Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjolen er fra Mango og bhen kjøpte jeg på Change, den er fra Britney Spears kolleksjonen :)

Stillig. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsket det skjørtet. Synd det var altfor dyrt for min lommebok. Finnes det sånne uten glidelås lås? Som er strech i livet liksom?

Anonymous poster hash: 24661...40d

Ja, ser de har skjørt med elastisk linning på Zalando. Hvis du går inn på linken til skjørtet jeg la ut er det forslag til lignende skjørt nederst. Mange av disse er uten glidlås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fretex❤️

Fretex og second-hand generelt er så bra! Lite som er mer tilfredsstillende enn å finne sånne skatter, synes jeg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dette skjørtet i posten i dag, satt som et skudd! A-formede skjørt gjør underverker med midjen min.

Åh det var fint! Kan det sitte høyere opp i livet også? Ser modellen med svart skjørt har det på hofta og hun i petroleum har det i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det var fint! Kan det sitte høyere opp i livet også? Ser modellen med svart skjørt har det på hofta og hun i petroleum har det i livet.

Har prøvd det skjørtet. Sitter fint i livet, men er du lavere enn 165 synes jeg det ikke blir noe fint. Selv er jeg 161, og det så ut som om jeg hadde tredd på meg en avkappa ballong. Ikke mye fint mao. Dersom du er høyere enn meg, go for it! Skjørtet er knallfint, men ikke for oss lavere enn 165 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjørtet og bruker det bare i livet. :) Går helt fint.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket er Curvy Kate, fant det på Miinto.no :)

Kan du gi tilbakemelding når du får prøvd den? :) Var veldig fin!

edit: leif

Endret av Lista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Kan du gi tilbakemelding når du får prøvd den? :) Var veldig fin!

edit: leif

Ja, det kan jeg godt gjøre :) Skal hvertfall prøve så godt jeg kan å huske på det. Om du ikke har fått PM innen en uke kan du bare spørre meg, for jeg regner med den har kommet innen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sitter kjempefint i livet på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Skikkelig fine vintersko! Hvilket merke er de?? :)

Takk :) Har lett etter vintersko lenge(ifjor hadde jeg ikke vintersko) for jeg er så utrolig kresen, men disse virker veldig fine hvertfall :) De er fra Rieker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...