Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Takk for svar,kan jeg få spørre hvordan dem er i str de hadde bare str 40 jeg bruker str 40/41 alt etter hvordan skoene er i str

De var helt sykt råfine :)

Det vet jeg ikke enda, bestilte de idag så *gleder seg veldig til pakke i neste uke*.. :) Jeg bestilte str 40, bruker vanligvis 39 men jeg gir lyd fra meg når jeg har mottat og fått prøvd dem  :)

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Det vet jeg ikke enda, bestilte de idag så *gleder seg veldig til pakke i neste uke*.. :) Jeg bestilte str 40, bruker vanligvis 39 men jeg gir lyd fra meg når jeg har mottat og fått prøvd dem  :)

Så flott takk skal du ha :)venter i spenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Har siklet på denne jakken lenge..og nå er den bestilt :) GANT sine plagg er fantastiske i snitt og design, kvaliteten er veldig bra så jeg håper den ikke må i retur :) 2015090916281692_fv_pimcore_475692_model

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siklet på denne jakken lenge..og nå er den bestilt :) GANT sine plagg er fantastiske i snitt og design, kvaliteten er veldig bra så jeg håper den ikke må i retur :)2015090916281692_fv_pimcore_475692_model

Link til denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kule støvler..Jeg er konstant på jakt etter gode solide vanntette stølver.

Kan du gi tilbakemelding på disse etter hvert ?

Det skal jeg prøve å huske, Kårky. :)

Tillegg: Der ligger noen anmelder her på utgaven for menn: http://arcteryx.com/product.aspx?language=NO&gender=mens&model=Bora2-Mid-GTX-Hiking-Boot

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig nydelige!

I know ❤️ grugleder meg til å bruke de. Er redd for å rive perlene av eller skrape av noen av krystallene Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know ❤️ grugleder meg til å bruke de. Er redd for å rive perlene av eller skrape av noen av krystallene

Som regel går det bedre enn man tror, men jeg skjønner hvorfor du grugleder deg likevel. Men lekre - SÅ definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_MG_6046.jpg

Gjør meg klar for vinteren...

Også vurderer jeg sterkt å bestille denne buksa. Prøvde den i butikk, og den satt helt perfekt på. Nå er den desverre utsolgt, og jeg må bestille den fra utlandet... Så usikker på om jeg skal gidde å betale toll. Vanskelig..

K0806-707-1.jpg?sw=325&sh=487&sm=fit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole fra HM

161b9zd.jpg

Kjøpte i tillegg noen plagg på salg som jeg ikke finner på nettsiden. Tettsittende rød kjole med blondeermer som vil være perfekt som årets julekjole. Hvitt omslagsskjørt med svart mønster i litt tykt stoff, ser for meg at det vil bli mye brukt som hverdagsantrekk med en svart enkel genser og en svart ullstrømpebukse. Og til slutt en enkel mørksgrå genser. Elsker salg på hm, plaggene kostet bare 100,- hver :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...