarte å få oppi alt i en pose. Av Kari Traa klærne fikk jeg med meg; 7 treningstopper, 3 kortbukser, 1 langbukse, 1 par sokker, 1 lilla skijakke, 1 joggebukse. Og av Bula klærne så fikk jeg røsket med meg 2 joggebukser, 1 par sokker og 2 boksere (til typen). Kjempefornøyd!! why do u need all that stuff :S Anonymous poster hash: 322e6...718 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 8. oktober 2015 #3606 Del Skrevet 8. oktober 2015 why do u need all that stuff :S Anonymous poster hash: 322e6...718 Alle de klærne jeg kjøpte er ting jeg trenger. Hadde uansett tenkt til å kjøpe meg ny jakke og nye treningstopper. Sokker og joggebukse går jeg i hver eneste dag, så det er jeg storforbruker av! Er heller ikke feil med et par korte treningsbukser. Og det siste var klær til kjæresten. Vil ikke si at jeg har kjøpt kjempemye, men det får være opp til hver enkel å ha en mening om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 9. oktober 2015 #3607 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har nettopp komt hjem fra Kari Traa- og Bula lagertømming. Fyll en pose for 500 kr, og jeg klarte å få oppi alt i en pose. Av Kari Traa klærne fikk jeg med meg; 7 treningstopper, 3 kortbukser, 1 langbukse, 1 par sokker, 1 lilla skijakke, 1 joggebukse. Og av Bula klærne så fikk jeg røsket med meg 2 joggebukser, 1 par sokker og 2 boksere (til typen). Kjempefornøyd!! Åååå merker at jeg gjerne skulle ha visst om denne lagertømmingen tidligere Jeg er veldig imponert over hvor mye du fikk ned i posen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3608 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har nettopp komt hjem fra Kari Traa- og Bula lagertømming. Fyll en pose for 500 kr, og jeg klarte å få oppi alt i en pose. Av Kari Traa klærne fikk jeg med meg; 7 treningstopper, 3 kortbukser, 1 langbukse, 1 par sokker, 1 lilla skijakke, 1 joggebukse. Og av Bula klærne så fikk jeg røsket med meg 2 joggebukser, 1 par sokker og 2 boksere (til typen). Kjempefornøyd!! Tviler på at du "røsket" det med deg, i ordets rette betydningAnonymous poster hash: b3866...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 9. oktober 2015 #3609 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tviler på at du "røsket" det med deg, i ordets rette betydningAnonymous poster hash: b3866...f4d Jo det gjor jeg faktisk. Om det lå 10 joggebukser på et bord, så var det kanskje 2 igjen etter noen få sekunder. Helt sykt. Derfor var det flaks at jeg klarte å få tak i kjæresten sin strl. Samme med alt det andre. Skjønner ikke hvorfor du skal blande deg inn i det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 10. oktober 2015 #3610 Del Skrevet 10. oktober 2015 Tviler på at du "røsket" det med deg, i ordets rette betydningAnonymous poster hash: b3866...f4d Hvorfor kommenterte du ikke skreppamedleppa som trasket med seg klær? Forskjellsbehandling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 10. oktober 2015 #3611 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvorfor kommenterte du ikke skreppamedleppa som trasket med seg klær? Forskjellsbehandling Fordi det er forskjell på å traske og å røske kanskje.... ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 10. oktober 2015 #3612 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Disse!! Lekreste støvlettene ever Kjøpte mørkebrune til halv pris..jiippii Endret 10. oktober 2015 av gundagrynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober 2015 #3613 Del Skrevet 10. oktober 2015 Fordi jeg fortjener det??? Eh, OK, kanskje ikke - men noe av mitt gamle ulltøy er "frakrympet" og henger og slenger så jeg kjente det kunne gjøre seg med fornying. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 10. oktober 2015 #3614 Del Skrevet 10. oktober 2015 Fordi jeg fortjener det??? Eh, OK, kanskje ikke - men noe av mitt gamle ulltøy er "frakrympet" og henger og slenger så jeg kjente det kunne gjøre seg med fornying. Klart du fortjener det Likte farvekomb...grått, svart og oransje...Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober 2015 #3615 Del Skrevet 10. oktober 2015 Klart du fortjener det Likte farvekomb...grått, svart og oransje...Nice Ja, det var det jeg også gjorde. Likevel kjenner jeg litt på dårlig samvittighet. Jeg har alltid ment at undertøy er undertøy liksom. Det virker litt unødvendig å bruke såpass mange penger på en undertrøye når Sparkjøp har tilsvarende varer for halve prisen. (Har en trøye derfra også altså.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 10. oktober 2015 #3616 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ja, det var det jeg også gjorde. Likevel kjenner jeg litt på dårlig samvittighet. Jeg har alltid ment at undertøy er undertøy liksom. Det virker litt unødvendig å bruke såpass mange penger på en undertrøye når Sparkjøp har tilsvarende varer for halve prisen. (Har en trøye derfra også altså.) Men hvordan er kvaliteten på produktene fra SparKjøp kontra KT sine produkter? Er de like spennende i farvene osv osv? Nei kos deg med stilig undertøy du...Dårlig samvittighet og jeg skilte lag for mange år siden Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober 2015 #3617 Del Skrevet 10. oktober 2015 Men hvordan er kvaliteten på produktene fra SparKjøp kontra KT sine produkter? Er de like spennende i farvene osv osv? Nei kos deg med stilig undertøy du...Dårlig samvittighet og jeg skilte lag for mange år siden Anbefales Jeg kjøpte en trøye fra Sparkjøp tidligere i høst da det begynte å bli litt vel kjølig å sykle i "sommertrøya" og jeg hadde lagt planer for en liten fjelltur. Da ble det denne: Siden den er såpass ny så har jeg ikke fått grunnlag for å bedømme kvaliteten, men den har holdt i en del vasker allerede og den fungerte fint på min lille fjelltur for en uke siden. Like spennende som KT er den kanskje ikke, men den er i allfall langt bedre enn de ulltrøyene jeg hadde i skapet fra før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 10. oktober 2015 #3618 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Bare en strømpebukse i dag Endret 10. oktober 2015 av lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 10. oktober 2015 #3619 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg kjøpte en trøye fra Sparkjøp tidligere i høst da det begynte å bli litt vel kjølig å sykle i "sommertrøya" og jeg hadde lagt planer for en liten fjelltur. Da ble det denne: Siden den er såpass ny så har jeg ikke fått grunnlag for å bedømme kvaliteten, men den har holdt i en del vasker allerede og den fungerte fint på min lille fjelltur for en uke siden. Like spennende som KT er den kanskje ikke, men den er i allfall langt bedre enn de ulltrøyene jeg hadde i skapet fra før. Veldig fine farver på den da Og siden den allerede har holdt en del vasker virker det som om kvaliteten er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 10. oktober 2015 #3620 Del Skrevet 10. oktober 2015 Disse!! Lekreste støvlettene ever Kjøpte mørkebrune til halv pris..jiippii nydelige,kan jeg få spør hvor du har kjøpt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå